Επανεκδίδεται το σύνολο του έργου του Νίκου Καζαντζάκη
Τη σύσταση δωδεκαμελούς Εθνικής Επιτροπής με στόχο την προώθηση της επανέκδοσης των έργων του Νίκου Καζαντζάκη προχώρησε το Υπουργείο Πολιτισμού, με απόφαση της Γενικής Γραμματέως, Λίνας Μενδώνη.
Η Επιτροπή θα συνεργαστεί με τις εκδόσεις Καζαντζάκη-Πάτροκλος Σταύρου, το Εθνικό Κέντρο Βιβλίου, το Ίδρυμα «Μουσείο Νίκου Καζαντζάκη», το Ιστορικό Μουσείο Κρήτης, τη Διεθνή Εταιρεία Φίλων Νίκου Καζαντζάκη καθώς και άλλους φορείς. Το έργο της Επιτροπής θα συντονίζεται από το Εθνικό Κέντρο Βιβλίου, σε συνεργασία με το Ίδρυμα «Μουσείο Νίκου Καζαντζάκη» και τη Διεθνή Εταιρεία Φίλων Νίκου Καζαντζάκη.
Η Διεθνής Εταιρεία Φίλων Νίκου Καζαντζάκη, με έδρα τη Γενεύη, είχε αναλάβει εκστρατεία για το θέμα, συγκεντρώνοντας 4.008 υπογραφές προσωπικοτήτων των Γραμμάτων, των Τεχνών, της Πολιτικής και συλλογικών φορέων, από 92 χώρες στις πέντε ηπείρους, που υπέγραψαν την ανοιχτή επιστολή της Εταιρείας προς την Ελληνική Πολιτεία.
Πρώτο μέλημα της Επιτροπής, σύμφωνα με την απόφαση του Υπουργείου Πολιτισμού, θα είναι η επανέκδοση των έργων του Νίκου Καζαντζάκη, με ερμηνευτικά σχόλια και σημειώσεις από έγκυρους μελετητές και με τυπογραφική εμφάνιση που να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες αισθητικές απαιτήσεις. Παράλληλα, η Επιτροπή θα συγκεντρώσει όλα τα ανέκδοτα χειρόγραφα (ημερολόγια, επιστολογραφία κλπ.), αναζητώντας τα όπου και αν βρίσκονται, στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό, σε χέρια ιδρυμάτων ή ιδιωτών. Επίσης, όλα τα κείμενα που έχουν δημοσιευτεί κατά καιρούς σε περιοδικά, επιθεωρήσεις, εφημερίδες κλπ.
Αφού ολοκληρωθεί το έργο της συγκέντρωσης, τα κείμενα θα εκδοθούν σε ενιαίους τόμους, συνοδευόμενα από ερμηνευτικά σχόλια και σημειώσεις ειδικών μελετητών. Όσο για τις μεταφράσεις, όπου είναι αναγκαίο, θα πρέπει να γίνουν εξ’ αρχής στις κυριότερες ξένες γλώσσες από ειδικούς και έμπειρους μεταφραστές. Οι μεταφραστές θα πλαισιώνονται από εκδοτικούς οίκους του εξωτερικού
Την ικανοποίησή του για την απόφαση αυτή του Υπουργείου Πολιτισμού, εκφράζει με δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, από τη Γενεύη, ο πρόεδρος της Διεθνούς Εταιρείας Φίλων Ν. Καζαντζάκη, πρεσβευτής Ελληνισμού, Γιώργος Στασινάκης.
«Μας χαροποιεί ιδιαίτερα η απόφαση του Υπουργείου Πολιτισμού, που με τη συγκρότηση της Εθνικής Επιτροπής για το έργο του Νίκου Καζαντζάκη έμπρακτα εκφράζει το ενδιαφέρον τής Ελληνικής Πολιτείας για την επανέκδοση των έργων του. Αυτή είναι μία πολύ σημαντική εξέλιξη, που θέτει τέρμα στη θλιβερή κατάσταση, που έχει περιέλθει το έργο τού μεγάλου μας συγγραφέα και στοχαστή, με τη μη έκδοση και επανέκδοση, διακίνηση και μετάφρασή του», επισημαίνει ο κ. Στασινάκης, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, με συναίσθηση της ευθύνης τους, θα συμβάλουν σε μία θετική και ταχεία λύση του προβλήματος.
Το κόστος των εκδόσεων στα ελληνικά αναλαμβάνουν οι εκδοτικοί οίκοι. Για τις μεταφράσεις, η Επιτροπή θα διερευνήσει τις δυνατότητες που προσφέρουν οι εκδοτικοί οίκοι του εξωτερικού. Υπογραμμίζεται, τέλος, ότι με τις νέες αυτές εκδόσεις ή επανεκδόσεις δεν θίγονται στο ελάχιστο τα πνευματικά δικαιώματα που ανήκουν στους νόμιμους δικαιούχους.
Οι εργασίες τής Επιτροπής, στην οποία συμμετέχουν καθηγητές πανεπιστημίων και διακριμένες προσωπικότητες, θα διαρκέσουν μέχρι την ολοκλήρωση του έργου της.
(Πηγή: www.enet.gr)
ΛΑΖΑΡΟΣ ΑΡΑΒΑΝΗΣ
9 Ιανουαρίου 2011 @ 13:27
Μεγάλη εὐκαιρία αὐτή γιά νά προειδοποιήσουμε τούς γονεῖς στήν Λευκάδα γιά τό πόσο κινδυνεύουν τά παιδιά μας ἀπό τόν λόγιο αὐτό ὅπου ὀνομάζεται ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ. Πρέπει ἐν πρώτης νά σᾶς πῶ ὅτι δέν ἀρκοῦν μόνον τά σχόλια γιά τό meganisi Times , ἀλλά νά συνοδεύονται ἐκεῖνα ἀπό δημιουργικές προτάσεις. Διότι τό σχόλιο γιά τό σχόλιο ἀργόσχολα ἐστί, μέ ἐξελισσόμενη σκολίωση (ἀπό τό σκουλήκι ὅπου μᾶς τρώει τά σωθικά, καί μᾶς ἀφήνει βαλσαμωμένα τομάρια, φαινομενικά ζωντανά μέν νεκρά δέ , στήν οὐσία. Το meganisi Times ὡς παράθυρο στό διαβολοκυρίαρχο ΙΝΤΕΡΝΕΤ πρέπει ἀντί κολοθρανίο σχόλιων νά γίνει ἐνημερωτικό καί διαπαιδαγωγικό θρανίο γιά κάθε σχολεῖο , καί κάθε ἡλικία(θά ἀναφερθῶ στό τέλος γι’ αὐτό)
Διάβασα κάποτε σέ ἕνα ὀρθόδοξο Χριστιανικό περιοδικό, ἀπό ἔγκριτο συγγραφέα , ὅπου προσέφερε πολλά στό Ἑλληνικό ἔθνος μας ὅτι ἔχουν ἀναφερθεῖ σποραδικά (καί ὄχι λίγα) μεγάλα ψυχολογικά προβλήματα μαθητῶν ὅπου διάβαζαν Καζανζάκη, μερικοί νέοι ἐξ αὐτῶν δαιμονίσθηκαν σέ τέτοιο βαθμό ὅπου τά τρέχαν οἱ γονεῖς των στά ψυχιατρεῖα καί στίς ἐκκλησίες. Πρέπει νά προειδοποιήσουμε λοιπόν τούς Λευκαδίτες γονεῖς γιά τούς κινδύνους ὅπου ἐλλοχεύουν, καί νά ζητήσουν ἀπό τόν ἐκπαιδευτικό στό Μεγανήσι, καί τήν Λευκάδα νά μήν διαμαρτυρηθεῖ ἐάν δημοκρατικά ἕνας γονιός σβήσει μέ μαῦρο μαρκαδόρο φράσεις καί προτάσεις ἀπό τόν ἐν λόγο λόγιο ἀπό τό σχολικό βιβλίο τοῦ μαθητή. ΑΜ τί νομίζατε; κύριοι τῆς κάθε κυβέρνησης; Ὅτι ΔΕΝ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑ; ΟΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΟΠΟΥ ΜΑΣ ΣΕΡΒΙΡΕΙ Ο ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΩΡΑΣ ; Αὐτό θά τό ἐκθέσω στήν ΕΚΘΕΣΗ ΤΟ ΜΕΓΑΝΗΣΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, μέ θέμα: ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΑΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΘΙΓΕΤΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΚΝΩΝ ΤΟΥΣ –ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΛΥΣΕΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ.
2) Ἔχω κατά καιρούς ἀναφερθεῖσ 2-3 φορές συμβουλευτικά στήν Μητρόπολη Λευκάδας, νά δείχνει περισσότερη προσοχή στήν παιδεία τῶν νέων μας, ἀλλά σήμερα διαπιστώνω ὅτι ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΔΗΜΟΒΟΡΟΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟ, ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΝΟΜΑΡΧΙΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ. καί ἑπομένως τούς ζητῶ συγνώμη δημοσίως γιά τίς ὀξύτατες παρατηρήσεις μου, διότι οἱ ἀνθρῶποι δέν φταῖνε. Πρόταση: Κάνω ἔκκληση στό mega Times ὡς δημοτικά ὄργανα τοῦ δήμου Μεγανησίου ὅπου τόν ἵδρυσαν, νά μετατρέψουν αὐτό τό διαδικτυακό «παράθυρο» σέ περισσότερο ὀρθόδοξο διαπαιδαγωγικό, νά μήν ἀφήνωνται στήν λαθεμένη ἀντίληψη τους περί «δημοκρατίας» ὅτι ὅλοι δικαιοῦντο νά ἐναποθέσουν ἐκεῖ τήν ἑκάστοτε αἰσχρολογία τους, ὅπως τά ἀνήθικα σεξουαλικά τους ὑπονοούμενα (διότι οἱ κύριοι αὐτοί αὐτῶν τῶν σχόλιων ὁμοιάζουν μέ πόρνες τοῦ δρόμου ΚΑΙ ΑΜ ΤΙ ΑΛΛΟ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΘΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΘΕΤΟΝΤΕ)ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ. Παράδειγμα: ἀναγκάζουν τόν γονιό νά ἀγοράζει φίλτρα γιά τό ΙΝΤΕΡΝΕΤ γιά νά μήν πέφτει τό παιδί τους στήν πορνική κόλαση τοῦ ἑκάστοτε ἀθυρόστομου αἰσχροῦ , κλπ, καί τόν ἀναγκάζουν καθότι ἡ κάθε κυράτσα ὀπαδός τοῦ φεμινιστικοῦ κινήματος, καί ὁ κάθε αἰσχρός λιμοκοντόρος ἐκπαιδευτικός πολλές φορές παρασέρνουν τά παιδιά μας νά βρίσκουν θέματα μέ τήν ἰσότητα τῶν δυό φύλων, μέ τό κάθε ἀνώμαλο διάσημο τῆς σημερινῆς ἐποχῆς, ἀλλά καί τῆς παλαιότερης , καί ἐάν μπεῖ μέσα ὁ μαθητής σέ αὐτές τίς σελίδες οὔτε τά φίλτρα βοηθᾶνε οὔτε τίποτες, ἡ κόλαση ἐμφανίζεται σέ ὅλο της τό «μεγαλεῖο». Μπορεῖ ὅμως ἕνας μικρός δῆμος νά ἀποκόψει ὅλες αὐτές τίς σελίδες στό ΙΝΤΕΡΝΕΤ, καί νά δημιουργήσει ἀντίστοιχες δικές του καί ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΕΣ, ὑπάρχει αὐτή ἡ τεχνολογική δυνατότητα. Ἐπίσης προτείνω νά βάλετε καί ὡς σύμβουλο σας(στό meganisi Times) τόν ἱερέα στό δῆμο σας, γιατί τούς ἀποκλείεται ὅλους αὐτούς; Αὐτό τό λέγω γιά νά τόν παρακινήσετε νά διαβάσει τό παρόν μου ἄρθρο, καί εἶμαι σίγουρος ὅτι ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΕΓΡΑΨΑ ΕΔΩ.
Κύριοι, ἀφοῦ μέ ἀφήσατε καί μπῆκα στό «παράθυρο» αὐτό τό διαδικτυακό, νά εἶσθε σίγουροι ὅτι δέν θά σταματήσω ἐάν δέν σμπαραλιάσω πνευματικά καί καταρρίψω ὁλόκληρο τό σάπιο σύστημα μας ΟΠΟΥ ΧΤΥΠΑ ΤΗΝ ΝΕΟΛΑΙΑ ΑΛΥΠΗΤΑ, ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ, ἐκτός καί μέ ἀποβάλετε, «συνηθισμένα τά βουνά ἀπό τά χιόνια.» , ἔχω πολλά ἀπωθημένα, θυμᾶμαι κι ἐγώ σέ τί δημόσια παιδεία διαπαιδαγωγήθηκα κάποτε ὡς μαθητής, καί προσπαθῶ νά βγάλω αὐτή τήν σιχαμερή λαδόκολλα ἀπό πάνω μου, γιά αὐτό συγνώμη γιά τά λάθη μου, μαθητής εἶμαι ἀκόμα, καί ὅπως λέει καί το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ «ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ»(καλῶς βέβαια, διότι ἔχει καί πολλά καλά, τά ζιζάνια μέ προβληματίζουν. ΧΑΙΡΕΤΑΙ-
Παναγιώτης Κονιδάρης
9 Ιανουαρίου 2011 @ 14:05
Κύριε Αραβανή, υπάρχουν πάρα πολλά από αυτά που λέτε τα οποία αδυνατώ να κατανοήσω, και φοβάμαι ότι δε φταίει γι’ αυτό η πνευματική μου ανεπάρκεια.
Αυτό όμως που έγινε εντελώς σαφές είναι το μένος σας προς τον Καζαντζάκη, έναν από τους σημαντικότερους Έλληνες πεζογράφους (αν όχι τον σημαντικότερο) και τον πιο πολυδιαβασμένο Έλληνα συγγραφέα, εντός και εκτός Ελλάδας. Τα σχόλια σας ότι τα βιβλία του μπορούν να προκαλέσουν ψυχολογικά ή άλλα προβλήματα σε νέους είναι σε κάθε περίπτωση αντιεπιστημονικά, αβάσιμα, αντίθετα με κάθε κοινή παραδοχή για τον συγγραφέα,απαξιωτικά της λογοτεχνίας στο σύνολό της και εμπαθή, άρα ως εκ τούτων απαράδεκτα.
Και στο βαθμό που μου πέφτει λόγος, οριακά αποδεκτά σε τούτο το ιστολόγιο.
Γιωργος Δαγλας Ραχη
10 Ιανουαρίου 2011 @ 14:24
Ελεγα να μην απαντησω σε τιποτα απο όσα εχουν δει ( και πονεσει) τα ματια μου απο μερους σας αλλα ηρθε η ωρα να ρωτησω εκ νέου: ΜΗΠΩΣ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΠΛΑΚΑ;
Γιατι αν μας κάνετε τέτοια πλακα χάνουμε χρονο και δε γελαμε και καθολου.
Αν όμως δεν μας κανετε και όλα αυτα τα εννοειτε μου φαινεται οτι απευθυνεστε σε παντελως αταιριαστο κοινο.
@Λευτερη:
καλό!!!
ΣΠΥΡΟΠΑΝΟΣ ΚΑΤΩΠΟΔΗΣ
10 Ιανουαρίου 2011 @ 20:14
Δεν χειρίζεστε εξαισίως την καθαρέυουσαν κύριε Αραβανή, με αποτέλεσμα να υπάρχει δυσχέρεια εις την ανάγνωσιν των κειμένων σας. Δεν υπάρχει¨πορνική κόλαση» αλλά «πορνική κόλασις»,όπως και δεν υπάρχει Μητρόπολη αλλά Μητρόπολις,επίσης εξέλιπεν η δοτική ,με αποτέλεσμα να μην υφίσταται ροή εις τάς προτάσεις σας.Επίσης την προσοχήν σας-ει δύναστε- στας μακράς προπαραλήγουσας ,όταν υπάρχει βραχεία λήγουσα. Προσδοκώ εις νέαν τελεσφόρον επικοινωνία ,διατελλώ μετά τιμής.
Σπυρος Καμπελης
9 Ιανουαρίου 2011 @ 16:00
Κυριε αραβανη.
Καποιος καποτε ειπε .
Μην βαυκαλιζεστε..δεν τοπε για εσας.
Ουτε καν επικινδυνος δεν ειστε.
Χαιρομαι που υπαρχετε.
Σπυρος Καμπελης
9 Ιανουαρίου 2011 @ 20:28
O δαιμων μου εφαγε το μισο σχολιο¨.
Καποιος καποτε ειπε: Τιμη σε εκεινους που στην ζωην των ορισαν να φυλαγουν Θερμοπυλες..
Μην βαυκαλιζεστε κλπ κλπ
Λευτέρης Π. Κατωπόδης
10 Ιανουαρίου 2011 @ 02:02
Αγαπητέ Παναγιώτη,
Διαβάζω τελευταία με μεγάλο ενδιαφέρον τη χειμαρρώδη αρθρογραφία και τον καυστικό και ……διαπαιδαγωγικό,για τους Μεγανησιώτες, λόγο του κ. Αραβανή.
Δεν τον γνωρίζω τον φίλτατο.
Μετά όμως από όσα έχω κατά καιρούς διαβάσει και ειδικά τα αναφερόμενα στον Καζατζάκη, αυθόρμητα ήρθαν στα χείλη μου δύο ερωτήσεις,σχετικά με όσα γράφει:
1)Εχει διαβάσει έργα του Καζαντζάκη και ποια άραγε ψυχολογικά προβλήματα του έχουν δημιουργήσει;
2)Μάθανε μήπως πως ……χαζέψαμε και πλακώσανε και οι….Καρσάνοι;
Φίλε Παναγιώτη, προστάτεψε το ιστολόγιο πριν είναι αργά.
ΑΓΡΟΤΗΣ
10 Ιανουαρίου 2011 @ 15:42
ΚΥΡΙΕ ΚΑΤΩΠΟΔΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΙΑΦΩΝΩ ΡΙΖΙΚΑ ΜΕ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΡΑΒΑΝΗΣ.ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ
Γαβρίλης Γιώργος
10 Ιανουαρίου 2011 @ 17:15
Γειά σου ρε Αγρότη παλικάρι.Εγώ λέω στην πυρά…
ΛΑΖΑΡΟΣ ΑΡΑΒΑΝΗΣ
10 Ιανουαρίου 2011 @ 21:17
Ὡραία λοιπόν!!!, ἐσεῖς μοῦ τό ζητήσατε, σᾶς παρουσιάζω κύριε ΛΕΥΤΕΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ τόν προθάλαμο τῆς κόλασης τοῦ Δάντη (Ἑλληνική κοινωνία) Καί τό κάνω πρός χάριν τῆς διαπαιδαγώγησης ὅπως ἀναφερθήκατε, ὅπου βεβαίως καί σαφῶς ἡ παιδεία εἶναι δωρεάν καί κοινή γιά ὅλο τόν λαό.
Ὁ Καζανζάκης ἦταν κρυφός ΣΑΤΑΝΙΣΤΗΣ. Κατ’ἀρχήν θά πρέπει νά ἔχετε ὑπ’ ὄψιν σας ὅτι ἡ τέχνη τῆς λογοτεχνίας (καθότι ὁ Καζανζάκης ἐπεδίωκε μέσω αὐτῆς νά ἀναδειχθεῖ ὡς ἐπαγγελματίας λογοτέχνης στά ἀνώτερα τότες κοινωνικά στρώματα τῆς Ἑλληνικῆς κοινωνίας) ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ (γιά τούς βρωμόψυχους) ἐκτός τά ὀρθόδοξα γνωστά μέσα, καί κάποια ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΑ μέσα. Καί σέ αὐτό προσφέρθηκαν οἱ γνωστοί-ἄγνωστοι μασόνοι τῆς Κρήτης, ὅταν τόν συνεβούλευσαν νά γραφτῆ στήν στοά. Τοῦ εἶπαν ὅτι θά ἀποκτοῦσε τήν δύναμη ὅπου ἔψαχνε, καί ὁ Καζανζάκης μυήθηκε στόν 33 βαθμό ὅπου εἶναι καί ἡ μυστική μύηση τῆς μαύρης μαγείας. (βλέπε σχετικά
γιά τήν Μασονία στίς ἐκδόσεις τοῦ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ, κλπ) Ἡ μετεκπαίδευση του θά γινόταν στήν Ἀσία, κυρίως ΙΝΔΙΑ-ΚΙΝΑ, ὅπου εἶναι τά προπύργια τους. Πρέπει νά ποῦμε ἐδῶ ὅτι ἄρχισε νά κλίνει πρός τόν «ἀποκρυφισμό ἀρχῆς γενομένης διαβάζοντας ΝΙΤΣΕ. (περί ὑπερανθρώπων, κλπ ) Ὁ ΝΙΤΣΕ πρέπει ἐπίσης νά γνωρίζετε ὅτι πέθανε στό ψυχιατρεῖο ἀπό ἄγνωστης λέγανε μορφῆς σχιζοφρενικῆς ψυχοπάθειας, ἀλλά ἀρκετοί μοναχοί ὀρθόδοξοι τότες γνώριζαν τήν ἀλήθεια, ἔπασχε ἀπό ἄγριο δαιμόνιο, ἦταν κοινῶς ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΟΣ. Τά βιβλία τοῦ ΝΙΤΣΕ τά διάβαζε καί ὁ ΧΙΤΛΕΡ καί αὐτό εἶναι καταγεγραμμένο ἀπό τήν ἱστορία, πράγμα ὅπου δαιμονίσθηκε καί αὐτός καί αἱματοκύλισε τόν κόσμο κάτω ἀπό τήν «μυστική δύναμη» (ὅπως θεωροῦσε) τῆς ΣΒΑΣΤΙΚΑΣ, ὅπου προσωπικά κι ἐγώ τήν εἶδα ἐπισκεπτόμενος ἀρχαῖο ναό βουδιστικό (ὡς τουρίστας) καί προϋπῆρχε στήν Ἀσία σέ παρόμοιους ναούς ἐδῶ καί χιλιάδες χρόνια. Συνεχίζω, ὁ Καζανζάκης λοιπόν πρῶτο του μέλημα ἦταν νά ἀποκωδικοποιήσει στοιχεῖα τῆς λαογραφικῆς κουλτούρας τῆς Κρήτης, καί νά ψάχνει γιά λέξεις-κλειδιά ὅπου θά χρησιμοποιοῦσε στήν λογοτεχνική του προπαγάνδα μέ σκοπό νά παραπλανήσει ἐν πρώτης τόν Κρητικό λαό. (βλέπε: στήν σελίδα 166 στό βιβλίο τῆς Γ γυμνασίου ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ., ὅπου ὁ ἴδιος ὀμολογεῖ καί γράφει: « ἔχω διαβάσει πολλούς ὁρισμούς τοῦ νοῦ τοῦ ἀνθρώπου, τοῦτος μοῦ φάνηκε ὁ πιό καταπληχτικός» (ἐννοοῦσε τόν νοῦ τοῦ ἀνθρώπου ὡς τόν πισινό τῆς μυλωνοῦς) θαυμάστε!!! Νεοέλληνες! «μορφωμένοι»! τόν ὁρισμό ὅπου σᾶς δίδει (ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΙΔΕΙ ΟΛΟΝΩΝΕ ) ὁ Καζανζάκης γιά τόν ΝΟΥ ΜΑΣ, (ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΜΕ;) καί ἐσεῖς ἀκόμα τόν προσκυνᾶτε ὡς μεγάλο καί τρανό!!! ΧΤΥΠΑΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΜΕΝΑ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ, ΚΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟ, Βρίσκει λοιπόν τήν λέξη «κλειδί» ὅπου ἔψαχνε καί αὐτή φυσικά δέν θά μποροῦσε νά ἦταν καλύτερη ἀπό τον ὅρο: ΗΡΩΙΣΜΟΣ.
Πάτησε λοιπόν σέ αὐτό τό σκαλοπάτι (ΗΡΩΙΣΜΟΣ) διότι γνώριζε τό χαρακτηριστικό γνώρισμα τοῦ περήφανου Κρητικοῦ καί γενναίου λαοῦ, καί ἀνέβηκε ἀρχικά στίς συνειδήσεις των, ὅπως διά τῶν φράσεων: «ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΕΣ ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΕΣ ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ» ὅπου στήν οὐσία ἔλεγε: ΔΕΝ ΣΕ ΦΟΒΑΜΑΙ ΘΕΕ, ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΑΣΕ ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΝΑ ΖΕΨΩ ΤΑ ΒΟΔΙΑ ΣΟΥ (δηλαδή τούς ἀνθρώπους) Ὅμως ὁ ἡρωισμός θά ἀπαιτοῦσε καί ἄλλες «ἀνδραγαθίες» καί ἡ εὐκαιρία εὑρέθηκε μέσω τῶν τότες ὀκνηρῶν (δυστυχῶς) παπάδων στήν Κρήτη ὅπου τούς ἀποκαλοῦσε φοβισμένα ποντίκια, κλπ. καί ἡ μεγαλύτερη ἀπαίτηση του μετά γιά ΙΔΡΥΣΗ ΝΕΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ (διάβασε στό βιβλίο τῆς Ε δημοτικοῦ ΜΕ ΛΟΓΙΣΜΟ ΚΑΙ Μ’ ΟΝΕΙΡΟ σελ. 158) Δηλαδή νά ΜΑΣ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ, ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, καί αὐτόν τόν ἄνθρωπο τόν λένε μεγάλο καί τρανό, καί τόν ΘΑΥΜΑΖΟΥΝ . . . ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.
Ὁ Καζανζάκης λοιπόν ὡς πειρατικό πλεούμενο κακούργου πλεύρισε τίς καρδιές τοῦ λαοῦ μας, ἕνα πειρατικό πλεούμενο μέ ἀνέμους δαιμονικούς νά φουσκώνουν τά παννιά του, καί νά πλέι μές τήν μαύρη νύχτα γιά νά καταλάβει διά τίς πλάνης τίς καρδιές τοῦ ἀνυποψίαστου λαοῦ μας.
καί τό ΚΑΤΑΦΕΡΕ. ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑ ΤΑ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΜΙΑΣ ΣΑΤΑΝΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΟΠΟΥ ΠΡΟΣΤΑΖΕΙ: « ΠΕΡΑΣΕ ΕΝΑ ΨΕΜΑ, ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΝΗΘΙΚΟ ΠΑΘΟΣ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΚΑΤΟ ΑΛΗΘΕΙΕΣ (δηλαδή ὡς νά θέλει ἕνας λαθρομετανάστης νά περάσει ΜΑΖΙ μέ 100 ΕΛΛΗΝΕΣ τά σύνορα, καί νά ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΩΣ ΕΛΛΗΝΑΣ. ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ)
ΙΔΟΥ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑ.
1) Σελίδα, 168 (βιβλίο: ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ Γ! ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ- αὐτό ἐδόθη καί στό δημοτικό) Γράφει: « Ἄνοιξαν (τά χέρια) μέ προσοχή καί τρυφεράδα ΣΑΝ ΝΑ ΓΔΥΝΑΝ ΓΥΝΑΙΚΑ» κοιτᾶτε τώρα πού ἀποσκοπεῖ αὐτό. α) ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΗΛΟ-ΚΟΙΤΑΧΤΟΥΝ ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ (δυστυχῶς στά μεικτά σχολειά μας) καί νά τούς περάσει τήν πρώτη σκέψη τοῦ προγαμιαίου ἔρωτα, τόν προθάλαμο δηλαδή στήν πορνεία. Β) Νά «Ταρζανέψει» τόν πατέρα , ό ὁποῖος ἦταν καί αὐτός θαυμαστής καί ἀναγνώστης τοῦ Καζανζάκη, καί νά προτρέψει τον υἱό του νά ΓΙΝΕΙ ΑΝΔΡΑΣ πηγαίνοντας τον Ο ΙΔΙΟΣ εἴτε στό πορνεῖο (ὅπου θέσπισε τό ἀτιμωτικό κράτος ὡς λειτούργημα) εἴτε νά ΠΙΑΣΕΙ ΦΙΛΕΝΑΔΑ, φέρνοντας τόσο τά προβλήματα καί τά γνωστά αἴσχη τῆς ἀσέβειας, ἀλητείας, κλπ στήν ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.
Γ ) Νά περάσει συνειδειτα μηνύματα στά μικρά παιδιά καί τούς νέους ὅτι ἡ ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. Τί ἔχετε νά πεῖστε γι’ αὐτό οὐτοπίστριες τοῦ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ; Ἀλλά ξέχασα, Ἀπό τό 1966 βγαῖναν οἱ κομμουνίστριες μέ τά πανώ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ καί διαδηλῶναν ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ: « ΕΞΩ Ἡ ΠΑΡΘΕΝΙΑ»αὐτό γιά νά μήν τά ξεχνᾶμε.
2) Ἀπό το βιβλίο τοῦ δημοτικοῦ σελίδα 155 (ΜΕ ΛΟΓΙΣΜΟ ΚΑΙ Μ’ΟΝΕΙΡΟ» πώς δίδει μαθήματα στά παιδιά νά φτιάχνουν ΕΙΔΩΛΑ ΑΓΙΟΥΣ, γράφει: « τά πεπόνια, τά καρπούζια, κλπ, τά ὀνομάτισα Ἅγιο Αὔγουστο, αὐτός εἶναι ὁ προστάτης μου, σέ αὐτόν θά κάνω την προσευκή μου, ὅταν θέλω τίποτα ἀπό αὐτόν θά τό ζητάω, κλπ, ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ , ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ, γράφοντας ἔντεχνα,
καί μέ λογοτεχνική ἀτιμία, γιά νά σπρώξει τά παιδιά στόν σατανισμό : «Μία φορά πῆρα μπογιές καί τόν ζωγράφισα (τόν θεό μου) τόν κοίταξα καλά-καλά καί τοῦ ‘βαλα δυό κέρατα στό κεφάλι, ἀπό τόν στιγμή ὅπου τόν ζωγράφισα καί στερέωσα τό πρόσωπο του στερεώθηκε μέσα μου ἡ ἐμπιστοσύνη σέ αὐτόν. (Ἀκοῦτε ἀνθρῶποι; ΑΚΟΥΤΕ ΝΑ ΛΕΤΕ,) Σήμερα στήν ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΑΣΙΑ, ΚΛΠ, ἔχουν ὡς ΘΕΟΥΣ τον ΜΠΑΤΜΑΝ, τον ΣΠΑΙΝΤΕΡΜΑΝ, κλπ, κλπ., δέν τό λέω ἐγώ πολλά παιδιά τό λένε, καί πιστεύουν ὅτι . . .τούς προστατεύει.
Ὑπάρχουν καί ἄλλα ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ, ὅπως ὅταν ΑΤΙΜΑΣΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ μέ τήν φιλεναδίτσα του μέσα στήν ἐκκλησιά στήν Κρήτη, καί ἐπειδή μίλησα γιά τόν προθάλαμο στήν κόλαση ΣΤΑΜΑΤΩ ΕΔΩ. Η ΚΟΛΑΣΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ!!!
ΟΜΩΣ, ΞΑΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ ΓΟΝΕΙΣ, ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ΅ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΤΕ ΤΟΝ ΚΑΖΑΝΖΑΚΗ, διότι ὅτι σπείρουμε (ἐν ἀγνοία μας-ἔστω, θά θερίσουμε, ΚΑΙ ΘΑ ΘΕΡΙΣΟΥΜΕ ΘΥΕΛΛΕΣ, ὅπως βλέπεται τίς πλημμύρες τώρα τήν Αὐστραλία, μέ τήν ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟ ΥΠΟΥΡΓΟ, ὅπως εἴδατε ἐχθές στήν ΑΜΕΡΙΚΗ, ὅπου τό ΑΜΟΚ θερίζει, καί ὅπως ἔγραψε ὁ ΑΝΤΑΡΤΗΣ ΠΑΠΑΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ (πρίν 40 χρόνια) τό ΑΜΟΚ ἦρθε ἀπό τήν ΑΣΙΑ καί τήν ΑΜΕΡΙΚΗ, ἐπειδή κάνουν ΥΠΝΩΤΙΣΜΟ στόν κόσμο ὡς μέσον ψυχοθεραπείας, κλπ, καί ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΧΘΕΣ ΣΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ. Καί ἕνα τελευταῖο , αὐτά ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΩ ΜΟΝΟ ΕΓΩ, ἐγώ ἀνάλυση ἔκαμα. (ὑπάρχει καί ἄλλη δημοσίευση μου γιά τόν Καζανζάκη στόν ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ στίς 9-2-2010) ΧΑΙΡΕΤΑΙ.
ΣΠΥΡΟΠΑΝΟΣ ΚΑΤΩΠΟΔΗΣ
10 Ιανουαρίου 2011 @ 22:21
θα μου επιτρέψετε να σας αφιερώσω ένα ποιημα του Ν.Καββαδία,ευχαριστώ..
ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΥ
Πρώτη μέρα του Μαγιού
πάει το clipper του τσαγιού.
Να προλάβει τη Σαγκάη,
να φορτώσει το άσπρο τσάι.
Μα στου νότου τα νησιά,
στο στενό του Μακασάρ,
το κουρσεύουν πειρατές,
και δε γύρισε ποτές.
Στέρνουν ένα μπριγκαντίνι,
όλο ασένιο, στο καντίνι.
Μα όξω από τη Βαρκελώνα
το μπατάρει μιά χελώνα,
μια χελώνα θηλυκιά,
γκαστρωμένη και κακιά.
Μα ένας Κεφαλλονίτης,
κει οπίσω απ’ τη Δολίχα,
τραμπάκουλο αρματώνει
και το βαφτίζει «Τρίχα».
Καβατζάρει το Σχινάρι,
τονε κλαίγαν κι οι γαϊδάροι.
Βγαίνει από τη Τζιμπεράλτα
δίχως μπούσουλα και χάρτα.
Όξω απ’ τη Μαδαγασκάρη
ο καιρός έχει λασκάρει.
Κατεβάζει τα πινά του
και ψειρίζει τ’ αχαμνά του.
Τονε πιάνουνε κουρσάροι
μα τους τάραξε στο ζάρι.
Μαχαιρώνει τη χελώνα
και ξορκίζει τον κυκλώνα.
Αριβάρει στο Μακάο
μ’ ένα φόρτωμα κακάο.
Όμως βρέθηκε στ’ αμπάρι
όλο φούντα και μπουμπάρι.
Αφού το μοσχοπούλησε
στη λίρα κολυμπάει,
τσου χαιρετάει κινέζικα
και παει για τη Μπομπάη.
Τονε πιάνουν Μουσουλμάνοι
του φορέσανε καφτάνι,
τον βαφτίζουν Μουχαμέτη
και του κάνουνε σουνέτι.
Τσου μαθαίνει σκορδαλιά
και τον κάνουν βασιλιά.
Το ‘σκασε νύχτα με μουσώνα
μ’ όλο το βιός σε μιά κασώνα.
Το μωρό μας με κλωτσάει,
τι θα γίνει με το τσάι;
Πνίξε πια τον βασιλιά.
Α! Το πίνουν οι Κινέζοι
σιωπηλοί γουλιά-γουλιά.
ΣΠΥΡΟΠΑΝΟΣ ΚΑΤΩΠΟΔΗΣ
10 Ιανουαρίου 2011 @ 22:27
ΣΥΓΝΩΜΗ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΟΙΗΜΑΤΟς ΕΙΝΑΙ
«ΝΑΝΟΥΡΙΣΜΑ ΓΙΑ ΜΩΡΑ ΚΑΙ ΓΕΡΟΥΣ»
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΩΡΘΩΣΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Γαβρίλης Γιώργος
10 Ιανουαρίου 2011 @ 22:39
Κύριε Αραβανή καλώς επανήρθατε,είχα αρχίσει να ανησυχώ μήπως οι απειλές έγιναν πράξη,παρόλα αυτά φιρί-φιρί το πάτε να σας κάψουν όπως τις μάγισσες το Μεσαίωνα,να γνωρίζετε ότι μέχρι τέλους θα σας υπερασπίζομαι ασχέτως αν διαφωνούμε σε πλείστα-όσα.Τώρα νομίζω πως ησύχως μπορώ να αποσυρθώ εις την αγκαλιά της κλίνης μου.Καλή σας νύχτα.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΗΛ.ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ
11 Ιανουαρίου 2011 @ 00:39
«Εις τα αγκάλας του Μόρφέως»,Γεώργιε!!
Μιάς όμως και το ρίξαμε στον Καββαδία,θα..ρίξω και γω ένα πολύ καλό και λίγο γνωστό,αλλά με ουσία:
«Π Α Ι Δ Ε Ι Α»
Φαίνανε πανί στον αργαλειό
και σε ταρσανά ξόμπλιαζαν κατάρτι
αντικρύ στο Νήρυτο και στο Δασκαλιό
για ένα κοριτσάκι από τη Σπάρτη.
Κι’ άρχισε μια τέτοια φασαρία,
πήρε πέντε τούμπες η Ιστορία.
Κέρδισε τη νίκη μια φοράδα
δίχως νου και δίχως γρηγοράδα, —
τόγραψε κι’ ο Γέρος στην Ιλιάδα.
Φύγαμε μπατίδοι από την Τροία.
‘Εχω και χαρτί και μαρτυρία.
Δε θυμάμαι μόνο την πορεία.
Σίγουρα κυβέρναγε το διάκι
ένας γιός τσοπάνου από το Θιάκι.
Είχε δαγκωνιά στο μάγουλό του
που και κείνη βγήκε σε καλό του.
Για τη ναυτοσύνη δάσκαλο είχα
ένα γεμιτζή από τη Δολίχα.
Τσούρμο από Καστό κι’ από Εχινάδες,
όλοι τους παιδιά : κλάφτε, μανάδες.
Χίπηδες λεβέντες με μαλλιά δασά,
κι’ ήταν οι χιτώνες μας τσαντήρια.
Μας ξεπροβοδίζαν ξένα τρεχαντήρια,
πούπουλο κρεβάτι και καλά κρασιά.
Κάπου εκεί κοντά στους Λαιστρυγόνες
αγκαστρώσαμε όλες τις γοργόνες.
( Αν τα τελευταία τα γράφω πρώτα
είναι που μπερδέψαμε τη ρότα. )
Είχες και το φόβο της τιμής σου.
Οι ανθρωποφάγοι τα σκυλιά,
πριν σε φαν, σου κάναν τη δουλειά,
για να νοστιμίσει το κορμί σου.
Σμίξαμε κοντά στην Ασκανία
με τους κατεργάρηδες του Αινεία.
Πήγαμε όλοι τσούρμο στα πορνεία.
Κείνες οι ρουφιάνες, τ’ αποσπόρια,
πήγαν και τους κάψαν τα παπόρια.
Να και η Ναυσικά από τσου Κορφούς
τυλιγμένη μες στη σαπουνάδα.
Είχε τρείς φονιάδες αδερφούς
κάπου στο Μαντούκι, στη Σπιανάδα.
Φαίνε, Πηνελόπη, το πανί σου,
κλώσσαγε την τίμια αναμονή σου.
Του θεού το ασκί, του Αιόλου,
μας σκορπάει κατά διαόλου.
Την ευχή μου ! Βρέστε μου, παιδιά,
κάτι να ριμάρει με παιδεία.
Θέλει και κουράγιο, και καρδιά.
‘Ολοι μια φωνή : — ‘Ενα … δύο …
ΛΑΖΑΡΟΣ ΑΡΑΒΑΝΗΣ
11 Ιανουαρίου 2011 @ 08:44
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ, ΟΜΩΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟΥΤΟ. ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΝΑ ΘΙΓΟΜΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΟΠΟΥ ΕΓΩ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙΩΝ ΟΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΑΣ ΕΡΘΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΚΑΣΤΗΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΙΧΤΗΚΑ, ΚΑΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΣΕΙ, ΘΑ ΤΟΝ ΚΡΕΜΑΣΩ ΑΝΑΠΟΔΑ ΕΠΙΤΟΠΟΥ.
ΛΑΖΑΡΟΣ ΑΡΑΒΑΝΗΣ
11 Ιανουαρίου 2011 @ 09:41
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΑΠΟΧΩΡΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ meganisi Times από σήμερα ΕΦ ΟΣΟΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟΣ, ΚΑΙ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΟΠΟΥ ΕΔΩΣΑ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑ . ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΗΣ ΜΗ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΕΓΑΝΗΣΙΟΥ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΟΠΟΥ ΕΓΩ ΕΘΕΣΑ , ΑΔΥΝΑΤΩ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΟΠΟΥ ΜΙΛΗΣΑΜΕ (εστω προφορικά) , ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟ ΟΤΙ ΕΚ ΠΑΡΑΔΡΟΜΗΣ ΔΕΝ ΕΒΑΛΑ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΣΤΗΝ ΛΕΞΗ ΔΙΚΑΣΤΗΣ, ΚΑΘΟΤΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΑΠΕΙΛΩ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. ΕΝΟΟΥΣΑ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΟΠΟΥ ΜΕ ΑΙΣΧΡΟΤΗΤΑ ΘΑ ΜΟΥ ΔΕΙΞΕΙ ΤΑ «ΑΜΠΕΛΟΧΩΡΑΦΑ ΜΟΥ» (ΚΑΘΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝ ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕ ΝΑ ΕΛΕΓΧΩ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.) ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΟΠΟΥ ΜΟΥ ΕΝΑΝΤΙΩΘΗΚΑΝ ΤΗΝ ΘΕΩΡΩ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ (εφ οσον δεν αισχρολογησαν)
ΑΣ ΔΙΔΑΧΤΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΑΣ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΑ ΟΦΕΛΗΜΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΟΠΟΥ ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΝΕΙ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ ΜΑΣ, ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΠΡΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ, ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ.
ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ.
ΛΑΖΑΡΟΣ ΑΡΑΒΑΝΗΣ
Λευτέρης Π. Κατωπόδης
10 Ιανουαρίου 2011 @ 22:39
Επί τέλους κ. Αραβανή,μας είπατε αντίο και το δεχόμαστε. Εμείς όμως σας ευχόμαστε ειλικρινά μέσα από την καρδιά μας,γιατί είμαστε ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ και συμπονάμε τους συνανθρώπους μας, να μην έχετε την τύχη του ΝΙΤΣΕ και του ΧΙΤΛΕΡ.
Γαβρίλης Γιώργος
11 Ιανουαρίου 2011 @ 09:22
Απευθύνομαι προς ημετέρους.Δεν ξέρω πόσο περήφανος θα ήταν σήμερα ο Κατζατζάκης όντας μέχρι θανάτου του θύμα λογοκρισίας να έβλεπε σήμερα υποστηρικτές του να διολισθαίνουν στο ίδιο λάθος!
ΑΓΡΟΤΗΣ
11 Ιανουαρίου 2011 @ 15:24
ΓΙΩΡΓΗ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ Τ.ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ [ ΤΑ ΚΑΛΑ ΝΕΑ ] ΕΧΕΙ 1 ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΧΟΛΙΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΤΑΞΗ 186040.ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ
ΛΑΖΑΡΟΣ ΑΡΑΒΑΝΗΣ
11 Ιανουαρίου 2011 @ 14:54
ΠΑΙΔΙΑ!!!! ΦΤΟΥ ΞΕΛΕΥΤΕΡΙΑ!!
ΟΛΟΙ ΣΤΟ meganisi times ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΤΕ ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΜΟΥ
«ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΣΥΝΕΝΟΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ, ΤΟ ΚΑΚΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ, ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ.
ΘΑ ΚΑΝΟΝΙΣΩ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΝΑΛΙ,
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΚΡΑΙΑ ΜΟΡΦΗ.