Οι γονείς μαγείρεψαν … τα παιδιά βράβευσαν !
Με επιτυχία διεξήχθη ο διαγωνισμός μαγειρικής που διοργάνωσαν οι μαθητές Γυμνασίου-Λυκείου στο ΚΕΦΟ Σπαρτοχωριού.
Σε μία ανάλατη μέρα, περάσαμε ένα γαστρονομικό απόγευμα με πιπεράτες στιγμές και μας άφησε γλυκιές αναμνησεις στη κατάμεστη αίθουσα του παλιού σχολείου. Οι επίδοξοι σεφ εξάντλησαν τη φαντασία τους σε διάφορα εδέσματα, από απλές συνταγές, μέχρι περίτεχνα και ευπαρουσίαστα πιάτα αντάξια στη μόδα των ημερών μας.
Κρίθηκαν από μία αυστηρή κριτική επιτροπή όπου αποτελούταν από τους: Κώστα Αυγερινό, Στάθη Καββαδά, Μαρίνα Δάγλα, Βαγγελιώ Κατωπόδη και τον μικρό Σπύρο Κονιδάρη.
Νικήτριες αναδείχτηκαν οι Ειρήνη και Νικολίτσα Δάγλα με σφολιάτα με αλλαντικά-τυριά και Ριζότο. Και είς ανώτερα !
Μετά το διαγωνισμό, είχαν τη ευκαιρία και οι παρευρισκόμενοι να δοκιμάσουν της αλμυρές και γλυκιές αλχημείες …
[yframe url=’http://www.youtube.com/watch?v=O0ZNTCSAAB4′]
Φωτό: Κανέλλος Κώστας, Σπύρος Αθανίτης
Γαβρίλης Γιώργος
29 Δεκεμβρίου 2010 @ 07:03
Παιδιά τώρα που τελειώσατε τα μαγειρέματα να σας ενημερώσω πως όσο μαγειρεύατε αυτοί που σας δώσανε βραβεία υπογράψανε να σας κόψουνε το σχολειό και να σας στείλουν στο Νυδρί.
CAPRI
16 Μαρτίου 2011 @ 01:53
By GABRIELNEWS!!
Παναγιώτης Κονιδάρης
29 Δεκεμβρίου 2010 @ 14:43
Συγχαρητήτρια σε παιδιά και γονείς για την εκδήλωση, καθώς και στις νικήτριες.
@Γιώργος Γαβρίλης
Με το συμπάθειο κιόλας, αλλά το σχόλιο σου για μεταφορά των σχολείων στο Νυδρί μου φαίνεται κάπως ακατανόητο. Πού στηρίζεις αυτή σου την πεποίθηση; Υπάρχουν στοιχεία που αγνοούμε όλοι (Δήμος, Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, απλοί πολίτες) και τα οποία έχεις στην κατοχή σου; Ή πρόκειται απλά για μια εικασία ή έναν φόβο;
Γαβρίλης Γιώργος
29 Δεκεμβρίου 2010 @ 17:10
Παναγιώτη δεν θέλω να αντπαρατεθώ σε κανέναν,αλλά μου φαίνεται αδιανόητο το πόσο σθεναρά υπερασπίζεσαι την κυβερνητική πολιτική.Όταν κλείνουν σχολεία κάπου ανοίγουν φυλακές καπου αλλού.Είναι προφανές ότι δεν θα κλείσει σχολείο στό Κολωνακι,αλλά κι αν αυτό συμβεί εκεί υπάρχουν λεφτά για ιδιωτικά.Τα σχολεία θα κλείσουν σε ορεινά χωριά και νησια που εξυπηρετουντε με τακτικη συγκοινωνία.Δεν καταννοω το σκεπτικό σου.Οπως επειδη διαθετεις πολλες ιδιοτητες, δυσκολευομαι,διάλεξε μία να μπορώ κι εγώ ν απαντήσω.Θα απαντήσω όμως με κατι που είπε ο Αρθουρ Σοπενχαουερ:Κάθε αλήθεια περνάει από τρία στάδια,στην αρχη γελοιοποιείται,μετά βρίσκει σφοδρή αντίδραση και στο τέλος γίνεται αυτονόητη.
Παναγιώτης Κονιδάρης
29 Δεκεμβρίου 2010 @ 22:57
Γιώργο,
Καταρχήν δε με πειράζει με όποια ιδιότητά μου και να με αντιμετωπίζεις αφού δεν αποποιούμαι καμιάς εξ αυτών. Δεύτερον, το γνωρίζουν κι οι πέτρες, ουδεμία συνάφεια είχα, έχω ή πρόκειται να αποκτήσω με το κυβερνόν κόμμα. Τρίτον, για να επιστρέψουμε στην ουσία, αν κατάλαβα καλά, η υποτιθέμενη μεταφορά του σχολείου μας στο Νυδρί ή όπου αλλού είναι μια δικιά σου εκτίμηση/υπόθεση.
Όσο για τον Α.Schopenhauer, δεν ήταν αυτός που δήλωσε ότι προτιμούσε «να κυβερνάται από ένα λιοντάρι παρά από τους αρουραίους ακόλουθούς του» (δηλαδή προτιμούσε έναν ηγεμόνα αντί για τον «όχλο»); Ή μήπως δεν ήταν ο ίδιος που κήρυττε την χρησιμότητα του Κράτους και της κρατικής βίας με την οποία καταστέλονται οι «καταστροφικές τάσεις» των λαών; Τέλος, δεν είναι αυτός που θεωρούσε ότι όσο περισσότερο «λευκός» και «βόρειος» είσαι, τόσο το καλύτερο;
Γαβρίλης Γιώργος
30 Δεκεμβρίου 2010 @ 08:52
Δεν ξέρω Παναγιώτη τι έλεγε ο Σοπενχάουερ¨,εσύ για να ξέρεις σημαίνει πώς τον έχεις μελετήσει.Εγώ δανείστηκα μια φράση του πού υιοθετώ απόλυτα και είναι δεοντολογικό,ως είθιστε,να αναφέρω ποιός το ειπε.Και για να επιστρέψω στο θέμα εγώ έγραψα οτι το ζήτημα της συχώνευσης των σχολείων θα απασχολήσει το Μεγανήσι και να προσθεσω και τη Βασιλική.Εσυ λοιπόν σαν συντάκτης του άρθρου όφειλες να γράψεις ότι σίγουρα αυτό΄δεν αφορα το Μεγανήσι γιατί οι από πάνω που΄ενδιαφέρονται τόσο πολύ για μας θα μας ενημερώνανε οπως κάνανε και με την ΚΥΑ για τις ζώνες ΝΑTURA.(αλήθεια τι έγινε)Βεβαια ποτέ δεν είναι αργά μπορείτε κάλλιστα να το κάνετε σαν δημαρχιακή αρχή.Εγώ, πάντα φιλικά, συμβουλεύω να κρατάτε μια πισινή.Γιατί ήρθε η εποχή που θα τσαλακωθούν πολλες προσωπικότητες και αξίες.