Δυο οι προσφορές για την ακτοπλοϊκή σύνδεση των Επτανήσων.
Κι ενώ η ακτοπλοϊκή σύνδεση ιονίων νήσων που αφήνει εκτός το Μεγανήσι δημοπρατήθηκε ήδη , εμείς καταθέτουμε ακόμα έγγραφα και κάνουμε «παραπονάκια» για να θυμίσουμε την» ύπαρξη μας»στην Περιφέρεια, τελευταίοι καταϊδρωμένοι και αργοπορημένοι στην προσπάθεια μας να δικαιολογήσουμε την αδιαφορία και την απραξία μας. Άλλη μια χαμένη ευκαιρία σε βάρος του τουρισμού και την ανάπτυξης του Μεγανησίου .
«Σύντομο αναμένεται να είναι το χρονικό διάστημα για το οποίο θα πρέπει να περιμένουμε προκειμένου να πληροφορηθούμε ποιος θα είναι ο ανάδοχος μειοδότης που θα αναλάβει την ακτοπλοϊκή σύνδεση των Επτανήσων.
Ο διαγωνισμός για τις επιδοτούμενες γραμμές, στις οποίες φέτος περιλαμβάνεται και η νέα γραμμή για τα Ιόνια Νησιά που θα εξυπηρετεί την Κέρκυρα, τους Παξούς, την Κεφαλονιά, την Ιθάκη, την Λευκάδα και τη Ζάκυνθο πραγματοποιήθηκε χθες το πρωί, στο κτίριο του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, παρουσία των μελών της Επιτροπής που έχει οριστεί. Ωστόσο, δυο είναι οι ενδιαφερόμενοι που κατέθεσαν την προσφορά τους, για τους οποίους θα πρέπει να επιλεγεί ο μειοδότης αφού προηγουμένως εξεταστούν οι φάκελοι τους.
Πρόκειται για ανοικτό, δημόσιο, διεθνή αρχικό και επαναληπτικό μειοδοτικό διαγωνισμό για την εξυπηρέτηση της γραμμής για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Οκτωβρίου 2018 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31 Οκτωβρίου 2020 για τις συμβάσεις τριετούς διάρκειας με το ανώτατο προσφερόμενο μίσθωμα ανα δρομολόγιο να ξεπερνά τις 12.000€.
Τη γραμμή θα αναλάβει με τρία δρομολόγια την ημέρα από 28 Μαϊου έως 16 Σεπτεμβρίου 2018 επιβατηγό-δρομολογιακό πλοίο το οποίο θα πρέπει να έχει μεταφορική ικανότητα τουλάχιστον 90 επιβατών τον χειμώνα και 170 επιβατών το καλοκαίρι, ενώ το ολικό του μήκος να είναι τουλάχιστον 29 μέτρα. Βέβαια μια από τις λεπτομέρειες που απομένουν είναι και η τιμή των ναύλων.
Πρόκειται για την ικανοποίηση ενός πάγιου αιτήματος δεκαετιών, όχι μόνο των κατοίκων του Ιονίου αλλά και των επισκεπτών τους, καθώς πλέον όσοι θα θελήσουν να επισκεφθούν γειτονικά ή ακόμα και πιο μακρινά νησιά, θα το κάνουν πολύ πιο εύκολα, χωρίς την ταλαιπωρία της πολύωρης οδήγησης.
Εξαιρετικά σημαντική είναι και η προοπτική περαιτέρω ανάπτυξης των νησιών του Ιονίου, που διαφαίνεται τόσο στον τουριστικό όσο και στον εμπορικό αλλά και στον πρωτογενή τομέα. Μην ξεχνάμε ότι τα Ιόνια Νησιά είναι ένας παγκόσμιος προορισμός και αυτοί που τα επισκέπτονται δεν θέλουν να μείνουν περιορισμένοι αλλά να τα δουν όλα.
Πηγή: imerazante.gr
Αναδημοσίευση από :https://www.mylefkada.