Το φίδι βγήκε από το αυγό του…
Ξυλοδαρμός της Λιάνας Κανέλλη από τον Κασιδιάρη της Χρυσής Αυγής
Απίστευτο (αν και θα’πρεπε να είναι αναμενόμενο) περιστατικό εκτυλίχθηκε μπροστά στα μάτια των τηλεθεατών πριν λίγο, όταν το φασιστοειδές με το όνομα Κασιδιάρης, βουλευτής της συμμορίας της Χρυσής Αυγής προπηλάκισε και πέταξε νερό on camera στην βουλευτη του ΣΥΡΙΖΑ Ρένα Δούρου και κατόπιν γρονθοκόπησε κατ’ επανάληψη την βουλευτή του ΚΚΕ Λιάνα Κανέλη που σηκώθηκε να υπερασπιστεί την συνάδελφό της. Όσα έγιναν στα πλατό του ΑΝΤΕΝΝΑ, δείχνουν ξεκάθαρα το ποιόν των ναζιστών που εισήλθαν στην Βουλή και, για να μην ξεχνιόμαστε, χτυπάνε και τις καμπάνες για τις 46 ψήφους που στήριξαν την νεοφασιστική Χρυσή Αυγή στο Μεγανήσι. Προς γνώση και συμμόρφωση.
Δείτε το ρεπορτάζ και το σχετικό βίντεο ΕΔΩ .
Δείτε ΕΔΩ ποιός είναι ο Ηλίας Κασιδιάρης
~~~
Ξυλοδαρμός της Λιάνας Κανέλλη από τον Κασιδιάρη της Χρυσής Αυγής
Ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Ηλίας Κασιδιάρης, επιτέθηκε και χτύπησε τη βουλευτή του ΚΚΕ Λιάνα Κανέλλη, στη διάρκεια της εκπομπής του Γιώργου Παπαδάκη στον ANT1. Είχε προηγηθεί λογομαχία με τη βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ρένα Δούρου, την οποία μπουγέλωσε στον αέρα. Τη σύλληψή του διέταξε η εισαγγελέας Πρωτοδικών Αθηνών Ελένη Ράικου.
Η πολιτική αντιπαράθεση στην τηλεοπτική εκπομπή ήταν σε υψηλούς τόνους και ο κ.Κασιδιάρης αντέδρασε πετώντας ένα ποτήρι με νερό προς το στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ, όταν του είπε ότι η Χρυσή Αυγή θα γυρίσει τη χώρα 500 χρόνια πίσω.
Η Λιάνα Κανέλλη αντέδρασε καταδικάζοντας την ενέργεια του κ. Κασιδιάρη, ο οποίος σηκώθηκε από τη θέση του, στράφηκε προς την κ. Κανέλη, της όρμησε και την γρονθοκόπησε, παρά την προσπάθεια των προσκεκλημένων και του παρουσιαστή Γιώργου Παπαδάκη να αποτραπεί το επεισόδιο.
Στη συνέχεια ο κ. Κασιδιάρης αποχώρησε από την εκπομπή, η οποία διακόπηκε για λίγο. Ακολούθως, μετά από διαφημιστικά μηνύματα, η κ. Κανέλλη εξέφρασε τη λύπη της και κάλεσε τους πολίτες να διορθώσουν την ψήφο που έδωσαν στη Χρυσή Αυγή, ενώ το επεισόδιο καταδίκασε και η κ. Δούρου και ο κ. Προκόπης Παυλόπουλος που βρισκόταν στο στούντιο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια του επεισοδίου ο Κασιδιάρης χειροδίκησε και εναντίον του παρουσιαστή Γ. Παπαδάκη, ενώ συνεπλάκη και με τους άντρες της ιδιωτικής εταιρείας security που έχει αναλάβει τη φύλαξη των εγκαταστάσεων του ANT1.
«Για μένα το χαστούκι αυτό είναι τίτλος τιμής» δήλωσε η κυρία Κανέλη λίγο μετά την έξοδό της από το στούντιο του ΑΝΤ1. «Να τον χαίρεται η μάνα που τον έκανε» συνέχισε η βουλευτής, ενώ υπογράμμισε ότι «το χτύπημα δεν ήταν εναντίον της Λιάνας ήταν εναντίον του ΚΚΕ και συμπλήρωσε ότι δεν καταδέχεται να «ασκήσει μειώσεις».
Ο υποψήφιος βουλευτής της Χρυσής Αυγής με δηλώσεις του κατηγορεί την Λιάνα Κανέλλη ότι εκείνη ξεκίνησε να χειροδικεί εναντίον του και ότι προτίθεται να προσφύγει στη δικαιοσύνη εναντίον της.
Στην εκπομπή παρενέβησαν και εκπρόσωποι των κομμάτων καταδικάζοντας τη στάση του κ. Κασιδιάρη ως άνανδρη.
Δίωξη κατά του Κασιδιάρη
Από την Εισαγγελία Πρωτοδικών διευκρινίζεται ότι η εντολή για σύλληψη του εκπροσώπου Τύπου της Χρυσής Αυγής Ηλία Κασιδιάρη αφορά την επίθεση του σε βάρος της Λιάνας Κανέλη.
Το αδίκημα που αφορά το γρονθοκόπημα, σε βάρος της υποψήφιας βουλευτή του ΚΚΕ, προσδιορίζεται σε απόπειρα επικίνδυνης σωματικής βλάβης, αδίκημα που διώκεται αυτεπάγγελτα.
Αντίθετα η αντίδραση του Ηλ. Κασιδιάρη απέναντι στην υποψήφια βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ρ. Δούρου, σε βάρος της οποίας έριξε νερό, χαρακτηρίζεται ως απρόκλητη έμπρακτη εξύβριση, αδίκημα που διώκεται μετά από μήνυση.
Η Εισαγγελία διευκρινίζει, επίσης, ότι ο Ηλ.Κασιδιάρης δεν φέρει την ιδιότητα του βουλευτή, καθώς η Βουλή έχει διαλυθεί ενόψει εκλογών.
Εντονες οι αντιδράσεις του πολιτικού κόσμου
Προεδρία της Δημοκρατίας: Η βιαιοπραγία προσβάλλει το δημοκρατικό αίσθημα του λαού
«Η βιαιοπραγία του εκπροσώπου της Χρυσής Αυγής σε βάρος της κας Λιάνας Κανέλλη και της κας Ρένας Δούρου προσβάλλει το δημοκρατικό αίσθημα του ελληνικού λαού», παρατηρεί σε ανακοίνωσή της η Προεδρία της Δημοκρατίας.
«Η Πολιτεία δεν έχει ανοχή σε φαινόμενα που παραβιάζουν τους κανόνες μιας δημοκρατικής πολιτείας και θίγουν το συλλογικό αξιακό μας υπόβαθρο», συμπληρώνεται.
Καταδικάζει η κυβέρνηση
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Δ. Τσιόδρας έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Η κυβέρνηση καταδικάζει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο την επίθεση του εκπροσώπου Τύπου της Χρυσής Αυγής Ηλία Κασιδιάρη κατά της Λιάνας Κανέλλη και της Ρένας Δούρου. Η επίθεση αυτή είναι επίθεση εναντίον κάθε δημοκρατικού πολίτη.
Αποτελεί κεκτημένο του πολιτικού μας πολιτισμού, η προεκλογική αντιπαράθεση να γίνεται σε κλίμα δημοκρατικού διαλόγου. Αλλοίμονο αν οι πολιτικές διαφορές λύνονταν με τη βία. Το ελάχιστο που περιμένει κάθε δημοκρατικός πολίτης, από το κόμμα του κ.Κασιδιάρη, τη Χρυσή Αυγή, είναι η απερίφραστη καταδίκη αυτής της ενέργειας. Τέλος, είναι γνωστό ότι η δικαιοσύνη έχει επιληφθεί της υπόθεσης».
Δήλωση του Προέδρου της Βουλής
«Η βία δεν έχει θέση στη Δημοκρατία» δήλωσε ο πρόεδρος της Βουλής Βύρων Πολύδωρας, για την επίθεση του υποψήφιου της Χρυσής Αυγής Ηλία Κασιδιάρη, κατά των υποψηφίων του ΚΚΕ Λιάνας Κανέλλη και του ΣΥΡΙΖΑ Ρένας Δούρου προειδοποιώντας παράλληλα, ότι πρόκειται για «φασιστοειδή συμπεριφορά που πρέπει να εκλείψει οριστικά και τελεσίδικα».
Όπως ειδικότερα ανέφερε ο πρόεδρος της Βουλής «η βάναυση συμπεριφορά του πρώην και υποψηφίου βουλευτή της Χρυσής Αυγής Ηλία Κασιδιάρη έναντι των δύο κυριών, επίσης πρώην και υποψηφίων βουλευτών, της Ρένας Δούρου (ΣΥΡΙΖΑ) και της Λιάνας Κανέλλη (ΚΚΕ), σήμερα το πρωί στο στούντιο του ΑΝΤ1 στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη, είναι επιεικώς απαράδεκτη και καταδικαστέα, προσβάλλει ευθέως τα κοινωνικά και κοινοβουλευτικά ήθη και θέσμια και εκθέτει διεθνώς τη χώρα».
Όπως εξάλλου δήλωσε ο κ. Πολύδωρας, « Η βία δεν έχει θέση στη Δημοκρατία. Δεν είναι τρόπος διαλόγου, ούτε μέσον πολιτικής συμπεριφοράς. Είναι το απόστημα μιας φασιστοειδούς λογικής που πρέπει να εκλείψει οριστικά και τελεσίδικα».
«Πρέπει ως Πολιτεία και ως Κοινωνία να αγρυπνούμε και να πράττουμε ανάλογα για τη διασφάλιση του πολιτικού μας πολιτισμού και της κοινωνικής ειρήνης», δήλωσε επίσης ο πρόεδρος της Βουλής.
Σαμαράς: «Φαινόμενα βαθιάς παρακμής»
:«Η βία και η πρόκληση είναι φαινόμενα βαθιάς παρακμής. Τα καταδικάζουμε. Πρέπει να τα απομονώσουμε. Και κυρίως δεν πρέπει να τα αφήσουμε να διαιρούν τον ελληνικό λαό, σε μια στιγμή που η Πατρίδα, μας έχει όλους ανάγκη, να είμαστε ενωμένοι απέναντι σε αυτή τη βαθιά κρίση που περνάμε», δήλωσε ο κ. Αντώνης Σαμαράς από τη Βέροια.
Μπακογιάννη: «Δεν αρκούν οι δηλώσεις καταδίκης»
Για «δραματική επιδείνωση της κρίσης δημοκρατίας» που αντιμετωπίζει η Ελλάδα «από τη στιγμή που ο πολιτικός διάλογος και τα επιχειρήματα υποκαθίστανται από τη βία», έκανε λόγο η επικεφαλής του ψηφοδελτίου Επικρατείας της ΝΔ Ντόρα Μπακογιάννη.
«Η χειροδικία του υποψήφιου νεοναζί βουλευτή κατά δύο υποψηφίων βουλευτών -η οποία, πέραν των άλλων, λόγω του φύλου τους, προδίδει και αποκρουστική ανανδρία- δείχνει ότι η Ελλάδα στην οποία γεννήθηκε η δημοκρατία κινδυνεύει σήμερα και από φασιστικά στοιχεία που εκμεταλλεύονται την κρίση, την οργή και το θυμό των πολιτών», υπογράμμισε η κ. Μπακογιάννη.
Σύμφωνα με την ίδια, οι δηλώσεις καταδίκης και αποτροπιασμού είναι αυτονόητες αντιδράσεις αλλά δεν αρκούν. «Είναι ευθύνη όλων μας να απομονώσουμε και να καταδικάσουμε κάθε φασιστικό, αλλά και γενικότερα κάθε αντιδημοκρατικό στοιχείο, το οποίο, σε αυτές τις δύσκολες στιγμές για τους Έλληνες, απειλεί την κοινωνία αλλά και την ίδια τη Δημοκρατία», τόνισε η κ. Μπακογιάννη.
Ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ
Η σημερινή επίθεση του εκπροσώπου τύπου της Χρυσής Αυγής κατά της Ρένας Δούρου και της Λιάνας Κανέλλη έδειξε σε δημόσια θέα αυτό που ήταν ευρέως γνωστό. Το πραγματικό πρόσωπο αυτής της εγκληματικής οργάνωσης.
Υπενθυμίζουμε ότι εκκρεμούν δίκες σε βάρος στελεχών της συγκεκριμένης οργάνωσης οι οποίες αναβάλλονται συνεχώς, δίνοντάς τους ασυλία για να συνεχίζουν την εγκληματική τους δράση.
Από την πλευρά μας, δηλώνουμε ότι δεν θα συμμετέχουμε σε καμία δημόσια συζήτηση που θα βρίσκεται εκπρόσωπος της Χρυσής Αυγής και θα θέσουμε και το θέμα στη διακομματική επιτροπή.
Καταδίκη από το ΠΑΣΟΚ
«Όποιοι εκκολάπτουν το αυγό του φιδιού, παίζουν με την Ελλάδα και τη δημοκρατία. Ο νεαρός αυτός «κύριος», εκπρόσωπος Τύπου της Χρυσής Αυγής απέδειξε σήμερα ότι είναι εκπρόσωπος μιας ομάδας νεοναζί που εκτός από ακροδεξιοί είναι άνανδροι
και τραμπούκοι. Καλούμε τον πολιτικό, πνευματικό και δημοσιογραφικό κόσμο να καταδικάσει το περιστατικό. Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στην κα Κανέλλη και στην κα Δούρου. Καλούμε τους πολίτες που ψήφισαν Χρυσή Αυγή να το ξανασκεφτούν σοβαρά. Δηλώνουμε ότι σε καμία περίπτωση εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ δεν πρόκεται να συμμετέχει σε συζήτηση με εκπρόσωπο της Χρυσής Αυγής» καταλήγει η ανακοίνωση-δήλωση της εκπροσώπου του ΠΑΣΟκ Φώφης Γεννηματά.
Καταδίκη από τον Πάνο Καμμένο
«Είμαστε όλοι μας απέναντι σε αυτούς τους νεοναζιστές, οι οποίοι αποκαλύφθηκαν πλέον και στις τηλεοπτικές κάμερες. Όμως έχουν την ευθύνη κι εκείνοι που νομιμοποίησαν τους ναζιστές, εκείνοι που υπουργοποίησαν τους ναζιστές με τα τσεκούρια για να στηρίξουν τα μνημόνια και το 4ο Γερμανικό Ράιχ, τους συγκυβερνήτες Βενιζέλο και Σαμαρά. Η ελληνική κοινωνία στο σύνολό της αντιδρά και πρώτα απ’ όλα πρέπει να αντιδράσουν εκείνοι οι οποίοι έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης για να μπουν στη Βουλή
οι μπράβοι ναζιστές που υπηρετούν μόνο την αποσταθεροποίηση της χώρας και οδηγούν τη χώρα σε εμφύλια σύρραξη .
Εμείς οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ θα υπερασπίσουμε τη δημοκρατία και θα υπερασπίσουμε και τους Έλληνες πολίτες που δέχονται μια επίθεση από τους τραπεζίτες , τα όργανά τους και τους υπουργούς τους».
Καταδικάζει η ΔΗΜΑΡ
«Μετά τις επιθέσεις στους μετανάστες, ήρθε η σειρά και των εκπροσώπων του ελληνικού λαού. Είναι ο δρόμος που ακολούθησαν τα τάγματα εφόδου του Χίτλερ», σχολιάζει η Δημοκρατική Αριστερά.
«Το φίδι βγήκε από το αυγό του. Η σημερινή επίθεση του εκπροσώπου της Χρυσής Αυγής Ηλία Κασιδιάρη εναντίον της Λιάνας Κανέλλη και της Ρένας Δούρου, δεν αποτελεί παρά την αποκάλυψη των πραγματικών προθέσεων αυτού του νεοναζιστικού μορφώματος», τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση και συμπληρώνεται ότι η συμπαράσταση του κόμματος στους εκπροσώπους του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ είναι δεδομένη.
Η ΔΗΜΑΡ τονίζει ακόμη ότι «η αυτονόητη σύλληψη του Κασιδιάρη δεν αρκεί». Αναφέρει ότι «πρόκειται για οργανωμένο σχέδιο της Χρυσής Αυγής» και συμπληρώνει ότι «η Δημοκρατία δεν είναι και δεν πρέπει να μείνει ανυπεράσπιστη».
Ζητεί ακόμη την άμεση επέμβαση του εισαγγελέα για όλες τις υποθέσεις του κοινού ποινικού δικαίου που σχετίζονται με τη δράση των μελών της Χρυσής Αυγής και καλεί την πολιτεία να επανεξετάσει την παρουσία της Χρυσής Αυγής στο πλαίσιο της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας.
«Ας αναλογιστούν όσοι ψήφισαν Χρυσή Αυγή ποιους έστειλαν στο κοινοβούλιο», συμπληρώνει η Δημοκρατική Αριστερά και γνωστοποιεί ότι οι εκπρόσωποί της δεν θα μετέχουν σε συζητήσεις που παίρνουν μέρος στελέχη της Χρυσής Αυγής.
Καταγγελία του ΚΚΕ
Το ΚΚΕ καταγγέλλει την τραμπούκικη επίθεση του εκπροσώπου της «Χρυσής Αυγής» ενάντια στη βουλευτή του ΚΚΕ Λιάνα Κανέλλη και γενικά τη συμπεριφορά του στο πάνελ της εκπομπής «Καλημέρα Ελλάδα», εναντίον και άλλων εκπροσώπων κομμάτων, όπως του ΣΥΡΙΖΑ.
«Τα ναζιστικά μορφώματα αντιμετωπίζονται από τον ίδιο το λαό, με την ισχυροποίηση και ριζοσπαστικοποίηση του εργατικού λαϊκού κινήματος. Μόνο ένα τέτοιο κίνημα ρήξης και ανατροπής μπορεί να εξουδετερώσει οριστικά τέτοιες οργανώσεις που είναι ένα μαστίγιο του ίδιου του συστήματος. Εξάλλου η «Χρυσή Αυγή» εδώ και πολλά χρόνια στηρίζει εργοδοτικούς μηχανισμούς κατά των εργαζομένων για το σπάσιμο απεργίας κ.λπ. Οι εργαζόμενοι, οι νέοι, οι συνταξιούχοι που ψήφισαν τη «Χρυσή Αυγή» πρέπει να την εγκαταλείψουν και να συμπαραταχτούν με την τάξη τους και το ΚΚΕ» αναφέρει η ανακοίνωση του ΚΚΕ.
Κάλεσμα σε εκείνους που ψήφισαν Χρυσή Αυγή να ξανασκεφθούν την ψήφο τους απηύθυνε η Αλέκα Παπαρήγα.
«Το σημερινό να μετατραπεί σε «έξω η Χρυσή Αυγή» από τη Βουλή, ο λαός έχει ένα όπλο, πρέπει να το χρησιμοποιήσει», τόνισε η γ.γ. της ΚΕ του ΚΚΕ.
Είπε ακόμη ότι ο λαός πρέπει να ξανασκεφθεί και για όλα εκείνα τα «κινήματα, «χωρίς όνομα»». «Είναι αλήθεια, ότι χρειάζεται κάποιος χρόνος για να ωριμάσουν στις συνειδήσεις οι θέσεις του ΚΚΕ, που δεν προτάσσει τα «εύκολα»», πρόσθεσε η κ. Παπαρήγα.
Καταδίκη από τον ΛΑΟΣ
«Μας πήρε 10 χρόνια να δώσουμε αξιοπρέπεια, εκτίμηση και σεβασμό στον πατριωτικό χώρο. Δεν θα επιτρέψουμε στην παρέα του κ. Μιχαλολιάκου, στην κομματική συμμορία του κ. Κασιδιάρη να ευτελίζει αυτό το οποίο χτίσαμε τόσα χρόνια στην εκτίμηση του ελληνικού λαού. Αυτές οι φασιστικές πράξεις δεν εκπροσωπούν κατά καμία έννοια τον πατριωτικό χώρο. Ζητώ συγγνώμη από τον ελληνικό λαό που με πράξεις και αβαρίες, με ενέργειες και με λάθη του πολιτικού κόσμου, επιτρέψαμε σε αυτό το μόρφωμα να πάρει δύναμη. Ήρθε η ώρα να φύγουν από την πολιτική ζωή. Ο φασισμός δεν έχει πέραση στην Ελλάδα».
Για «αλλητοειδείς τραμπούκους» της Χρυσής Αυγής κάνει λόγο σε ανακοίνωσή του ο επικεφαλής του ψηφοδελτίου Επικρατείας του ΛΑΟΣ Κωνσταντίνος Πλεύρης, ενώ καλεί τους «αγνούς Έλληνας, που παρεσύρθηκαν και εψήφισαν Χρυσή Αυγή, να την εγκαταλείψουν και να επιστρέψουν στο ιδεολογικό τους σπίτι, που είναι ο ΛΑΟΣ».
Η ανακοίνωση του κ. Πλεύρη έχει ως εξής: «Το κόμμα του ΛΑΟΣ επί 10 χρόνια αγωνίσθηκε και επέτυχε να επιβάλη στον εθνικό χώρο την αξιοπρέπεια, το ήθος, τον σεβασμό και την εκτίμησι, που ταιριάζουν σε κάθε πολιτική δράση πολιτισμένων ανθρώπων.
» Είμεθα αποφασισμένοι να μη επιτρέψουμε τον ευτελισμό, την δυσφήμηση και τον διασυρμό των Ελλήνων Εθνικιστών και Πατριωτών από τους αλλητοειδείς τραμπούκους.
» Καλούμε τους αγνούς Έλληνας, που παρεσύρθηκαν και εψήφισαν Χρυσή Αυγή να την εγκαταλείψουν και να επιστρέψουν στο ιδεολογικό τους σπίτι, που είναι ο ΛΑΟΣ».
Καταδίκη από την ΕΣΗΕΑ
«Τελικά είχαμε δίκιο όταν λέγαμε ότι οι ναζί της Χρυσής Αυγής δεν είναι γραφικοί. Είναι επικίνδυνοι», δήλωσε ο πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ Δημήτρης Τρίμης και εκτίμησε πως «δεν έχει νόημα πια να δίνει κανείς ελευθερίες και δημοσιότητα στους εχθρούς της ελευθερίας».
Πηγή: Τα Νέα μέσω Λευκαδίτικα Νέα
ΑΓΑΠΟΥΛΑΣ
7 Ιουνίου 2012 @ 15:43
καλα μιλαμε αυτοι θελουνε πισα και πουπουλα. Εκεινος ο παυλοπουλος επλαενε εκει διπλα; Αυτα να τα βλεπουν οσοι τους ψηφισαν στο νησι. Ο χαβαλες ειναι επικινδυνος τελικα και για τους ιδιους τους χαβαλετζηδες. Ειδικα αν μοιαζουν με ανωτερα ανθρωποειδη … τοτε ειναι που κινδυνευουν απο αυτους που ψηφισαν
Κανέλλος Κων/νος "Σκρομ"
7 Ιουνίου 2012 @ 17:39
E μα τον τρέλανε και αυτή σήμερα με το Ριζοσπαστη. Σαν να πετας νερο σε βρικόλακα! Να έβγαιναν έξω να λογαριαστούν ! και οι δύο άντρες έιναι … Στον τελευταίο γύρο ο Ηλίας Κασιδιάρης θα αντιμετωπίσει χωρίς πολλές πιθανότητες τον Ευάγγελο Βενιζέλο που πέρασε με συνοπτικές διαδικασίες …
ΚΑΒΒΑΔΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
7 Ιουνίου 2012 @ 18:02
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ………πάνω στη πίεση φαίνεται ο πραγματικός χαρακτήρας μας ……ορίστε τα αποτελέσματα….αυτό π έγινε μήπως λέω μήπως ονομάζεται βία ?μήπως έλλειψη παιδείας?μήπως ο,τι θέλω κάνω?…πάντως όλα τα παραπάνω κάπου οδηγούν…..
ΑΓΑΠΟΥΛΑΣ
7 Ιουνίου 2012 @ 23:52
skrom νομιζω ότι υπέπεσες σε μέγιστο ατόπημα. Τι σημαίνει και οι 2 άντρες είναι; Αν ενας απο τους διαχειριστες του σαιτ σας εκφραζεται με τετοιο σεξιστικο και ρατσιστικο τροπο μας φταινε οι χρυσαυγιτες μετα;
σε καλω να διαγραψεις το σχολιο σου γιατι αφενος αποπροσανατολιζει απο το πραγματικο κίνδυνο των φασιστοειδων και αφετερου προσβάλλει βάναυσα άνα άτομο που δεν ειναι γνωστο για τις σεξουαλικες του προτιμησεις αλλα για την πολιτικη του δραση.
Ντροπη…
Κανέλλος Κων/νος "Σκρομ"
8 Ιουνίου 2012 @ 12:08
Κακώς νομίζετε καθώς βλέπω είστε και ο μοναδικός που θίχτηκε. Πέραν του σοβαρού γεγονότος που αυτονόητα πιστεύω όλοι καταδικάζουμε και ήταν κίνηση ατομική που συνηθίζει ο συγκεκριμένος, όπως και άλλες περιπτώσεις μεταξύ σοβαρού και αστείου ακολουθούν κωμικοτραγικά σχόλια και ανέκδοτα σε εθνικό επίπεδο. Ρατσιστικό δε νομίζω και σεξιστικό μάλλον το είδατε εσείς καθώς ο ανδρισμός αναφέρεται στον δυναμικό χαρακτήρα που την διακρίνει στις δράσεις της και όχι στις σεξουαλικές προτιμήσεις που δε νομίζω να αφορούν κανέναν .
Το σχόλιο δε μπορώ να το διαγράψω γιατί ότι γράφεται δε ξεγράφεται και ειδικά όταν μου το ζητάει κάποιος κατά κόσμον ανώνυμος. Πιστεύω να σας κάλυψα γιατί σε τέτοιες περιπτώσεις δε συμμετέχω σε περαιτέρω απαντήσεις. Όπως έχω δηλώσει και παλιότερα, είμαι κατά της ανωνυμίας, της δημιουργίας εντυπώσεων και τα σχόλια μου γενικά δεν αντιπροσωπεύουν απαραίτητα το Meganisitimes ή οποιωνδήποτε φορέα συμμετέχω.
ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ
8 Ιουνίου 2012 @ 15:20
Aν κρίνω απο την στάση των ..ανδρών του πάνελ και τη συγκρίνω με την στάση της Λιάνας ,σίγουρα θα βγάλω δικιο του ΣΚΡΟΜ.
Οι «άντρες» του πάνελ καθόταν σαν κότες και μόνο η Λιάνα φερθηκε ΑΝΤΡΙΚΙΑ!
Ασφαλισμενος original
8 Ιουνίου 2012 @ 19:44
Τωρα εσυ γιατί μου πήρες το ψευδώνυμο, εξυπνάδα είναι αυτή;
Διαφωνώ κάθετα με το χιούμορ του Σκρομ, είναι όντως σεξιστικο και χυδαίο.
Συμφωνώ φυσικά μαζί σου στο ότι οι αντρες του πανελ αποδείχθηκαν κότες.
Το χειρότερο όλων όμως είναι που ακούγεται σήμερα σε συζητήσεις οτι «καλά της έκανε» και το λένε γυναίκες.
Έτσι κατάντησε η κοινωνία, κάποιοι να ευχαριστιόυνται με αισχρά θεάματα ωμής βίας και κάποιοι να κάνουν σεξιστικά σχόλια για άτομα που ποτέ δεν εχουν δηλώσει το οτιδήποτε, ή προκαλέσει με τις σεξουαλικές τους προτιμήσεις.
Ντρπή κ πάλι ντροπή.
Νομιζω οτι η διαχείρηση τα ανεβαζει τα τέτοιου είδους σχόλια όπως και κάποιοα άλλα υβριστικά κατά επωνύμων παραβαίνοντας στοιχειώδεις κανόνες αξιοπρέπειας, προκειμένου να κάνει «νούμερα».
ΑΓΑΠΟΥΛΑΣ
8 Ιουνίου 2012 @ 21:18
ΣΚΡΟΜ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΒΛΕΠΩ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟ «ΑΝΤΡΑΣ’…
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΛΑΘΟΣ…
Κανέλλος Κων/νος "Σκρομ"
9 Ιουνίου 2012 @ 15:56
Και συμπτωματικά απαντήσατε όταν συμπτωματικά πάλι βρέθηκε κάποιος να συμφωνήσει. Περί σεξουαλικών προτιμήσεων πρωτοαναφέρθηκε από εσάς. Ότι είναι αντράκι και έχει τα (να το πω διακριτικά) τα κότσια, την ακολουθεί από παλιά όπως ανάλογη περίπτωση με το Γκλέτσο. Δεν είναι ντροπή εφόσον το κάνεις όμως και δεν είναι χιούμορ μου αλλιώς μάλλον όλη η Ελλάδα κάναμε λάθος. Να σχολιαζετε ανωνυμα επειδή μαλλον ντρεπεστε να δει και ο κοσμος ποιος εισαστε και οχι επωνυμα ειναι ντροπη …
ZIZANIO
8 Ιουνίου 2012 @ 23:22
Κάθε φυσιολογικός άνθρωπος καταδικάζει βέβαια την βία με οποιαδήποτε μορφή και αν εμφανίζεται Αυτού του κυρίου εμφανίστηκε τώρα σαν σωματική βία.. Πριν από αυτό όμως η μεγαλοκοπέλα συντρόφισσα από τα Βόρεια Προάστια πόσες φορές δεν έχει ασκήσει λεκτική βία;. Όλοι την έχουμε δει να περιφέρεται από κανάλιο σε κανάλιο μιλώντας ακατάπαυστα,μην αφήνοντας κανέναν άλλο να μιλήσει,απαξιώνοντας και ειρωνευόμενη τους πάντες και τα πάντα.Καί στην συγκεκριμένη εκπομπή το ίδιο έκανε(πόσες φορές ακούστηκε από το στόμα της ..που…..ριο..και φασισταριό;) .Στο κάτω κάτω ο συγκεκριμένος κύριος δεν μπήκε μόνος του στην Βουλή, κάποιοι ψηφοφόροι τον στείλανε εκεί ,ιδιοι περίπου στον αριθμό με τους ψηφοφόρους του κόμματος της εν λόγω κυρίας Πάντως στις ατελείωτες βόλτες της στα κανάλια κάποτε θα έπεφτε σε κάποιον που θα έχανε την ψυχραιμία του Κακώς βέβαια.Το μεγάλο κακό όμως δεν είναι αυτό ..είναι το άλλο που φοβάμαι.
Φανταστείτε την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ στις επόμενες εκλογές να πάρει μεγαλύτερο ποσοστό από το Κ.Κ.Ε.Ελπίζω ο λόγος μου να μη γίνει μοίρα. Αφού τώρα ζουν όλοι στον κόσμο τους και δεν καταλαβαίνουν (..τάχα μου… γιατί καταλαβαίνουν πολύ καλά) που οφείλεται η άνοδος του Ναζιστικού αυτού κόμματος και μάλιστα στους νέους ανθρώπους ,τότε τι θα λένε; ότι είναι ηλίθιος ο λαός και παρασύρθηκε ;Και ξαναρωτάω ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΥ ΩΦΕΪΛΕΤΑΙ Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ;Αμ δε που θα μου δώσει κάποιος (και ιδιαιτέρως κάποιο στέλεχος από τα συστηματικα κόμματα) τεκμηριωμένη απάντηση δημοσία; Έτσι θα αναγνωρίσουν την παταγώδη αποτυχία τους.
Παναγιώτης Κονιδάρης
9 Ιουνίου 2012 @ 07:41
@Ζιζάνιο
Νομίζω ότι έχουμε αρχίσει να παίρνουμε διαζύγιο από την λογική. Γιατί πώς αλλιώς να εξηγήσω το γεγονός ότι κάποιοι συνεχίζουν να χαϊδεύουν τα «λεβεντόπαιδα» της ΧΑ, προσπαθώντας να επιρρίψουν ευθύνες στην Κανέλη ή την Δούρου; Ακριβώς δηλαδή στα θύματα της τραμπούκικης επίθεσης ενός φουσκωτού υπανθρώπου, μέλους μιας συμμορίας και φυγόδικου του κοινού ποινικού κώδικα;
Ας τα δούμε όμως λίγο πιο αναλυτικά. Λέτε ότι η Κανέλη ασκεί λεκτική βία. Είναι γνωστό ότι είναι χειμαρρώδης και γνωρίζει καλά να ρητορεύει με τηλεοπτικούς όρους. Όμως, οποιοσδήποτε έχει παρακολουθήσει οποιαδήποτε τηλεοπτική ομήγυρη, οποτεδήποτε, θα έχει διαπιστώσει πολύ χειρότερες διακοπές, παρεμβάσεις και προκλήσεις από όλους τους εκπροσώπους των κομμάτων (και τους δημοσιογράφους), προς όλους τους άλλους και δεν είναι αυτό ίδιον ενός μόνο συμμετέχοντα στον πολιτικό διάλογο. Ασφαλώς κάτι τέτοιο δεν συνάδει με το σαβουάρ βιβρ, από πότε όμως αποτελεί βία ή δημοκρατική εκτροπή; Σε αντίθεση βέβαια με την οπλοφορία και οπλοχρησία, τις απρόκλητες επιθέσεις, την μισαλλοδοξία και την εν γένει φασιστική συμπεριφορά του Κασιδιάρη και των ατόμων του ιδίου φυράματος. Αν ένας άνθρωπος που στο περιοδικό της ΧΑ στις 20-4-2011 έγραφε ότι ο Χίτλερ ήταν «μέγας κοινωνικός αναμορφωτής» και περιγράφει τον εθνικοσοσιαλισμό ως «αναγεννητική πορεία», δεν είναι φασίστας, τότε ποιος είναι; Κι αν παραδέχεστε ότι είναι φασίστας, τότε γιατί στενοχωριέστε που η Κανέλη τον προσφώνησε με την πραγματική του ταυτότητα;
Λέτε ότι τον εξέλεξαν οι Έλληνες πολίτες. Ε, καλά, και τον Χίτλερ τον εξέλεξαν οι Γερμανοί πολίτες και τον Μουσολίνι οι Ιταλοί. Όλοι οι λαοί κάνουν λάθη, και φυσικά όλοι οι άνθρωποι συμπεριλαμβανομένων ημών. Είστε σίγουρος όμως ότι Έλληνες πολίτες του έδωσαν την εντολή να χρησιμοποιεί τις τεχνικές του street-fighting στα πάνελ με την Κανέλη, την Δούρου, την Κουντουρά, την Γεννηματά, την Ρεπούση και την Πιπιλή; Εκτός κι αν όλοι αυτοί οι Έλληνες που λέτε πάσχουν από μισογυνισμό και δέρνουν τις γυναίκες και τις κόρες τους. Είναι αστείο και να το συζητάμε.
Ας πάμε όμως και πέρα από την εικόνα, στην ουσία, στις ρίζες του κακού. Όποιος έχει στοιχειώδεις γνώσεις ιστορίας (κι όποιος δεν έχει μπορεί να ανοίξει ένα βιβλίο ή να βρει σχετικά ντοκιμαντέρ στο αρχείο της ΕΡΤ, αξίζει τον μικρό κόπο), γνωρίζει ότι οι περίοδοι μεγάλης οικονομικής και κοινωνικής κρίσης αναθερμαίνουν το αυγό του φιδιού. Κάτι τέτοιο ζούμε και στην Ελλάδα και σε όλη την Ευρώπη (τα είχα γράψει από το 2009: http://www.konidaris.blogspot.gr/search?updated-max=2009-06-22T23:27:00%2B03:00&max-results=7&start=88&by-date=false). Και βέβαια, αν δεν υπήρχε η εξαθλίωση και η διόγκωση του μεταναστευτικού προβλήματος οι χρυσαυγίτες δεν θα ήταν παρά η περιθωριακή ομάδα που τότε, στα φοιτητικά μου χρόνια, μας κυνηγούσε με τις σιδερογροθιές και μας πετούσε νεράντζια με ξυράφια στις πορείες για την επέτειο του Πολυτεχνείου. Όμως το σύστημα τώρα την χρειάζεται περισσότερο παρά ποτέ. Είναι το κνούτο του, το μαστίγιο του, όταν το μεγαλοαστικό πολιτικό σύστημα σαπίζει και εξαντλεί όλα τα άλλα «επιχειρήματα- καρότα» του. Είναι ο τρόπος για να καλλιεργηθεί ο φόβος, να ενταθεί η ανασφάλεια, να στραφεί η θέα στο τέρας, για να επιστρέψει κατόπιν η ψήφος (λυτρωμένη) στην βάση της, στον «εξωραϊσμένο» και «ανακαινισμένο» πια, αστικό τρόπο διακυβέρνησης. Γι’ αυτό υπάρχουν χρυσαυγίτες και γι’ αυτό τους αναθρέφει και τους κανακεύει το σύστημα (πολιτικό, οικονομικό και εκδοτικό). Όποιος πχ έτυχε να δει πρόσφατη εκπομπή του εμετικού του Αναστασιάδη με τους συγκεκριμένους μπράβους, πήρε μια γεύση από αυτό που περιγράφω.
Άρα, δεν φοβάμαι τα φασιστοειδή. Ανησυχώ όμως στην σκέψη ότι με έναν δήθεν αντισυστημικό τρόπο εγκλωβίζουν άνεργα, εξαγριωμένα και ενίοτε απολίτικα κομμάτια νεολαίας. Και το καθήκον κάθε εχέφρονα ανθρώπου είναι να μιλήσει με ειλικρίνεια στους νέους, να τους εξηγήσει περί τίνος ακριβώς πρόκειται, κι όχι αγαπητέ κύριε να εξομοιώνει ελαφρά τη καρδία τους αγωνιστές της Αριστεράς με τους αγιάτρευτους νεοναζιστές. Αυτό είναι πολύ μεγαλύτερο κακό κι από τις άνανδρες γροθιές των τελευταίων.
ZIZANIO
10 Ιουνίου 2012 @ 13:36
ΜΙΑ ΤΟΠΟΘΈΤΗΣΗ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΛΎΠΤΕΙ ΑΠΟΛΥΤΆ .. ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΊΜΕΝΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΆΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΌ ΕΔΏ ΜΈΣΑ ΑΝΤΊ ΝΑ ΒΓΆΖΕΤΕ ΑΝΑΡΘΕΣ ΚΑΙ ΦΑΝΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΚΡΑΥΓΕΣ… ΠΆΤΕΡ ΑΦΕΣ ΑΥΤΟΊΣ..
Η υποκρισία όλων των δήθεν σοκαρισμένων δεν έχει όρια. Τη “Χρυσή Αυγή” την έφερε στη Βουλή η πολιτική αυτών που σήμερα δηλώνουν τον «αποτροπιασμό» τους. Δημιουργώντας τις ιδανικές συνθήκες κατάλυσης της Δημοκρατίας, εκφασισμού και εξαθλίωσης της κοινωνίας, υποδαύλισαν τέτοιες ακραίες συμπεριφορές και τις “νομιμοποίησαν” στη συνείδηση ενός διόλου ευκαταφρόνητου τμήματος του ελληνικού εκλογικού σώματος.
Σήμερα δήθεν καταδικάζουν και διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους, στο όνομα της Δημοκρατίας φυσικά, την οποία οι ίδιοι κατέλυσαν υποκύπτοντας αμαχητί στο φασισμό των αγορών. Των αγορών που ασκούν τις πιο ακραίες μορφές βίας κατά των κοινωνιών, καταδικάζοντάς τες στην ανεργία, τη φτώχεια, την εξαθλίωση. Υπάρχει χειρότερη μορφή βίας από αυτή;
Και πώς να υπερασπιστείς τη Δημοκρατία, όταν επί δύο ολόκληρα χρόνια, σε ρόλο εντολοδόχου και υποτακτικού των «αγορών», σε ρόλο εκφραστή των συμφερόντων του διεθνούς οικονομικού κατεστημένου, απειλείς, εκβιάζεις, εξαθλιώνεις, καταστέλλεις, δέρνεις, ψεκάζεις με ληγμένα χημικά, όσους αντιδράσουν στο σχέδιο προαγγελθέντος θανάτου της ελληνικής κοινωνίας;
Πώς να υπερασπιστείς τη Δημοκρατία όταν την παρα-βίαζες καθημερινά μέσα στο Κοινοβούλιο, καταργώντας στην πράξη τους δημοκρατικούς θεσμούς του Συντάγματος και του Κοινοβουλευτισμού, κάθε τι που μπορούσε να ορθωθεί ως εμπόδιο στην εφαρμογή των κελευσμάτων των «αγορών»;
Πώς να υπερασπιστείς τη Δημοκρατία όταν πεθαίνουν άνθρωποι στην Ελλάδα επειδή οι υποτακτικοί των αγορών προτίμησαν να πληρώσουν τους γύπες κατόχους ακούρευτων ομολόγων, αντί να χρηματοδοτήσουν την υγεία;
Πώς να υπερασπιστείς τη Δημοκρατία και να καταδικάσεις με πειστικότητα τα φασιστικά φαινόμενα, όταν εσύ ο ίδιος, για προεκλογικούς λόγους χρησιμοποίησες μόλις πριν από λίγες μέρες , ναζιστικές πρακτικές Νταχάου, δίνοντας στη δημοσιότητα τις φωτογραφίες των οροθετικών, με πρόσχημα την προστασία της δημόσιας υγείας;
Πώς να υπερασπιστείς τη Δημοκρατία…
Από κοντά και οι ακριβοπληρωμένοι μεγαλοδημοσιογράφοι, προπαγανδιστές του Μνημονίου, που όλο αυτό τον καιρό -κυρίως προεκλογικά – έριχναν νερό στο μύλο της “Χρυσής Αυγής”. Ατέλειωτες ώρες τηλεοπτικού χρόνου όπου οι νοσταλγοί του Χίτλερ παρουσιάζονταν κάτι μεταξύ Ρομπέν των φτωχών και των αδυνάτων από τη μια πλευρά, ακίνδυνων γραφικών από την άλλη. Η στάση τους αυτή, σε συνδυασμό με την απαξίωση των πολιτικών και την οργή με την οποία έχουν “μπολιάσει” την ελληνική κοινωνία, είχε ως αποτέλεσμα, μεγάλο ποσοστό του εκλογικού σώματος να δώσει ψήφο στη “Χρυσή Αυγή”, για ένα και μόνο λόγο. Όχι γιατί ταυτίζονται με τις ναζιστικές πρακτικές, αλλά για να μετατρέψει τη Βουλή σε αρένα, σε … τσίρκο, για να πέσει “το ξύλο της αρκούδας”, για να τιμωρήσει και να ρεζιλέψει τους πολιτικούς, ακόμη και για σκέτο χαβαλέ.
Σήμερα όλοι αυτοί έρχονται αντιμέτωποι με το μόρφωμα που εξέθρεψαν. Με τρόμο διαπιστώνουν ότι το αβγό έχει ήδη εκκολαφθεί και ότι οι “γραφικοί” τους οποίους ανέδειξαν, είτε από σκοπιμότητα, είτε από αφέλεια, δεν είναι απλά γραφικοί, είναι επικίνδυνοι… Μόνο που τώρα είναι αργά. Πολύ αργά για δάκρυα. Δεν μπορούν να κάνουν τίποτε άλλο παρά να καταδικάζουν φραστικά.
Κι όμως, ακόμη και τώρα, δεν είναι λίγοι οι αμετανόητοι που εκμεταλλεύονται για προεκλογικούς λόγους τα γεγονότα και επιρρίπτουν την ευθύνη στην Αριστερά. Με προφανή σκοπιμότητα, κάποιοι τολμούν ακόμη και να ταυτίσουν τη «Χρυσή Αυγή» με τους αγανακτισμένους Έλληνες που κατέβηκαν στους δρόμους για να αντιδράσουν στα συμπαρομαρτούντα της δικτατορίας των αγορών. Ακόμη και τώρα, οι εγχώριοι εντολοδόχοι του διεθνούς οικονομικού κατεστημένου, παραμένουν ανεπίδεκτοι μαθήσεως….
Ρένα Παυλάκη – Διακίδη
ΣΎΜΦΩΝΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΆΦΩ ΈΝΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΟΒΑΡΌ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΑΝ ΘΈΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΉΣΕΙ ..ΝΑ ΑΠΑΝΤΉΣΕΙ ΣΟΒΑΡΆ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΈΝΑ ΚΑΙ ΌΧΙ ΑΦΟΡΙΣΤΙΚΆ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΙΚΆ ΟΠΩΣ ΣΥΝΗΘΊΖΕΤΕ
Ασφαλισμενος original
9 Ιουνίου 2012 @ 10:28
Καλα εσυ αγορι μου εισαι ανω ποταμων και το μοναδικο νοημα της ζωης μου φανταζει να ειναι ο εκλογικος καταποντισμος του ΚΚΕ.
Σου ερεσε που εδάρη η Λιάνα και μπουγελωθηκε η Δούρου;
Η μηπως για τη Δουρου στενοχωρηθηκες επειδη δεν ειναι του ΚΚΕ:
Τι να σου πω……
Αν ησουν στο πάνελ μαλλον θα ειχες μεινει κι εσυ παυλόπουλος (που λενε ).
ΥΓ: (μεταξυ μας) μηπως θα της εριχνες κι εσυ κανα δυο σφαλιάρες; ε;
ΑΓΑΠΟΥΛΑΣ
9 Ιουνίου 2012 @ 12:35
το ζιζανιο μαλλον ακουει ΤΡΑΓΚΑ καθε πρωι. Αυτος επαιξε άλλη συνεντευξη της Κανελλη στο real fm χτες στην οποια η κανελλη ειπε «πουστ…ρια», και οχι στο πρωινο του ΑΝΤΕΝΝΑ. Αρα το Ζιζανιο εσκεμμενα αναφερει οτι θελει, παροτι γνωριζχει οτι ψευδεται, με μονο στοχο να σπιλωσει τα θυματα της επιθεσης αυτου του κοινωνικου αποβρασματος. (αληθεια ακομα κρυβεται η κοτα η χρυσαυγιτικη;)
όσο για τα ποσοστα του κομματος αυτου στο νησι που δεν εχει ουτε λαθρομεταναστες, ουτε εγκληματικοτητα, ειναι μάλλον φουσκωμενα και στιε επικειμενες εκλογες μαλλον θα ΄κατακρημνιστουν.
ZIZANIO
9 Ιουνίου 2012 @ 14:10
Κύριε Κονιδάρη το ότι σε παρόμοιες συνθήκες επωάζεται το αυγό του φιδιού το ξέρει και η κουτσή Μαρία(Μια και το παίζεται διανοούμενος υπάρχει και μια υπέροχη ταινία του Μπεργκμαν με τον ίδιο ακριβώς τίτλο»ΤΟ ΑΥΓΟ ΤΟΥ ΦΙΔΙΟΥ».Κάποιοι που δεν μπορούσαν να δουν πέρα από τα μύτη τους τον κατηγορούσαν ότι δεν βγάζει πολιτικές ταινίες;χωρίς να καταλαβαίνουν οι αγράμματοι ότι όλες οι ταινίες του είναι πολιτικές…ε και αυτός εκνευρισμένος έβγαλε την εν λόγω ταινία που μάλλον θα είναι αν όχι η τελευταία του ,πάντως από τις τελευταίες).ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ…..ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΠΟΥ ΤΟ ΑΥΓΟ ΤΟΥ ΦΙΔΙΟΥ ΕΣΚΑΣΕ ;ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΠΟΥ ΗΛΘΕ ΟΙ ΧΩΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ; Αμ δε που θα μου απαντήσει πάλι ουσιαστικά κανένας. Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε και κάποιοι να μου λένε ότι ακούω λέει Τράγκα ..άλλοι ότι δεν ρίχνω και εγώ καμιά σφαλιάρα …τόσα καταλαβαίνουν βέβαια τόσα λένε..
Οσο για το Κ.Κ.Ε . δεν έχω καμία εμπάθεια ..απλώς μου φαίνεται ανήθικο ..το να κάθεσαι στην γωνία να κοιτάς και να κρίνεις από ψηλά αυτόν που έχει πάρει στον ώμο του την άνιση μάχη(ΣΥΡΙΖΑ) και να παρακαλάς να αποτύχει για να δικαιωθείς τάχα μου εσύ Οταν αποτύχει , εσύ που δεν έδωσες καμιά μάχη και περίμενες πότε θα πέσει ο απανταχού καπιταλισμός τότε θα αισθάνεσαι δικαιωμένος;
Roundup
12 Ιουνίου 2012 @ 09:57
Το αν κάθεται το ΚΚΕ στη γωνία ή όχι όπως λες, στο απέδειξε η μεγαλοκοπέλα από τα Β.Π. όπως γράφεις εδώ, που χρειάζεται και ζουρλομανδύα όπως γράφεις, επίσης, σε άλλο άρθρο που αφορά στο ΚΚΕ (τυχαίο, δε νομίζω;). Από τους τόσους παρευρισκόμενους στο πάνελ μόνο η μεγαλοκοπέλα σηκώθηκε να υπερασπιστεί τη Ρένα Δούρου – που το κόμμα της έχει πάρει τους μισούς ψηφοφόρους του ΚΚΕ (σ’ αυτό θα συμφωνήσω μαζί σου) – όπως έκανε, κάνει και θα κάνει πάντα το ΚΚΕ μπροστά στο φασισμό και την αδικία. Δεν είδα τη συντρόφισσα Ρένα όμως να σηκώνεται όταν έτρωγε τις μπάτσες η μεγαλοκοπέλα (μπορείς να την πεις και λεσβία ευθέως, δεν χρειάζονται τέτοιες αβρότητες), που τα θελε ο κώλος της εδώ που τα λέμε, όπως αναφέρεις εμμέσως. Ωστόσο δεν κατηγορώ τη Δούρου και καταλαβαίνω απόλυτα την αντίδραση της (τη μη αντίδρασή της για την ακρίβεια) μπροστά σε έναν παρόφρονα νεοναζί. Όπως καταλαβαίνω και εσένα, που ενώ γνωρίζεις πόσο επικίνδυνοι είναι αυτοί οι άνθρωποι και δε συμφωνείς καθόλου με τα πιστεύω τους – προς τιμήν σου – παρέχεις άλλοθι στον Κασιδιάρη με το σκεπτικό ότι η Κανέλλη ασκεί λεκτική βία και είναι ειρωνική, μόνο και μόνο για να πλήξεις το ΚΚΕ. Όμως πόσο κατά της λεκτικής βίας και της ειρωνείας είσαι εσύ ο ίδιος, όταν αναφέρεσαι σ’ αυτόν που κατηγορείς για επίδειξη τέτοιων συμπεριφορών με τους παρακάτω χαρακτηρισμούς;
«η μεγαλοκοπέλα συντρόφισσα από τα Βόρεια Προάστια»
«Για την μεγαλοκοπέλα που παραμιλάει ..που είναι αυτοί οι ευγενικοί κύριοι με τα άσπρα και τους ωραίους μανδύες;»
Υ.Γ. Όταν χαρακτηρίζεις κάποιον φασισταριό και αυτός έχοντας τα μισά σου χρόνια σηκώνεται και σου ρίχνει 3 μπουκέτα, δύο πράγματα συμβαίνουν:
1. Έχεις πέσει μέσα στο χαρακτηρισμό σου.
2. Μάλλον έχει αποτύχει να πείσει ότι δεν είναι φασισταριό.
ZIZANIO
13 Ιουνίου 2012 @ 22:56
Φίλε μου μη ξεχνάς ότι η Γαρουφαλίτσα μας δεν είναι καμιά τυχαία.Είναι Δημόσιο Πρόσωπο που γυρνά από κανάλι σε κανάλι μιλώντας επί παντός επιστητού, εκπροσωπώντας όμως ένα ιστορικό Κόμμα.Ωφείλει λοιπόν και αυτή ,όπως και οι άλλοι βέβαια παρατρεχάμενοι στα διάφορα πάνελ(που μας έχουν κάνει τα νεύρα κρόσσια) να περάσει από ανελέητη ΚΡΙΣΑΡΑ..
Τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ που το μυαλό μου δεν μοιάζει με κανένα σκοτεινό δωμάτιο με κλειστές πόρτες ασφαλείας από δογματισμό και κομματισμό
Τώρα αυτά περί λεσβίας κ.τ.λ μακρυά μακρυά από μένα και τον τρόπο σκέψης μου. Εγώ την κρίνω σαν Δημόσιο Πολιτικό πρόσωπο και επειδή κάπου μου φάνηκε ότι παραμιλάει …ε είπα μήπως χρειάζονται οι κύριοι με τα λευκά..
Υπάρχει φίλε μου ένα βιβλίο με τίτλο «Τι έπαθε ένας εργάτης όταν έμπλεξε με ένα διανοούμενο» Μήπως πρέπει να βγει και ένα άλλο με τίτλο»Τι έπαθε ένας εργάτης όταν έμπλεξε με συντρόφους Βορείων Προαστίων»
Ελπίζω να μη το μάθουμε με αυτές τις εκλογές στις οοποίες εύχομαι καλή επιτυχία στο Κ.Κ.Ε .Οσο για μένα ….ΣΥΡΙΖΑ …. ΔΑΓΚΩΤΌ
Roundup
15 Ιουνίου 2012 @ 10:42
Επειδή είναι δημόσιο πρόσωπο λοιπόν η «Γαρουφαλίτσα» και γυρνάει από κανάλι σε κανάλι όπως λες (ή κανάλιο όπως γράφεις παραπάνω) μιλώντας επί παντός επιστητού, η ανελέητη κρισάρα σου (κριτική να υποθέσω;) δεν θα πρεπε να εξαντλείται στον αν είναι μεγαλοκοπέλα και αν μένει στα βόρεια προάστια όπως λες. Άλλο ασκώ ανελέητη κριτική και άλλο βγάζω εμπάθεια απέναντι σε κάποιο πρόσωπο, με συγκαλυμμένες ύβρεις και απρέπιες. Επίσης δεν βλέπω να ασκείς «ανελέητη ΚΡΙΣΑΡΑ» σε κανένα άλλο πρόσωπο ή κόμμα – έψαξα το σάιτ – παρόλο που θα συμφωνήσεις ότι το ΚΚΕ και η Κανέλλη δεν έχουν τη μεγαλύτερη ευθύνη για την κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει (μάλλον τη μικρότερη έχουν). Όλα τα σχόλια σου που βρήκα έχουν να κάνουν με το ΚΚΕ, είτε σε αυτό το άρθρο είτε στο προηγούμενο. Είναι δικαίωμά σου ασφαλώς, αλλά κάτι δείχνει όπως καταλαβαίνεις, ως προς την αγνότητα των προθέσεών σου και τις ανοιχτές θύρες του μυαλού σου. Προφανώς σου ξέφυγε το άρθρο π.χ. για τον Τσοχατζόπουλο που δε μένει στα βόρεια προάστια – σοσιαλιστής γαρ. Παραδείγματα για το Σύριζα και τον τόπο διαμονής και την οικονομική κατάσταση των στελεχών του δεν θέλω να σου δώσω, ξέρω πολλά όπως και όλος ο κόσμος, γενικώς δε θέλω να γράψω τίποτα κακό για το ΣΥΡΙΖΑ γιατί απλούστατα είμαι περισσότερο Σύριζα από σένα, δεν ανακάλυψα το ΣΥΡΙΖΑ στα πενήντα μου, σέβομαι και τιμώ και την ιδεολογία και τους αγώνες του. Επίσης δεν θεωρώ κακό κάποιο στέλεχος της αριστεράς να μένει στα βόρεια προάστια ή να έχει λεφτά, με ενδιαφέρει αν τα απέκτησε με τίμιο τρόπο. Και ο σύριζα στην Κηφησία πήρε 14% και το ΚΚΕ 4,5, τι σημαίνει αυτό; Απολύτως τίποτα. Και αφού «μακρυά από σένα τα περί λεσβίας» τι ακριβώς εννοείς με το μεγαλοκοπέλα; Τέλος βγάζεις και ένα άγχος για το εκλογικό αποτέλεσμα του ΚΚΕ στις επικείμενες εκλογές και αν θα το περάσει η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ή όχι, το αναφέρεις δύο φορές γιατί στην πραγματικότητα το εύχεσαι και το προσδοκάς. Θα πρεπε να ξέρεις ότι το ΚΚΕ δεν καθορίζει τη στάση του με βάση τα αποτελέσματα των εκλογών, αυτό το κάνουν άλλα κόμματα. Φυσικά θέλει να πείσει τον κόσμο ότι οι θέσεις του είναι σωστές και φυσικά δεν το έχει πετύχει μέχρι τώρα και φυσικά έχει κάνει και λάθη στρατηγικής. Αυτό δε σημαίνει κατ’ ανάγκην ότι οι θέσεις του είναι λάθος, δηλαδή η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ που πήρε σ’ αυτές τις εκλογές 7% ενώ ο Κουβέλης 6, έχει σωστότερες θέσεις από τον Κουβέλη; Αν είναι έτσι να κυκλοφορούμε και εμείς με τα τσεκούρια και να πλακώνουμε τους μετανάστες στο ξύλο, για να ανεβάσουμε τα ποσοστά μας. Ο κόσμος επιδοκίμασε και το λεφτά υπάρχουν, είχε δίκιο λες; Προσωπικά θεωρώ βέβαιο ότι η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ θα περάσει το ΚΚΕ, υπάρχουν φήμες ότι μπορεί να καταλάβει ακόμα και την τρίτη θέση. Συγγνώμη που θα σε λυπήσω αλλά δεν θα το θεωρήσω ντροπιαστικό για το ΚΚΕ, θα το θεωρήσω ντροπιαστικό γι’ αυτούς που θα την ψηφίσουν. Και για να σου δώσω και ένα όραμα να χαρείς ακόμα περισσότερο, ΔΑΓΚΩΤΟ εξωκοινοβουλευτική αριστερά, δηλαδή ΚΚΕ.
ΜΑΚΗΣ ΜΑΪΛΗΣ
15 Ιουνίου 2012 @ 12:11
Αφήστε βρε κουτά το «Ζιζάνιο» να ζουζουνίζει ανενόχλητο και να δαγκάει ψηφοδέλτια δις την ώρα. Δεν έχετε καταλάβει ακόμα τον ρόλο του; Δεν ξέρετε ότι αυτοί που δαγκάνε καλύτερα (ψηφοδέλτια) είναι όσοι είχαν τα δόντια τους ακονισμένα από τις πάλαι ποτέ κραταιές εποχές της Κλαδικής; Και που σύσσωμοι κουβαλήθηκαν, μαζί με τον αντικουμουνισμό τους στην Θεμιστοκλέους; Τι Κοτσακάδες, τι κάτσε καλά Γεράσιμε (μετά της συζύγου σου), τι οικονομημένοι Οικονόμου, τι λαλίστατοι Λαλιώτηδες, τι εργατοπατέρες και εργατομητέρες, τι Κορίνθιοι πυροσβέστες και πυρομανείς. Μέχρι και ο Κίμωνας βρε κουτά εκδηλώθηκε. Μπορεί κανείς μετά από αυτό να μην την δαγκώσει (την ψήφο); Μωρέ θα την ξεγαιματίσει!
ZIZANIO
15 Ιουνίου 2012 @ 13:57
Ναι καλά κύριε Μαίλη ..αυτά μας τα είπανε και άλλοι .Μας τα είπε μέσα στον πανικό της η Ν.Δ μας τα είπε και το ΠΑΣΟΚ ΤΟ ΒΑΘΎ ΠΑΣΟΚ ακόμα και ο Δήμαρχος Μεγανησίου ,αυτά φαίνεται συζητάνε μεταξύ τους για να πάρουν κουράγιο ότι τάχα μου τα λαμόγια και οι διεφθαρμένοι του ΠΑΣΟΚ μετακομίζουν στο ΣΥΡΙΖΑ Αυτά λέει η Ν.Δ αυτά λέει το ΠΑΣΟΚ αυτά μας λέτε και εσείς κύριε Μαίλη..Με άτακτη Χρεοκοπία μαςαπειλεί η Ν.Δ το ίδιο και το ΠΑΣΟΚ ..το ίδιο και εσείς (πόσες φορές το έχει πει η κυρία Παπαρήγα; περισσότερες και από την άλλη κυρία της Γερμανίας) Ελα όμως ότι πίσω από το ΣΥΡΙΖΑ ΠΑΊΡΝΟΥΝ ΘΈΣΕΙ Σ ΟΙ ΠΟΙΟ ΥΓΙΕΙΣ ΛΑΪΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ..Πάντως η Συκοφαντία και η Λάσπη δεν έχει απόδοση ακόμα και τι κρίμα. που..δεν έχετε καιρό να αλλάξετε την γραμμή επίθεσης σας Οσο για το Δαγκωτό κ.τ.λ μόνο εσείς φαίνεται έχετε το δικαίωμα να λέτε τις απόψεις σας και να λέτε στον κόσμο τι πρέπει να ψηφίσει ..εμείς είμαστε παιδιά ενός κατώτερου θεού και δεν δικαιούμαστε να εκφραζόμαστε
Φαντάσου να αποκτήσετε και εξουσία….
ZIZANIO
15 Ιουνίου 2012 @ 22:46
Και πριν προλάβουν να στεγνώσουν αυτά που έγραψα να και γερμανικές φυλλάδες να λένε τα ίδια που λέτε και εσείς .. ότι ο Τσίπρας είναι λαοπλάνος κ.τ.λ ..κ.τ,λ Πάντως εσείς είστε πιο προχωρημένοι αφού τον είπατε Ρουβα της πολιτικής και επίσης γιατί απαξιώνετε και χλευάζετε τους νέους ψηφοφόρους,λες και εσείς είστε οι αγνοί ι και αμόλυντοι και όλοι οι άλλοι βρώμικοι και κατωτέρου επιπέδου.Λίγος σεβασμός σαυτούς τους ανθρώπους που προέρχονται από διαφορετικούς χώρους δεν βλάπτει..
Από ότι φαίνεται τόσο εσείς όσο και οι γερμανικές κ….φυλλάδες βαλθήκατε ντε και καλά να δώσετε στον Αλέξη αυτοδυναμία. Γιατί η λάσπη και η συκοφαντία γυρίζουν πίσω και εκνευρίζουν τον κόσμο
Οσο για μένα ,δόξα το θεό ..δεν χρωστάω σε κανένα Πολιτικάντη τίποτα, ούτε είμαι κανένα κομματόσκυλο κανενός κόμματος, ούτε καν στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ
Γιαυτό λέω ελεύθερα την γνώμη μου.
Ψιλά γράμματα βέβαια για σας όλα αυτά.
ΑΓΑΠΟΥΛΑΣ
9 Ιουνίου 2012 @ 23:23
ΑΝ ΔΕ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΑΧΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΚΚΕ ΤΟΤΕ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΤΣΕΝΤΖΟ…
ZIZANIO
11 Ιουνίου 2012 @ 22:58
Όλος ο κόσμος βλέπει τι γίνεται.Οτι οι σύντροφοι περιμένουν στη γωνία και παρακαλάνε να αποτύχει ο ΣΥΡΙΖΑ, να πάμε λέει σε άτακτη χρεοκοπία (αυτό εύχονται και το έχουν πει ξεκάθαρα),να εξαθλιωθεί ο τόπος ..για να χαρούν μετά αυτοί ότι τάχα μου δικαιώθηκαν Ε ..λοιπό ν ο χι .υπάρχει και ένα πράγμα που λέγεται αξιοπρέπεια..ΔΑΓΚΩΤΟ ΣΥΡΙΖΑ και ας γίνει ότι θέλει
Ασφαλισμενος original
13 Ιουνίου 2012 @ 17:51
Ζιζανιο ετσι για να μην υπερβαλλεις παρε :
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/06/blog-post_1575.html
η Ρένα ειναι οφ σάιντ.
Απ. Γατής
12 Ιουνίου 2012 @ 15:50
Αντώνης Σαμαράς πριν 1 χρόνο, 26 Ιουνίου 2011 (από τα Πρακτικά της Βουλής, ΙΓ Περίοδος, Σύνοδος Β’, Συνεδρίαση ΡΞΔ’):
«Μας λένε κάποιοι ότι το ερώτημα σήμερα είναι Μεσοπρόθεσμο ή Χρεοκοπία. Αυτό μας είχαν πει και πέρσι το Μάιο: Μνημόνιο ή Χρεοκοπία. Όπως αποδείχθηκε, το Μνημόνιο μας έφερε πιο κοντά στη χρεοκοπία.
Και το Μεσοπρόθεσμο δεν θα την αποτρέψει. Θα μας βυθίσει ακόμα περισσότερο στην παράλυση που φέρνει τη χρεοκοπία ακόμα πιο κοντά.
Κάποιοι μας απείλησαν και με διλήμματα του τύπου: Μεσοπρόθεσμο ή… τανκς!
Κάποιοι άλλοι, πριν ένα μήνα, είχαν απειλήσει: Μεσοπρόθεσμο ή δραχμή!
Πρόκειται για προπαγανδιστική εκστρατεία φόβου. Η οποία δεν πείθει κανένα. Απλώς δημιουργεί πανικό στην αγορά και αποσταθεροποιεί την Οικονομία.
Κάθε φορά που ακούγονται τέτοιες ανοησίες, το μόνο δυστυχώς που γίνεται είναι να υπάρχει φυγή κεφαλαίων από τις τράπεζες.
Όμως, ο Ελληνικός λαός δεν εκβιάζεται πια.
Απλώς η αγορά κακοποιείται. Ας το καταλάβουν και ας σταματήσουν, επιτέλους, αυτά τα πυροτεχνήματα ανευθυνότητας!».
GEORGI
13 Ιουνίου 2012 @ 16:15
Δεν ξέρω τι λέει ή τι έλεγε ο Σαμαράς και τι λέει ή τι έλεγε ο Τσίπρας,η κοινή διαπίστωση είναι ότι η πατάτα είναι πολύ καυτή και φοβάμαι (και θα το δεις μεσοπρόθεσμα) ότι δεν την θέλει κανένας ,
ούτε ο Τσίπρας ,ούτε ο Σαμαράς……!
Σπυρος Καμπελης
14 Ιουνίου 2012 @ 21:26
Καθυστερημενα μπαινω στην κουβεντα….
Οποιος αυτοαποκαλειται μορφωμενος, διαβασμενος, δημοκρατης ανθρωπιστης και καμαρωνει οτι αυτος δεν θα ψηφιζε ποτε χρυση αυγη και βλεπει τον κασιδιαρη σαν ανθρωποειδες….ειναι ενα βημα πριν την επωαση
Παναγιώτης Κονιδάρης
15 Ιουνίου 2012 @ 11:50
Σπύρο, τι ακριβώς εννοείς, γιατί μου κάζει πώς δεν το έπιασα με την πρώτη.
Σπυρος Καμπελης
15 Ιουνίου 2012 @ 18:09
Ο κάθε κασιδιάρης είναι πεπεισμένος ότι κατέχει την απόλυτη γνώση και είναι θεόσταλτος να σώσει την Ελλάδα..
Είπα ότι πολλοί από εμάς που βρισκόμαστε σε αντίπαλα πολιτικά στρατόπεδα από τον κασιδιάρη, έχουμε παραπλήσιες συμπεριφορές.
Αυτή η αίσθηση της υπεροχής που μας διακρίνει ….. για μένα ΕΙΝΑΙ
Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ.
Και αυτή η αίσθηση υπεροχής, η απόρριψη της διαφορετικότητας εκκολάπτει το αυγό για να βγει το φιδάκι που κρύβουμε μέσα μας.
YΓ: Θέλω να μιλήσω απλά…. αλλά ούτε καν ο Σεφέρης δεν τα κατάφερε.
Χαιρετισμους
Παναγιώτης Κονιδάρης
15 Ιουνίου 2012 @ 18:44
Κατάλαβα τι λες. Ωστόσο αυτό που οι περισσότεροι καταλόγισαν στον εν λόγω μποξέρ, δεν ήταν η «διαφορετικότητά» του, ήταν η επίδειξη (και μάλιστα on camera για να έχει και κοινό) της ωμής βίας ως μέσον επιβολής άποψης και θέσης.
Έχω την αίσθηση ότι η παρατήρησή σου προσπαθεί να θίξει το ευαίσθητο θέμα του αν η δημοκρατία πρέπει να είναι ανεκτική απέναντι στις ακρότητες, ακριβώς επειδή είναι δημοκρατία. Όμως υπάρχει μια θεμελιώδης αντίφαση σε αυτό. Γιατί αν η δημοκρατία επιτρέπει τα υπομόχλια ανατροπής της (βία, φασισμό κτλ), στο τέλος αυτοαναιρείται, όπως έχουμε δει πολλές φορές να συμβαίνει. Με παρόμοιο τρόπο η ειρήνη δεν μπορεί να επιτρέπει στον πόλεμο να εξαπλώνεται. Ούτε ο ουμανισμός σημαίνει ότι θα πρέπει να προστατεύουμε όσους είναι οι ίδιοι απάνθρωποι και μισάνθρωποι. Δεν είναι λοιπόν,κατά την ταπεινή μου γνώμη, θέμα «αισθήματος υπεροχής», όπως λες, αλλά θέμα στοιχειώδους αυτοάμυνας της δημοκρατίας, της ειρήνης και του ανθρωπισμού αντίστοιχα.
ΠΟΛΙΤΗΣ Κ. ΧΡΗΣΤΟΣ(ΤΑΚΙΑΣ)
16 Ιουνίου 2012 @ 22:53
Μου επιτρέπετε να βοηθήσω λίγο τη συζήτηση;
Καταρχήν νομίζω ότι η αναφορά του Σπύρου είναι ουσιαστική μια και φωτίζει ένα από τα βασικά (αν όχι το πιο βασικό) γνωρίσματα του Φασισμού.
Λοιπόν για όσους έχουν κάποια επαφή με την Ιστορία τα βασικά γνωρίσματα της Φασιστικής Ιδεολογίας είναι τα εξής..
Το πρώτο όπως πολύ σωστά παρατήρησε ο Σπύρος είναι ότι » εμείς κατέχουμε την απόλυτη γνώση» εμείς είμαστε ανώτεροι φυλετικά ,σωματικά ,διανοητικά και δεν ξέρω εγώ που αλλού.Δεν είναι τυχαίο ότι οι πιο ένθερμοι οπαδοί και αυτοί που έστρωσαν το χαλί στον Μουσολίνι υπήρξαν οι διανοούμενοι και καλλιτέχνες που ανήκαν στο κίνημα του Φουτουρισμού
Το δεύτερο γνώρισμα είναι ο αυστηρά στρατιωτικός τρόπος οργάνωσης και η θεοποίηση του Αρχηγού που ονομάζεται ανάλογα με την χώρα ..Φύρερ ..Ντουτσε κ.τ.λ( Σε όποιους δεν γνωρίζουν ιστορία έκανε εντύπωση το ….εγερθητω ..των οπαδών της Χρυσής Αυγής όταν μπήκε ο Αρχηγός Μιχαλολιάκος)
Το τρίτο βασικό γνώρισμα είναι …τα «φάτσιο»η τα τάγματα εφόδου.Επιθέσεις και προπηλακισμοί σε αλλοδαπούς, τσιγγάνους ,ομοφυλόφιλους,συνδικαλιστικά στελέχη, διεφθαρμένα υποτίθεται πολιτικά στελέχη ,κ.τ.λ
Τώρα και λίγο ιστορικά στοιχεία :Ο όρος φασισμός προέρχεται από την ιταλική λέξη Fascismo που ετυμολογείται από την λατινική «fasces» (φάσκες, ενικός: fascis, ιταλικά fascio :φάσιο) που ονομάζονταν συγκεκριμένο αρχαίο ρωμαϊκό έμβλημα εξουσίας, που απεικόνιζε «ράβδους δεμένες γύρω από έναν πέλεκυ».
Η λέξη παραπέμπει στους «littores» (λιτόρες) που ήταν ένα είδος ομάδων σωματοφυλάκων των γερουσιαστών της αρχαίας Ρώμης οι οποίοι διακρίνονταν από μια ράβδο που κρατούσαν και η οποία ήταν το σύμβολο της εξουσίας τους. Οι fasces ήταν στην αρχαία Ρώμη σύμβολο της εξουσίας των δικαστών και συμβόλιζαν την «ισχύ δια της ενώσεως»: μια μόνο ράβδος σπάζει εύκολα, ενώ μια δέσμη πολύ δύσκολα. Οι ράβδοι δεμένες γύρω από έναν διπλό πέλεκυ που έγινε το σύμβολο του φασισμού. Η αντιστοιχία με τους φασιστές της δεκαετίας του ’20 βρίσκεται στο ότι οι πρώτες ομάδες φασιστών που σχηματίστηκαν στην Ιταλία ονομάστηκαν «fascio di combattimento», δηλαδή ομάδες-δέσμες μάχης..Τώρα που και πότε φυτρώνουν τέτοιες ιδεολογίες ..δεν θα το πω εγώ ..Ας το σκεφτούμε όλοι
ΠΟΛΙΤΗΣ Κ. ΧΡΗΣΤΟΣ(ΤΑΚΙΑΣ)
16 Ιουνίου 2012 @ 22:53
Μου επιτρέπετε να βοηθήσω λίγο τη συζήτηση;
Καταρχήν νομίζω ότι η αναφορά του Σπύρου είναι ουσιαστική μια και φωτίζει ένα από τα βασικά (αν όχι το πιο βασικό) γνωρίσματα του Φασισμού.
Λοιπόν για όσους έχουν κάποια επαφή με την Ιστορία τα βασικά γνωρίσματα της Φασιστικής Ιδεολογίας είναι τα εξής..
Το πρώτο όπως πολύ σωστά παρατήρησε ο Σπύρος είναι ότι » εμείς κατέχουμε την απόλυτη γνώση» εμείς είμαστε ανώτεροι φυλετικά ,σωματικά ,διανοητικά και δεν ξέρω εγώ που αλλού.Δεν είναι τυχαίο ότι οι πιο ένθερμοι οπαδοί και αυτοί που έστρωσαν το χαλί στον Μουσολίνι υπήρξαν οι διανοούμενοι και καλλιτέχνες που ανήκαν στο κίνημα του Φουτουρισμού
Το δεύτερο γνώρισμα είναι ο αυστηρά στρατιωτικός τρόπος οργάνωσης και η θεοποίηση του Αρχηγού που ονομάζεται ανάλογα με την χώρα ..Φύρερ ..Ντουτσε κ.τ.λ( Σε όποιους δεν γνωρίζουν ιστορία έκανε εντύπωση το ….εγερθητω ..των οπαδών της Χρυσής Αυγής όταν μπήκε ο Αρχηγός Μιχαλολιάκος)
Το τρίτο βασικό γνώρισμα είναι …τα «φάτσιο»η τα τάγματα εφόδου.Επιθέσεις και προπηλακισμοί σε αλλοδαπούς, τσιγγάνους ,ομοφυλόφιλους,συνδικαλιστικά στελέχη, διεφθαρμένα υποτίθεται πολιτικά στελέχη ,κ.τ.λ
Τώρα και λίγο ιστορικά στοιχεία :Ο όρος φασισμός προέρχεται από την ιταλική λέξη Fascismo που ετυμολογείται από την λατινική «fasces» (φάσκες, ενικός: fascis, ιταλικά fascio :φάσιο) που ονομάζονταν συγκεκριμένο αρχαίο ρωμαϊκό έμβλημα εξουσίας, που απεικόνιζε «ράβδους δεμένες γύρω από έναν πέλεκυ».
Η λέξη παραπέμπει στους «littores» (λιτόρες) που ήταν ένα είδος ομάδων σωματοφυλάκων των γερουσιαστών της αρχαίας Ρώμης οι οποίοι διακρίνονταν από μια ράβδο που κρατούσαν και η οποία ήταν το σύμβολο της εξουσίας τους. Οι fasces ήταν στην αρχαία Ρώμη σύμβολο της εξουσίας των δικαστών και συμβόλιζαν την «ισχύ δια της ενώσεως»: μια μόνο ράβδος σπάζει εύκολα, ενώ μια δέσμη πολύ δύσκολα. Οι ράβδοι δεμένες γύρω από έναν διπλό πέλεκυ που έγινε το σύμβολο του φασισμού. Η αντιστοιχία με τους φασιστές της δεκαετίας του ’20 βρίσκεται στο ότι οι πρώτες ομάδες φασιστών που σχηματίστηκαν στην Ιταλία ονομάστηκαν «fascio di combattimento», δηλαδή ομάδες-δέσμες μάχης..Τώρα που και πότε φυτρώνουν τέτοιες ιδεολογίες ..δεν θα το πω εγώ ..Ας το σκεφτούμε όλοι