Ανακοίνωση επαγγελματιών Μεγανησίου
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΜΕΓΑΝΗΣΙΟΥ
Πρόσφατα διαπιστώσαμε με κατάπληξη την δημοσίευση μιας πρόσκλησης «στα μέλη του», του φερόμενου ως «Εμπορικού και Επαγγελματικού Συλλόγου Μεγανησίου». Κατάπληξη διότι ως Μεγανησιώτες και ως επαγγελματίες (ορισμένοι για πολλές δεκαετίες) στο νησί, ουδέποτε λάβαμε γνώση ή πρόσκληση για τη συμμετοχή σε μια τέτοια διεργασία που μας αφορά και απ’ ότι φαίνεται έχει προχωρήσει ερήμην μας.
Οι ζυμώσεις για έναν σύλλογο επαγγελματιών στο Μεγανήσι πάνε πολύ πίσω στον χρόνο, όμως ποτέ δεν είχαν τελεσφορήσει. Σαφέστατα και θεωρούμε ότι η ύπαρξη ενός τέτοιου θεσμικού οργάνου μπορεί να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα του κλάδου μας, μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη και πρόοδο του νησιού, να διευκολύνει το διάλογο με άλλους εμπλεκόμενους φορείς, να βάλει τάξη και οργάνωση στην επαγγελματική μας καθημερινότητα και να αντιμετωπίσει συλλογικά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στους χαλεπούς καιρούς που διανύουμε. Βάσει αυτών θεωρούμε ότι η συγκρότηση ενός επαγγελματικού συλλόγου είναι όχι απλώς θεμιτή, αλλά και αναγκαία και σε άλλη περίπτωση θα χαιρετίζαμε την όποια πρωτοβουλία και θα συμμετείχαμε ολόψυχα.
Δυστυχώς όμως -και εκφράζουμε την λύπη και τον προβληματισμό μας γι’ αυτό- παρατηρήσαμε ότι η συμμετοχή μας δεν κρίθηκε απαραίτητη από τους εμπνευστές αυτής της πρωτοβουλίας. Γιατί άραγε; Δεν θα έπρεπε η ενημέρωση να είναι όσο πιο ευρεία γινόταν; Υπάρχουν κάποιοι λόγοι αποκλεισμού κάποιων ή όλων εξ ημών; Και αν υπάρχει κάποιου είδους επιλεκτικότητα, ποιά είναι τα κριτήρια γι’ αυτή, ποιος τα θέτει και με ποια δικαιοδοσία; Αν δεν δοθούν πειστικές απαντήσεις, έστω από την «προσωρινή Διοικούσα Επιτροπή», σε όλα αυτά τα ερωτήματα, θα είμαστε υποχρεωμένοι να συμπεράνουμε ότι υπάρχει κάποια μεθόδευση ή στόχευση που μας υποτιμά σαν επαγγελματίες, είναι αντιδεοντολογική και δεν τιμά ούτε την πολυετή προσφορά μας στο νησί μας, ούτε και αυτή την ίδια την δημοκρατία.
Η δικιά μας στάση ωστόσο δεν επιθυμούμε να είναι διχαστική, αλλά ενωτική. Θεωρούμε ότι ένας σύλλογος είναι τόσο πιο ισχυρός, όσο περισσότερα μέλη έχει και όσο πιο αρμονικά συνεργάζονται αυτά μεταξύ τους. Εκτιμούμε ότι η όλη προσπάθεια θα πρέπει να εδράζεται στη συλλογικότητα και όχι στους διαχωρισμούς ή στην μυστικοπάθεια. Πιστεύουμε ότι οι διαδικασίες δημιουργίας και λειτουργίας ενός επαγγελματικού συλλόγου στο Μεγανήσι θα πρέπει να γίνουν με σεβασμό και σύμπτυξη των απόψεων όλων των επαγγελματιών και με καθαρές δημόσιες και δημοκρατικές διεργασίες.
Ειδάλλως, αυτό που θα δημιουργηθεί θα είναι ένα κακέκτυπο συλλόγου και, αφού θα αντιπροσωπεύει μόνο ένα κομμάτι του συνόλου των ενδιαφερομένων, μοιραία δεν θα μπορεί να εκπροσωπεί τους επαγγελματίες του νησιού στο σύνολό τους, παρά μόνο τους εμπνευστές του.
ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ
– ΣΠΥΡΟΣ ΘΕΙΑΚΟΔΗΜΗΤΡΗΣ
– ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΟΣ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΣ
-ΑΝΤΖΟΥΛΕΤΑ ΚΟΝΙΔΑΡΗ
-ΝΙΚΟΣ ΖΑΒΙΤΣΑΝΟΣ
-ΟΥΡΑΝΙΑ ΠΟΛΙΤΗ
-ΦΩΤΗΣ ΚΑΤΩΠΟΔΗΣ
-ΗΛΙΑΣ ΚΑΒΒΑΔΑΣ
-ΝΙΚΟΣ ΚΟΝΙΔΑΡΗΣ
-ΕΛΕΝΗ ΜΕΛΟΥ
-ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΥΓΕΡΙΝΟΥ
-ΚΩΣΤΑΣ ΒΡΕΤΤΟΣ
-ΕΥΤΥΧΙΑ ΠΑΛΜΟΥ
-ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΠΑΛΜΟΣ
-ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΙΑΚΟΔΗΜΗΤΡΗΣ
-ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΔΡΙΩΤΗΣ
-ΛΑΚΗΣ ΑΘΑΝΙΤΗΣ
-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΓΑΡΜΠΗ
-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΙΔΑΡΗΣ
-ΘΕΟΔΩΡΑ ΜΑΝΤΖΑΡΗ
-ΦΩΤΗΣ ΣΟΛΔΑΤΟΣ
-ΑΝΘΗ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΥ
-ΠΑΝΟΣ ΚΑΤΩΠΟΔΗΣ
-ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΑΝΤΖΑΡΗΣ (ΝΑΤΣΕΛΙΑΣ)
-ΠΑΝΟΣ ΜΑΝΤΖΑΡΗΣ
Μάντζαρης Πάνος
11 Ιανουαρίου 2012 @ 20:02
Εκ παραδρομής μάλλον δεν μπήκε στην λίστα το όνομά μου. Δηλώνω ότι συνυπογράφω το κείμενο.
Μάντζαρης Πάνος του Ανδρέα
apokataro
11 Ιανουαρίου 2012 @ 22:39
ρε παιδια ούτε ένας Δάγλας στη λίστα;;;
kitsos
12 Ιανουαρίου 2012 @ 10:35
Eνας ήταν -ο ΠΑΚΗΣ-αλλά πηρε συνταξη!!!
Nikos K.
12 Ιανουαρίου 2012 @ 09:38
Μάλιστα. Καταλάβαμε. Το πράμα βρομάει από χιλιόμετρα. Η πλάκα είναι που άφησαν απόξου τα πιο παλιά μαγαζά στο Μεγανήσι (Νιάγγας,Ρίκος, Κολοβός, Λέτα, Μπούφος κτλ). Ήθελα να ξέρω μερικοί εκεί πέρα που το παίζουν δημοκράτες πως ανέχτηκαν τον αποκλεισμό των συναδέρφων τους. Ντροπή και πάλι ντροπή…
Σφινα
12 Ιανουαρίου 2012 @ 17:13
Τα ποιο παλια μαγαζια οπως λες.Σχεδον 30 χρονια επαγγελματικης δραστηριοτητας Αυτοι επρεπε να ηχαν φτιαξει τοι συλλογο εδω και χρονια.
Οσο για τους παραπανω υπογραφωντες οι μισοι δεν εχουν επαγγελματικη η εμπορικη
δραστηριοτητα και μερικοι απο αυτους ειναι μελη του συλλογου ενοικιαζωμενων δωματιων Μεγανησιου με αντικειμενο την παροχη υπηρεσιων.
Κονιδάρης Νίκος (Μπελικούκος)
12 Ιανουαρίου 2012 @ 20:21
Δεν μας τα λέτε καθόλου καλά. ‘Ολοι όσοι έχουν υπογράψει ΕΧΟΥΝ επαγγελματική δραστηριότητα.
Επίσης όσοι είναι μέλη του συλλόγου ξενοδόχων αυτόματα χάνουν το δικαίωμά τους να είναι μέλη και στον επαγγελματικό σύλλογο Μεγανησίου; Ωραία λογική!
panos
12 Ιανουαρίου 2012 @ 10:10
και το καλύτερο δε το λες που πρέπει να τους λένε και»ευχαριστώ»που κάνανε όλη τη χαμαλοδουλειά,που φτάξανε δηλαδή ένα καταστατικό όπως τους βολεύει με όποιους τους βολεύει.Ποιος ξεχωρίζει τους μεν και τους δε είναι φανερό.Σίγουρα σαν κίνηση είναι θετική και μακάρι να προχωρήσει αλλά πολύ φοβάμαι ότι είναι μεθοδευμένη από την αρχή της κιόλας.Γιατί αυτό που έγινε χθες δεν έγινε στην αρχή;δηλ.γιατί δεν καλέστηκαν ΟΛΟΙ οι επαγγελματίες να γίνουν ιδρυτικά μέλη και να δημιουργήσουν το καταστατικό τους;με ποια λογική αποκλείστηκαν οι συγκεκριμένοι;ΚΡΙΜΑ.Δυστυχώς και εδώ διακρίνουμε μια γκετοποίηση.Το πράγμα βρωμάει.
Σφινα
12 Ιανουαρίου 2012 @ 17:35
Τα καταστατικα των απανταχου συλλογων φτιαχνονται απο Νομικους.Αναλογα με το αντικειμενο του καθενος υπαρχουν στανταρτ καταστατικα που επικυρονωνται απο το αρμοδιο Πρωτοδικειο.
Εγω προσωπικα ειμαι υδριτικο μελος σε 2.Ξεκινησαμε 45 στον εναν και 81 στον δευτερο.
Ο πρωτος σημερα απαριθμει 111 και ο δευτερος 815 και ολοι εχουμε τα ιδια δικαιωματα και προβληματισμους και ισο λογο στις γενικες συνελευσεις.
PANOS
12 Ιανουαρίου 2012 @ 19:15
νομίζω πως κάνεις λάθος φίλε μου τα καταστατικά δεν είναι τυποποιημένα κείμενα και ανάλογα με το ποιο αρμόζει κάθε φορά επιλ΄εγουμε κάποιο.Κάθε φορά τα μέλη του συλλόγου που είναι υπό ίδρυση παίζουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση του καταστατικού
Σφινα
12 Ιανουαρίου 2012 @ 21:30
Πανο τα καταστατικα διεπονται απο νομους και περιορισμους και
γιαυτο περνουν απο το πρωτοδικειο οπου και ελεγχονται απο νομικους και Εισαγκελεις και ξεκινουν παντα με τον γνωμονα οτι
ολα τα μελη ειναι ισα και ομοτιμα ητε ειναι προεδριο η απλο μελος.
Δεν μπορει για παραδειγμα τα μπει σε ενα καταστατικο οτι οσοι δεν ειναι μελη θα λιθοβολουνται.
Κατι σαν και αυτο προσπαθουν καποιοι να περασουν στο κοσμο.
Αυτες ειναι τακτικες ΚΟΜΑΤΙΚΩΝ οργανωσεων , παραγκων και λαμογιων που εχουνε φερει την χωρα εδω που βρισκετε σημερα
και μια μικρογραφια ειναι ΜΕΓΑΝΗΣΙ.
panos
13 Ιανουαρίου 2012 @ 10:31
Σαφώς και είναι έτσι ,αλλά με το χέρι στην καρδιά δεν απορείς που επιλέχθηκαν οι συγκεκριμένοι να συμμετάσχουν σε αυτό το σύλλογο παρωδία και με ποια λογική απορίφθηκαν κάποιοι άλλοι;και ρωτάω ξανά αυτό που έγινε προχθές στην αίθουσα του boom- boom γιατί δεν μπορούσε να έχει γίνει νωρίτερα ώστε να αποφευχθούν όλα αυτά;τυχαίο ήταν ή κρύβει σκοπιμότητα;και η λογική το ήξεραν ας έρχονταν δεν στέκει γιατί όλα αυτά έγιναν με άκρα μυστικότητα και αυτό από μόνο του λέει πολλά.Οι πρωτεστάντες της κίνησης θα μπορούσαν πολύ απλά να στείλουν πρόσκληση σε όλους τους επαγγελματίες (δεν είναι δα και πολλοί)τότε ναι όλοι θα τους χειροκροτούσαν και θα ήταν μαζί τους.Άστο φίλε δεν μαζεύεται με τίποτε .Άλλωστε και μερικοί που «έχουν υπογράψει»το καταστατικό δηλώνουν άγνοια.Οι υπόλοιποι διακομοδούν την κατάσταση χρησιμοποιώντας ειρωνικά ψευδώνυμα καταστώντας την όλη κίνηση ένα ανέκδοτο.
kitsos
12 Ιανουαρίου 2012 @ 10:29
Γιατι ξέρει ο MR EFOREFTIKI EPITROPI … όλους τους Μεγανησιώτες ή ήξερε να ταυτοποιήσει ότι ο ΠΑΠΟΡΙΝΙΑΣ έιναι ο Σ.Θειακοδημητρης ή οτι ο JIMOILER είναι ο Δ.Θειακοδημητρης:::::
Σάμπως έχει πάει ποτέ του στο ΝΙΑΓΚΑ ::::::
🙂
alpotsakalo
12 Ιανουαρίου 2012 @ 10:47
ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΙΟΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ; ΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ ΤΑ ΑΛΠΟΤΣΑΚΑΛΑ…
ΣΑΠΙΟΚΟΙΛΙΑΣ
12 Ιανουαρίου 2012 @ 10:51
ΑΠ’ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΛΑ ΑΝΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑ ΤΩΝ 2 ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΠΟΥ ΦΑΡΜΑΚΩΝΕΙ ΤΟ ΝΗΣΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ. ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΔΕ ΛΕΕΙ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ… ΦΤΙΑΞΤΕ 2 ΕΜΠΟΡΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ.
ΒΑΨΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΙΣΑ ΤΣΑΤΣΑΡΙ ΚΑΙ ΜΙΣΑ ΚΑΒΒΑΔΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΝΤΑΞΕΙ…
κουρνακλι
12 Ιανουαρίου 2012 @ 16:24
Το Τσατσαρι με το Καββαδι δεν ειναι της ιδιας αποχρωσης;
ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΗΛΟΣ
12 Ιανουαρίου 2012 @ 11:06
ΚΑΛΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΑΛΛΑ ΜΙΣΟ!!!!!!!
Ουσιώδης Σχολιστής
15 Ιανουαρίου 2012 @ 12:33
Κοιτάζοντας ιστορικά την ίδρυση του επαγγελματικού συλλόγου Μεγανησίου
-όπως επίσης και τα μέχρι σήμερα σχόλια(και στα δύο blog) που επακολούθησαν –
σε συνδυασμό με την κρατούσα κατάσταση στο νησί οδηγούμαστε στα παρακάτω συμπεράσματα.
Αν ρίξουμε μια πρόχειρη ματιά ,στα «ιδρυτικά μέλη» του συλλόγου ,καθώς και στα «μη ιδρυτικά» ,καταλαβαίνουμε ότι αρκετοί επαγγελματίες , που ανήκουν στο χώρο μιας Δημοτικής Παράταξης , μαζεύτηκαν (και καλά έκαναν) και αποφάσισαν την ίδρυση του συλλόγου.
Είναι ξεκάθαρο όμως (ότι κι αν λένε) , ότι ήθελαν να αποκλείσουν, τη συμμετοχή επαγγελματιών που ανήκαν στην άλλη Δημοτική Παράταξη και αυτό προκύπτει αβίαστα ,γιατί το νησί έχει μια χούφτα επαγγελματίες και οι μισοί δεν ειδοποιήθηκαν και έμαθαν την δημιουργία του συλλόγου ,όταν ανακοινώθηκε η πρώτη «μάζωξη»!.
Τι κέρδισαν ?
1ον. Τη δόξα(?) της πρωτιάς και το πλασάρισμα της άποψης «να ποιοι ξεκινούν τέτοιες πρωτοβουλίες» (?)
2ον. Τον αποκλεισμό από το πρώτο Δ. Σ των «αντιφρονούντων» (!)
3ον. Τη διαίρεση των Μεγανησιωτών επαγγελματιών σε Βροντάκηδες και Φουρτουνάκηδες ή σε Φουρτουνάκηδες και Βροντάκηδες αν θέλετε!
4ον Την αποδυνάμωση της φωνής ενός κλάδου επαγγελματιών ,που από δω και πέρα αντί να ασχολείται ,με τα προβλήματά του ,θα ασχολείται και θα συζητά
διαδικαστικά ζητήματα και όχι θέματα ουσίας !
Και ερχόμαστε στο ουσιώδες ερώτημα, ποιος συντηρεί την πόλωση στο νησί?
Η απάντηση είναι εύκολη και ξεκάθαρη και δεν χρειάζεται περαιτέρω διερεύνηση..
Το μόνο πράγμα που χρήζει διερεύνησης είναι , ποιος είναι ο ΗΘΙΚΟΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΣ αυτής της διχαστικής πρωτοβουλίας ,που για μια ακόμη φορά δηλητηριάζει τη Μεγανησιώτικη κοινωνία και τορπιλίζει τη λύση προβλημάτων ενός συνόλου μικροεπαγγελματιών που δραστηριοποιούνται σε ένα άρδην αναπτυσσόμενο μικρό νησί ,που βλέπονται κάθε μέρα και ίσως να μην καλημερίζονται !
ΑΠΛΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ
15 Ιανουαρίου 2012 @ 14:15
Η πολωση στο νησι συντηρειται απο σχολια σαν και τα δικα σας.Ως επαγγελματιας σας
λεω οτι αυτην τη στιγμη υπαρχει ενα πολυ καλο κλιμα μεταξυ των επαγγελματιων και
απο τις δυο πλευρες.Εχουν γινει προσπαθειες και επαφες με πρωτο μελημα του Δ.Σ. την εγγραφη
ολων των επαγγελματιων που εχουν δικαιωμα .Υπαρχουν και απο τις δυο πλευρες ατομα που μπορουν να εγγυηθουν συνεση και λογικη.
Ας σοβαρευτουμε ολοι και να σταματησει η παραπληροφορηση.Υπαρχουν πολλα περισοτερα που μας ενωνουν παρα μας χωριζουν.
karitos
15 Ιανουαρίου 2012 @ 18:37
ΝΑΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΑΠΛΕ ΜΟΥ,
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΝ
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ¨ΟΛΑ ΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΛΩΣ»!!!!!!!!!!!!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΒΛΑΚΕΣ ΜΕΡΙΚΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ,
ΣΥΝΤΗΡΟΥΝ ΤΗΝ..ΠΟΛΩΣΗ….!!!!!!!!!
ΣΥΓΝΩΜΗ ΤΩΡΑ ,ΓΙΑΤΙ ΠΑΩ ΠΡΟΣ ΝΕΡΟΥ ΜΟΥ…..
panos
16 Ιανουαρίου 2012 @ 09:43
Η πόλωση αγαπητέ μου στο νησί συντηρείται όχι από σχόλια αλλά από συγκεκριμένους ανθρώπους.Είναι οι ίδιοι που πρωτοστατούν να φτιάξουν το σύλλογο (και μπράβο τους)αλλά αποκλείοντας εσκεμμένα συναδελφους τους μόνο και μόνο επειδή είναι τσατσαρικοί.Είναι οι ίδιοι που πάνε στα συμβούλια και δημιουργούν θέματα από κει που δεν υπάρχουν μόνο και μόνο για να δημιουργηθούν εντυπώσεις .Είναι οι ίδιοι που πάνε στα συμβούλια και φτύνουν το δήμαρχο και χλευάζουν και θεωρούν ότι έτσι υποτιμούν τη δημοτική αρχή και δεν καταλαβαίνουν ότι αυτοί που υποτιμούνται είναι οι ίδιοι τους οι εαυτοί.,είναι οι ίδιοι που στα δημοτικά συμβούλια λένε τους ετεροδημότες «αλλοδαπούς».Και ας αναλογιστεί κανείς γιατί όλα αυτά;γιατί κάποια στιγμή δεν έγινε δεκτό το αίτημά τους,ή για κάτι άλλο προσωπικό ζήτημα..Η αλήθεια είναι ότι αυτή τη φορά το πράγμα έχει παραγίνει και εκεί πρέπει να σταθούμε και να αναλογιστούμε γιατί.,γιατί η δημοτική αρχή δεν άλλαξε (έτσι αποφάσισε ο λαός).Ας σκεφτεί ο καθενας τι άλλαξε τι είναι αυτό που κρύβεται πίσω από όλα αυτά.
Σφινα
16 Ιανουαρίου 2012 @ 10:38
Δεν καταλαβαινω τι σχεση εχει ο συλλογος με τα δημοτικα συμβουλια.
Εσεις συντηρειτε την αντιπαραθεση και ειναι προφανες γιατι.
Εγω που δεν περιμενω να μου διορισει καποιος τα παιδιαμου
στο δημοσιο (εχει περασει προ πολλου η σειρα μου) ουτε να μου βγαλει συνταξη στα 40 σου λεω οτι οποιος περιμενει λυσεις απο το υπαρχον πολιικο σκηνικο τοπικο ,περιφεριακο η κεντρικο ειναι συμφεροντολογος και περιμενει χαρη.
Οσο για την αποφαση του λαου οπως λες να σου πω οτι με την αποχωριση του Θανασση η σημερινη αρχη ειναι μειοψηφια και μαλιστα μεγαλη -150
Γαβρίλης Γιώργος
16 Ιανουαρίου 2012 @ 11:49
πες τα του εις την καθομιλουμένη για να καταλάβουν κι υπόλοιποι, είναι λοιπόν το κοινώς λεγόμενον
«γάτος γ…… και γάτος σκούζει »
έτσι για να καταλαβαινόμαστε!
PANOS
16 Ιανουαρίου 2012 @ 15:14
δεν περίμενα να καταλάβεις και τίποτε περισότερο γιατί πολύ απλά αυτό ήθελες να καταλάβεις και δεν υπάρχει περίπτωση να μπω στη διαδικασία να σε πείσω .Αλήθεια πιστεύεις ότι ο Θανάσης έχει 150 προσωπικούς σταυρούς;να σου θυμίσω ότι υπήρχε τρισταυρία
KARKARETSI
15 Ιανουαρίου 2012 @ 21:14
ΠΡΟΦΑΣΙΖΕΣΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ;;;;;;;;;;
🙂