Στατιστικά από την Alexa για τα Λευκαδίτικα site
Η Alexa ( www.alexa.com) είναι η πιο αναγνωρισμένη εταιρία επεξεργασίας πληροφοριών του διαδικτύου που μετράει την επισκεψιμότητα των ιστοσελίδων στο web. Ανά πάσα στιγμή δίνει στατιστικά στοιχεία για τα πιο δημοφιλή sites, ενώ διατηρεί και έναν κατάλογο κατάταξης των ιστοτόπων, τόσο παγκοσμίως, όσο και στην χώρα τους. Ανάλογα με την επισκεψιμότητα που έχει κάθε site κατατάσεται σε μια κλίμακα. Για παράδειγμα το site που είναι έβδομο σε επισκεψιμότητα παίρνει τον αριθμό 7, το χιλιοστό τον αριθμό 1000 κ.ο.κ. Τα στοιχεία φυσικά είναι δυναμικά και αλλάζουν κάθε μέρα, αλλά γενικά δίνουν μια σχετικά ακριβή εικόνα του traffic στο διαδίκτυο. Ας δούμε τα στοιχεία και την κατάταξη που δίνει λοιπόν η Alexa για σήμερα 13-11-2011 το μεσημέρι, για τα πιο γνωστά sites της Λευκάδας και του Μεγανησίου:
1) Λευκαδίτικα Νέα (www.kolivas.de)
249.703 (Παγκοσμίως) -1336 (Ελλάδα)
2) MyLefkada (www.mylefkada.gr)
489.993 (web)- 3552 (GR)
3) Lefkada Slow Guide (www.lefkadaslowguide.gr)
576.454 (web) – 4794 (GR)
4)Meganisi Times (www.meganisitimes.gr)
987.265 (web)- 6125 (GR)
5) LefkadaPress (www.lefkadapress.gr)
1.006.519 (web)- 5442 (GR)
6) LefkadaNews (www.lefkadanews.com)
1.118.657 (web)- 5114 (GR)
7) Τα Νέα της Λευκάδας (www.nealefkadas.gr)
1.655.369 (web)- 17003 (GR)
8) Ηλίας Γεωργάκης (www.elgeorgakis.blogspot.com)
2.641.601 (web)- 25252 (GR)
9) Meganisi News (www.meganisinews.eu)
2.876.447 (web)- 19324 (GR)
10) E-Lefkas (www.e-lefkas.gr)
4.078.971 (web)- ……
11) Δήμος Μεγανησίου (www.meganisi.gov.gr)
9.038.227 (web)- 43117 (GR)
Δεδομένων των προβλημάτων που είχε το σάιτ όλες αυτές τις μέρες και την προσπάθεια αναβάθμισης που κάναμε, κυρίως όμως λόγω της εκφοβιστικής πινακίδας της Google, περιμένουμε τις επόμενες μέρες η θέση μας στην κατάταξη να ανέβει κατά πολύ. Σε κάθε περίπτωση το MeganisiTimes δείχνει να έχει καταξιωθεί στις συνειδήσεις των επισκεπτών (που δεν είναι μόνο Μεγανησιώτες). Κοντεύουμε να κλείσουμε έναν χρόνο λειτουργίας και θα επανέλθουμε με ετήσια και άλλα στατιστικά. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους φίλους του σάιτ όμως, μπορούμε να το εκφράσουμε κι από τώρα!
ρε-πορτερ
13 Νοεμβρίου 2011 @ 20:35
Eίναι ξεκάθαρο, φταίνε οι αυτομόλησαντες !
Γιωργος Δαγλας
13 Νοεμβρίου 2011 @ 21:45
Η προηγουμενη μορφη ηταν ΠΑΡΑ πολυ πιο ευχαριστη και ευχρηστη.
Αυτη ειναι κουραστικη και ψιλομονοτονη ρε Κουκε.
Σάββας
14 Νοεμβρίου 2011 @ 11:32
Γιώργο καλησπέρα.
Ευχαριστούμε για το σχόλιο.
Θα συμφωνήσω με τον Παναγιώτη ότι η ουσία είναι το περιεχόμενο. Απο εκεί κ πέρα σκοπός μας ήταν και είναι να γίνει το site όσο πιο καθαρό/διακριτικό/ξεκούραστο γίνεται ώστε ο χρήστης να συγκεντρώνεται σε αυτό που τον ενδιαφέρει, το περιεχόμενο. Το «lifting» του MT δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί μιας και αυτή τη φορά είχαμε πολλά προβλήματα να αντιμετωπίσουμε. Υπομονή λοιπόν.
Καλή εβδομάδα.
Παναγιώτης Κονιδάρης
13 Νοεμβρίου 2011 @ 22:18
Ρε συ Γιώργο, μην τα λες σε μένα, δεν σκαμπάζω επί τεχνικών ζητημάτων. Το θέμα ήταν ότι χρειαζόμασταν μια αλλαγή ούτως ή άλλως και με την ευκαιρία της αποφυγής του σκιάχτρου της Γούγλε φτιάξαμε κάτι νέο. Κάποιοι μου είπαν ότι τους αρέσει περισσότερο. Για μένα η ουσία παραμένει στα άρθρα κι όχι στη βιτρίνα. Θα ΄μας διαβάσει ωστόσο κι ο Σάββας και ίσως το χρωματίσει λίγο. Τί προτιμάς; Σομόν, ροζέ ή μπλου ελεκτρίκ;
Κατωπόδης Στρ. Γιώργος
13 Νοεμβρίου 2011 @ 23:11
είναι πολύ καλύτερη η νέα μορφή. Σιγά σιγά θα την συνηθίσετε.
Σπυρος. Καμπελης
14 Νοεμβρίου 2011 @ 09:20
Ρε ψσσσσσαρα…αυτο δεν συνηθιζεται ρε…ενα μπουκαλι ρετσινολαδο εχω κατεβασει.
Χαλια μαυρα εχει.
Αμα δεν πληρωνετε για την αλλαγη , ξαναλλαξτε το.
Να απολυθει αυτος του το εφτιαξε.
φιλια
ΣΤΡΑΤΟΣ ΚΑΤΩΠΟΔΗΣ
21 Νοεμβρίου 2011 @ 19:55
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΩΜΑ ΓΙΩΡΓΟ…ΚΑΠΟΥ ΧΑΝΟΜΑΙ ΕΔΩ ΠΕΡΑ…ΘΕΛΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΛΛΑΓΗ…
Γιωργος Δαγλας
13 Νοεμβρίου 2011 @ 23:46
Ενα σε λιλά θα ητανε λουκουμι.
Gavrilis George
14 Νοεμβρίου 2011 @ 00:56
Συγχαρητήρια, να προσθέσω ότι και το 78% των Ελλήνων στηρίζει Παπαδήμο έτσι πληροφοριακά για τους αναγνώστες.
Κατωπόδης Στρ. Γιώργος
14 Νοεμβρίου 2011 @ 12:53
μάλιστα . ευχαριστούμε !
Παναγιώτης Κονιδάρης
14 Νοεμβρίου 2011 @ 13:03
Και βέβαια, όπως είχα προβλέψει, σήμερα η Alexa δίνει για το ΜΤ
989.369 (παγκ.) και 5845 (Ελλ.).
Εννοείται ότι με τη λύση του προβλήματος και την επιστροφή των επισκεπτών θα ανέβουμε κι άλλο.
Σε αντίθεση με τον Παπαδήμο που θα πέφτει μέρα με τη μέρα.
ρε-πορτερ
14 Νοεμβρίου 2011 @ 21:36
Από το ρε-πορτάζ προκύπτει Τσατσάρης vs meganisinews σημειώστε ..περίπου Χ.!
Φίλιππος Μάντζαρης
15 Νοεμβρίου 2011 @ 00:31
Μάλλον ξεχάσατε να παρουσιάσετε και τα στοιχεία, από την ίδια εταιρεία, και για το http://www.meganisinews.gr που φαίνεται να λειτουργεί αρθροιστικά με το http://www.meganisinews.eu και που τώρα έχει ενδείξεις, το μεν πρώτο (.gr) 3.361.582 – 20.297 , το δε δεύτερο (.eu) 3.008.135 – 19.331. Τα στοιχεία μπορεί ο οποιοσδήποτε να τα δει στις αντίστοιχες ιστοσελίδες. http://www.alexa.com/siteinfo/meganisinews.gr , http://www.alexa.com/siteinfo/meganisinews.gr (και http://www.alexa.com/siteinfo/meganisitimes.gr ).
Παναγιώτης Κονιδάρης
15 Νοεμβρίου 2011 @ 09:44
Δεν γνωρίζω πώς μπορεί να «λειτουργεί αθροιστικά» κάτι τέτοιο. Η Alexa ξέρουμε ότι μετράει την επισκεψιμότητα μιας συγκεκριμένης τοποθεσίας στο web, κι όχι ένα τμήμα της. Αν υπάρχει κάποιο διαδικτυακό μυστικό που δεν αντιλαμβάνομαι, πάω πάσο. Αν πάλι εννοείτε ότι οι μισοί επισκέπτες του ΜΝ μπαίνουν με την μια διεύθυνση και οι άλλοι μισοί με την άλλη, πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί η μηχανή της Alexa τους μετράει ξέχωρα. Σαν ΜΤ πάντως, θα χαρούμε να έχετε δίκιο για το σάιτ σας, όπως θα χαιρόμασταν και για κάθε άλλο μεγανησιώτικο σάιτ.
Φίλιππος Μάντζαρης
15 Νοεμβρίου 2011 @ 14:44
Πρώτον, δεν είναι το σάιτ μου, και δεν έχω κανένα σάιτ. Το ότι τόσο εύκολα οδηγηθήκατε σε αυτό το συμπέρασμα, χωρίς να αναφέρετε και καμιά απόδειξη, προφανώς μόνο με ψυχολογικούς όρους μπορεί να ερμηνευθεί.
Δεύτερον, όποτε κάποιος εμφανίζει «δεδομένα» που θεωρώ ότι με αφορούν, και τα σάιτ του που αναφέρονται στο Μεγανήσι σαφώς με αφορούν ως Μεγανησιώτη, φροντίζω να το ψάχνω γιατί ο τόπος έχει γεμίσει από μεσίες και φωστήρες, εκτός από αλάθητους πάπες.
Έτσι λοιπόν, η είσοδος στο σάιτ του meganisinews γίνεται από δύο διευθύνσεις, το meganisinews.gr και το meganisinews.eu. To alexa, απ’ ό,τι λογικά κατάλαβα, μετρά εισόδους, δηλαδή πόσοι μπαίνουν από ποια είσοδο (διεύθυνση) γι’ αυτό ακριβώς και καταγράφει δύο ξεχωριστές μετρήσεις, μια για το meganisnews.gr (http://www.alexa.com/siteinfo/meganisinews.gr) και μια για το meganisinews.eu (http://www.alexa.com/siteinfo/meganisinews.eu). Αν επρόκειτο για την ίδια σελίδα, τότε την ίδια χρονική στιγμή θα είχε και τις ίδιες ενδείξεις. Αυτό όμως δεν συμβαίνει. Οι ενδείξεις είναι διαφορετικές.
Κι αυτό που λέω μπορεί να το διαπιστώσει ο καθένας ιδίοις όμμασι, στις σχετικές ιστοσελίδες που παραθέτω.
Παναγιώτης Κονιδάρης
15 Νοεμβρίου 2011 @ 18:51
Ω, συγγνώμη, δεν ήθελα να σας προσβάλω. Απλά μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι μιλάτε εκ μέρους του ΜΝ. Mea culpa.
Τώρα, κάποιους blogger και τεχνικούς υπολογιστών που έτυχε να ρωτήσω (πχ ο ιδιοκτήτης του Νο 1 σάιτ της Λευκάδας) μου είπαν όλοι ότι δεν ισχύει αυτό για το άθροισμα των μετρήσεων, αφού η εν λόγω εταιρία μετρά την φυσική κατάληξη, δηλαδή το μεμονωμένο σάιτ, άσχετα με το πόσες διευθύνσεις αυτό εμφανίζεται. Αλλά κι αυτό επίσης δεν σημαίνει τίποτε, κουβέντα να γίνεται.
Φίλιππος Μάντζαρης
15 Νοεμβρίου 2011 @ 21:01
ΩΩΩ! Προφανώς η συγγνώμη σας δεν γίνεται αποδεκτή, γιατί διατυπώνεται ειρωνικώς, αφού εγώ δεν μίλησα ούτε υπαινίχθηκα κάποια προσβολή, εκτός και αν η συμμετοχή κάποιου ως διαχειριστή στο meganisinews αποτελεί για σας, ή θα θέλατε να αποτελεί, προσβολή.
Αυτά δεν αποτελούν παρά επιφωνηματικές φτηνιάρικές δηλώσεις!
Gavrilis George
15 Νοεμβρίου 2011 @ 18:50
Ο Κ. Μάτζαρης Φίλιππος ( παρότι μας τιμά κατά καιρούς με άρθρα του) δεν αποτελεί μέλος της συντακτικής ομάδας του meganisinews και δεν καταλαβαίνω κάτω από ποιά ανάγκη ανακυκλώνουμε μια άνευ ουσίας κουβέντα.Παναγιώτη εκ μέρους του meganisinews συγχαρητήρια για μια ακόμη φορά σας ευχόμαστε από καρδιάς να γίνετε το «MΕGA»nisi times.To meganisinews θεωρώ ότι δεν έχει ανάγκη καταξίωσης «τέτοιου τύπου» άλοστε μέλη της συντακτικής σας ομάδας, μέσα από αυτό έγιναν «δημοφιλής»,αλλά και χάρι «ημών» μέσω του αρχείου του είναι δυνατή η ανάγνωση παλαιότερων άρθρων τους.Ευχαριστώ θερμά.
Παναγιώτης Κονιδάρης
15 Νοεμβρίου 2011 @ 18:53
Σωστά, άχαρη κουβέντα.
Στρουθοκάμηλος
17 Νοεμβρίου 2011 @ 21:48
@ Gavrilis George
Πεσμας συντροφε πια ειναι η υπολυπη ομαδα του ΜΝ,τι μας την κρυβεις και δημιουργουνται εντυπωσεις αφθερετες.
ΤΟΟΟΟΟΣΟ προβλημα θα δημιουργισει η αποκαλιψη αυτη;;;;;;
Γιατι ξερεις τι λενε ,ο Γαβριλης δεν εχει προβλημα ,οι αλλοι γιατι δεν απακαλυπτονται τι συμβενει;;;;;;;;;;; τι σκοπους επιδηωκουν::::::
Mηπως ειναι ο ενας μηπως ειναι ο άλλος:::::::::
Γιανα κρηβονται εχουν αλλους σκοπους κια τους λενε και κουκουλοφορους επισης λενε κιαλα ,αλλα αστα για αργοτερα,θα δουμε αν εχουνε δηκιο
Για σενα λενε οτι εισαι παλικαρι και βγαινεις μπροστα,μπραβο σου.
Γαβρίλης Γιώργος
17 Νοεμβρίου 2011 @ 22:28
Αγαπητέ «στρουθοκάμηλε» δεν έχεις αλήθεια καταλάβει ποιοί είναι;Μήπως στρουθοκαμηλίζεις;Δεν σου φαίνομαι αρκετός;Ορίστε λοιπόν πόσοι και ποιοί είμαστε:
http://youtu.be/z8tUzA7xY98
ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΗΛΟΣ
17 Νοεμβρίου 2011 @ 23:55
Τους χιλουσ δεκα τους ξερω,τους τρις ψαχνω να βρω.
Ωραιο και το τραγουδακι το ακουσα.
Μ αρεσε και το σχολιο ποχε απκατου που ελεε
-Μπορείς να κόψεις όλα τα λουλούδια,
αλλά δεν μπορείς να εμποδίσεις την Άνοιξη να ‘ρθει…..-
Καποια στιγμη η Ανοιξη ερχεται.
Μάντζαρης Δημήτριος (Τάκης)
15 Νοεμβρίου 2011 @ 01:37
Είναι μούφα τα γκάλοπ. Βρέθηκα χτες σε μια συγκέντρωση του Ε.ΠΑ.Μ. με ομιλητή τον οικονομολόγο Δ. Καζάκη … που εκτος των άλλων, αναφέρθηκε στο συγκεκριμένο στημένο γκάλοπ και πως μεθοδεύτηκε. Το πραγματικό ποσοστό είναι περίπου 20-25%.
Συγχαρητήρια για την καινούργια δημιουργία ,λίγο χρωματάκι……… στις μέρες μας θα ήταν καλό.(σημειολογική παρατήρηση)
ρε-πορτερ
15 Νοεμβρίου 2011 @ 10:21
Δεν πρόκειται για γκάλοπ εδώ ,πρόκειται για μέτρηση,κλικ δηλαδή.
Και απ’ ότι φαίνεται- ίσως- τα δύο blog να έχουν σχεδόν ίδια
επισκεψημότητα.
Αυτό που με ξενίζει είναι και η στατιστική των…σχολίων.
Απ’ ότι διαπιστώνω στο ένα blog τα σχόλια είναι αραιά,
ενώ στο άλλο γίνεται χαμός, ασύμμετρες καταστάσεις!
Παναγιώτης Κονιδάρης
15 Νοεμβρίου 2011 @ 10:48
Και νέα άνοδος σήμερα για το ΜΤ:
Web: 921.073- Greece: 4870
απουκαταρω
15 Νοεμβρίου 2011 @ 12:19
το meganisitimes.eu τίνος είναι;
Παναγιώτης Κονιδάρης
15 Νοεμβρίου 2011 @ 13:56
meganisitimes.eu ?
Δεν υπάρχει τέτοιο ον.
Κανέλλος Κων/νος "Σκρομ"
15 Νοεμβρίου 2011 @ 14:08
Υπάρχει. Και αν δε κάνω λάθος διορθώστε με, το.gr ήταν κατοχυρωμένο στο παλιό MeganisiNews αλλά έχει μεταφερθεί στο καινούριο και είναι κατοχυρωμένο και σαν .eu.
Παναγιώτης Κονιδάρης
15 Νοεμβρίου 2011 @ 14:11
Κώστα, δεν λέει M-news, λέει M-times.eu
Κανέλλος Κων/νος "Σκρομ"
15 Νοεμβρίου 2011 @ 14:31
Α συγνώμη, δε πρόσεξα καλά, είδα το eu και πήγε το μυαλό μου κατευθείαν στο News. Στο Times ναι , δεν υπάρχει.
Γιωργος Δαγλας
15 Νοεμβρίου 2011 @ 14:20
Αδεξα η Alexa.
Παναγιώτης Κονιδάρης
15 Νοεμβρίου 2011 @ 14:28
Μπορείς να πεις και για τα κουμπιά τσ’ Alexas 🙂
zoro
15 Νοεμβρίου 2011 @ 16:44
πολύς χαμός για το τιποτα και τι έγινε ρε παιδιά ποιο σάιτ έχει πιο πολλές επισκέψεις υπάρχει κάποιο οικονομικό κίνητρο ή κάτι άλλο;αυτό που εγώ διαπιστώνω μπαίνοντας καθημερινά και στα δύο είναι ότι το meganisinews είναι ένα σάιτ λίγο αντιδραστικό σε ότι και αν συμβαίνει.Επιπλεον έχω καταλάβει οτι δε σέβονται την ανωνυμία που κάποιοι επιθυμούν να έχουν και τους φωτογραφίζουν κάθε φορά.Αυτό βέβαια δε συμβαίνει με όσους συμφωνούν με τα σχόλια τους (βέπε ΜΑΣΚΟΦΟΡΟΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ )που τους προστατεύουν προκλητικά θα έλεγα, άλλωστε αυτός πιστεύω ότι είναι και ο λόγος που δεν έχει το συγκεκριμένο σάιτ πολά σχόλια,διότι δεν υπάρχει αντικειμενικότητα.
Κατωπόδης Στρ. Γιώργος
15 Νοεμβρίου 2011 @ 17:08
θα σταθώ σε ένα κομμάτι μόνο .αυτά που είπες περί οικονομικού κινήτρου..
ήθελα να σου πώ πως κατέχω το 35% το meganisitimes AE και θέλω να αγοράσω το πλεοψηφικό πακέτο πιέζοντας τον Σκρόμ να αποχωρήσει και να πάει στη γυναίκα του στο ΚΑΤΑΡ.
Φαντάζομαι ότι η ερώτηση σου είναι σου είναι μια απορία και όχι μια καταγγελία γιατί όπως καταλαβαίνεις αλλάζει η βαρύτητα της…όσον αφορά το ΜΤ
»Μας τα παν και άλλοι», από το παλιό meganisinews όταν ήμουν παρέα με τον Στάθη Γάντζο.
Γιωργος Δαγλας
15 Νοεμβρίου 2011 @ 17:34
Eπιμενω παντως οτι η νεα μορφη του σαϊτος (αμ πως…) ειναι μαυρα χαλια ( με ολο το θρασσος) και θελει αλλαγη ή κατι άλλο τελος παντων.
Ψαχνω να διαβασω ενα αρθρο , το χάνω, μου ξαναρχεται κτλ.
Μπορει να ειμαι ψιλοασχετος ( η χοντρό…) αλλα προηγουμενως ηταν απειρως πιο λειτουργικο και ομορφοτερο ως περιβαλλον.:(
Απ. Γατής
15 Νοεμβρίου 2011 @ 19:55
Χωρίς αμφιβολία, καλοπροαίρετα τα λες. Αλλά τουλάχιστον ας δούμε και την προσπάθεια που έχει καταβάλει ο Σάββας (μόνο από φωτό τον γνωρίζω) προκειμένου να διορθώσει κάποια πράγματα. Μπορεί και να πειραματίζεται ήδη και με άλλα themes. Βρίθει το Internet από τέτοια, είτε δωρεάν είτε επί πληρωμή. Το ποσό δεν είναι δα και τόσο μεγάλο. Μπορεί να καλυφθεί το κόστος από τα όποια έσοδα της σελίδας, για την σελίδα εννοείται. Γιατί σε κάτι που αναφέρθηκε ο «Ψαράς», έχει δίκιο, απόλυτο.
Γιωργος Δαγλας
15 Νοεμβρίου 2011 @ 21:56
Γεια σου Αποστόλη.
Εννοειται οτι τα λεω καλοπροαίρετα. Φανταζομαι οτι ειναι πασιφανες.
Τελος παντων εμενα δεν με νοιαζει ομως ποιος την εχει μεγαλυτερη …
την επισκεψιμοτητα κι αν μπαινουμε στο σαϊτ για να σπαμε τα νευρα μας , δεν ωφελει.
ΥΓ: ετοιμασου τωρα να παρεις τα δισεκατομμυρια με το νεο μισθολογιο, σαν κι αμενα και μερικες εκατονταδες χιλιαδες αλλους.
Το σημειωνω απλα για να δειξω οτι τα σημαντικα προβληματα ειναι αλλου, και άλλα.
Απ. Γατής
16 Νοεμβρίου 2011 @ 10:23
Ωχ σώπα, γιατί το μεσημέρι θα πάω να δω στην τράπεζα το 15νθήμερο. Άστα, μπορεί και να χρωστάω κιόλας από πάνω (μειωση στη μείωση, απεργίες -για το δεύτερο δε μετανοιώνω ούτε μεμψιμοιρώ εννοείται).
Τώρα με τα στατιστικά, τι να πω. Συμφωνώ μαζί σου.
Α, κάτσε να δούμε μήπως μας καλέσουν ως… έφεδρους, κοντά σιμά τα Γιάννενα. Και, δυστυχώς, ο κοινωνικός αυτοματισμός (μάλλον προγραμματισμός) λειτουργεί.
Σπυρος Καμπελης
15 Νοεμβρίου 2011 @ 22:13
Αδελφακια Κατμεριτες,
Εδω ειναι κατι σαν το παλιο καφενειο του Σανπουτση.
Οσες διαφορες και να εχουμε, χρειαζεται καποια κοσμιοτης, αυτοσυγκρατηση, ηπιες εκφρασεις.
(επιφωνηματικες….φτηνιαρικες…δηλωσεις..) ασχημο μου ακουγεται.
Υ.Γ: Eιναι η ωρα μου να κανω το ειρηνοποιο.
Αν παραφερθω και εγω, επαναφερατε με στην ταξη.
ρε-πορτερ
16 Νοεμβρίου 2011 @ 00:22
Κύριε Καμπέλη,μάλλον θα μιλάτε για το καφενείο του Γκόφρυ.
έτσι το ξέρουμε εμείς,αλλά γιατί δεν μας λέτε γιατί δεν γραφετε
σχόλια στό ΜΝ.gr ή στο ΜΝ.eu ;έ ;;; Γιατί δίνετε όλα τα κλικ στο ΜΤ ;;;;;;;;;;;;;;;;;
Γιά απαντήστε λοιπόν
Σπυρος Καμπελης
16 Νοεμβρίου 2011 @ 01:36
Mε συγκινεις ρεπορτερ…ποτε δεν φανταζομουν οτι τα παλιοσχολια του κυριου Τιποτε (εμου) θα τυχαιναν προσοχης.
Για την ιστορια λοιπον… το καφενειο το ειχε απο ενα 6μηνο ο καθε αδελφος.
Την μια ο σχωρεμενος ο Αντωνης ο Σανπουτσης και την αλλη ο σχωρεμενος ο Γκοφρυς.
Αγαπημενος μου ο Αντωνης.
Παναγιώτης Κονιδάρης
18 Νοεμβρίου 2011 @ 13:13
Με καθημερινή άνοδο το ΜΤ έχει ανέβει κάπου 2000 θέσεις στην κατάταξη της Alexa (18-11-2011)!
web: 852.859
Greece: 4166
Αυτή τη στιγμή καταλαμβάνει την τρίτη θέση ανάμεσα στα Λευκαδίτικα site, μετά τα «Λευκαδίτικα Νέα» (1326) και το «MyLefkada» (3033).
Γαβρίλης Γιώργος
18 Νοεμβρίου 2011 @ 14:25
Λοιπόν επειδή προσέχω τα θέματά σας και τουλάχιστον τις τελευταίες μέρες είναι τα ίδια, εκτός από από α) Η ανακοίνωση για τα ΤΕΙ του δημάρχου, β) Ο ΜΈΝΤΗΣ πάει θέατρο(αναρωτιέμαι γιατί να τους δώσεις 1000e και δεν τους αγόραζες απευθείας εισιτήρια για την παράσταση και γ) το άρθρο του Γιάννη, διαλέγεις και παίρνεις ποιό ‘εκανε την διαφορά γιατί ηλοβασίλεμα πρώτοι εμείς βάλλαμε!
Σύντομα εφάμιλοι του ΣΚΑΙ και του ΜΕΓΚΑ.
Κατωπόδης Στρ. Γιώργος
18 Νοεμβρίου 2011 @ 18:10
ωραίο σχόλιο.
Λοιπόν κάποτε είχα πει να μην ξανα ασχοληθώ με εσάς αλλά επειδή σας έχω μια συμπάθεια θα σας πω κάποια μικρά μυστικά :
1. όσο αφορά το ηλιοβασίλεμα. Οι φωτογραφίες έχουν τραβηχθεί από τον Οκτώβριο και το άρθρο αφορά το ΜΕΓΑΝΗΣΙ και όχι τη Λευκάδα. Προσπαθήστε να καταλάβετε ότι είναι δυο διαφορετικά άρθρα .Το ένα (mylefkada)το έφτιαξε ο Νίκος (όχι εσείς φυσικά) και το άλλο εγώ. Το ξέρω, είναι παράλογο, περίεργο και παραφυσικό αλλά σας ξανατονίζω ότι είναι διαφορετικά άρθρα.
2. Επειδή προσέχω τα θέματά σας και εγώ έχω να σας πω πως το σάιτ το οποίο αναλάβατε πρόσφατα εσύ ,ο MEGANISINEWS,ο MEGANISINEWS και ο MEGANISINEWS ασχολείται με θέματα πολύ σημαντικά!!!! Για παράδειγμα καθημερινά αναρρωτιέμαι αν έφαγε όλο το πρωινό του ο κύριος Καμμένος.
3. Τρίτον και κυριότερο πρέπει να καταλάβετε ότι ο ΜΕΝΤΗΣ είναι πολιτιστικός σύνδεσμος. Επειδή δεν είστε και πολύ γνώστης, και επειδή κατά καιρούς θίγετε με τα σχόλιά σας την ιστορία ,το παρόν και το μέλλον του Συλλόγου καθώς και τους συμμετέχοντες στις εκδηλώσεις, καλύτερα,ας ασχοληθείτε με τον κ. Καμμένο.
Γαβρίλης Γιώργος
18 Νοεμβρίου 2011 @ 18:49
Όπως αντιλαμβάνεστε δεν θ αντιπαρατεθώ μαζί σας, γιατί αισθάνομαι σαν «να κλέβω εκκλησσία».Βρείτε άλλον εάν θέλετε να καταφέρετε να χαλάσω το «ειδυλιακό» μου βράδυ.
Κατωπόδης Στρ. Γιώργος
18 Νοεμβρίου 2011 @ 19:02
ναι
αντικουα
18 Νοεμβρίου 2011 @ 19:54
@ Γαβρίλης Γιώργος
«διαλέγεις και παίρνεις ποιό ‘εκανε την διαφορά γιατί ηλοβασίλεμα πρώτοι εμείς βάλλαμε!’
θα σας στείλω και γω ,ένα ηλιοβασίλεμα της Καραιβικής,να δούμε οι Μεγανησιώτες πιό θα κοιτάνε της ΑΝΤΙΚΟΥΑ ή του ΜΕΓΑΝΗΣΙΟΥ ,άμα το δεί κανένας να μου γράψεις .
Θέλετε πολλά μαθήματα ακόμη ,σιγά-σιγά …..
Γαβρίλης Γιώργος
18 Νοεμβρίου 2011 @ 20:37
Mην κολλάς στο ηλιοβασίλεμα οι φωτογραφίες του κ. Κατωπόδη είναι φοβερές, σοβαρά .Άλοστε είναι γνωστό το το ταλέντο του στην φωτογραφία.Υποψιάζομαι ότι ανήκεις στην συντακτική ομάδα για να μου γράφεις για μαθήματα και για εξετάσεις…
Που κολέα μου να φτάσουμε εσάς, υποκλίνομαι στην ανωτερότητά σας, έχω όμως την ελπίδα τώρα με την κρίση μήπως και με μια καλή πρόταση μας εξαγοράσετε, μην μας υποτιμάτε και το δικό μας το μαγαζί γωνία είναι, ίσως νά χει λιγότερους πελάτες αλλά αξίζουν χρυσάφι!
Παναγιώτης Κονιδάρης
18 Νοεμβρίου 2011 @ 21:10
@Γιώργος Γαβρίλης
Ο σχολιαστής με το ψευδώνυμο «ΑΝΤΙΚΟΥΑ», σαφώς και δεν είναι διαχειριστής του ΜΤ. Τα μέλη του σάιτ γράφουν πάντα με τα ονόματά τους, όπως θα έπρεπε να έχετε καταλάβει εδώ και 12 μήνες. Μην κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια και μην λασπολογείτε αενάως.
Τώρα, για την εχθρότητα που τρέφετε για το ΜΤ και τους συντελεστές του, δεν έχω να πω πολλά, την έχουν πια καταλάβει και οι πέτρες του Κυθρού. Αυτό που έχω μόνο να πω είναι ότι δεν είμαστε «μαγαζί» και δεν μας καίγεται καρφί αν εσείς αυτοχαρακτηρίζεστε έτσι, ούτε βέβαια που μας πέρασε ποτέ από το μυαλό να σας «εξαγοράσουμε».
Οι διαρκείς σας επιθέσεις δε, σας διαβεβαιώνω, μας προκαλούν πλέον μόνο μειδίαμα.
Καλό βράδυ και όνειρα γλυκά.
ANTIKOYA
19 Νοεμβρίου 2011 @ 02:12
@ Γαβρίλης Γιώργος
Μόνο αναγνώστης είμαι και θα μου επιτρέψετε, να εχω άποψη..
Μιλάμε για το ΜΕΓΑΝΗΣΙΩΤΙΚΟ ηλιοβασίλεμα που απ’οτι φαίνεται δεν το έχουν δεί πολλοί και όταν ένα blog απευθύνεται σε Μεγανησιώτες ,κατι παραπάνω λέει το «ντόπιο πράμα»
πιό πολύ, απ’το «ξ’ενο», ‘ετσι δεν είναι ;
Όλοι γνωρίζουμε για το ηλιοβασίλεμα της Οίας,του Καιζερ,του Δρυμώνα,του Μύρτου,της Τζιας στο Γιαλισκάρι,της Ανάφης κλπ
Του Μεγανησιού ΚΑΝΕΝΑΣ ή έστω λίγοι!
Eνίοτε κάποιοι παίρνουν «την πρωτιά»,συμβαίνει δυστυχώς!
Είδηση δεν είναι να γράψει κάποιος ότι » Σήμερα ,σκύλος δάγκωσε άνθρωπο»,είδηση είναι αν γράψει κάποιος
¨Σήμερα άνθρωπος δαγκωσε σκύλο» και οι φωτογραφίες του κου Κατωπόδη «δεν είναι φόβερές»(δεν είναι αυτό η είδηση),το ηλιοβασίλεμα που ανέδειξε πρώτος είναι φοβερό και αυτό ΕΙΝΑΙ Η ΕΙΔΗΣΗ!
Υ.Γ Γιάννη ΠΟΛΊΤΗ σ’εφαγα,τρίζει η καρέκλα σου στα «ΝΕΑ»!
Γαβρίλης Γιώργος
19 Νοεμβρίου 2011 @ 08:05
Νάστε σίγουρος κύριε ότι όταν αποφάσισα να βάλω πλάτη για το meganisinews,γνώριζα ακριβώς γιατί έπρεπε να το κάνω και ίσως πολλοί ακόμα να αγνούν το τι τελικά παίζονταν στη πλάτη του Μεγανησιώτικου λαού.Βλέπω επικεντρώνεται την κουβέντα στο «ντόπιο», για την καθαρότητα του «ντόπιου» κι εγώ νομίζω ότι βοηθάω.Ο νοών, νοήτω όσο για τις πρωτιές όσοι πιθανόν με γνωρίζουν ξέρουν πόσο με απασχολούν.
Στην ζωή έχω μάθει να είμαι από τους τελευταίους γιατί δεν μου αρέσανε τα κριτήρια με τα οποία αναδεικνύονταν οι πρώτοι.Καταλάβατε;
Τα περί «ηλιοβασιλεμάτων» τα θεωρώ γελοιότητες.
Γαβρίλης Γιώργος
18 Νοεμβρίου 2011 @ 21:45
Ενδεικτικά δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που:
α) δεν είναι γραμμένα στα Ελληνικά.
β) δεν συνοδεύονται από το αληθές ονοματεπώνυμο (προσποιούμενοι τρίτο πρόσωπο).
εγώ φταίω ή εσείς που αφήνετε να περνάνε τέτοια σχόλια παραβιάζοντας τους όρους χρήσης του site;
Αντί να χαίρεστε που υπάρχει και κάποιος (που τον έχουν καταλάβει και οι πέτρες του κυθρού και τα ψάρια της πεταλούς κι οι αχινοί απ τα φερμέκουλα) που σας χαλάει την ρουτίνα, διαφορετικά όλοι θα συμφωνούσατε εδώ μέσα, και σας προσφέρει χαμόγελο, και περνάμε ωραία με επιπλήττετε από πάνω.Κρίμα πάνω που πίστευα ότι είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα!
Επιμένω το μαγαζί είναι γωνία, ξανασκεφτείτε το.
Καληνύχτα κι όνειρα γλυκά
ANTIKOYA
19 Νοεμβρίου 2011 @ 02:19
@ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΙΔΑΡΗΣ
«Τώρα, για την εχθρότητα που τρέφετε για το ΜΤ και τους συντελεστές του, δεν έχω να πω πολλά, την έχουν πια καταλάβει και οι πέτρες του Κυθρού»
Αυτό κύριε Κονιδάρη είναι όντως είδηση!
Οχι βέβαια «η εχθρότητα» αλλά ¨οι πέτρες του Κυθρού»