Ερωτήματα προς την Δημοτική Αρχή από την Κίνηση Ενεργών Πολιτών Μεγανησίου
Θέμα :Ο δρόμος για το Κεφάλι.
Αθήνα 16-03-2011
Ερωτήματα προς την Δημοτική Αρχή.
Η Κίνηση μας, στο πλαίσιο της δραστηριότητας της, ερευνά το θέμα του δρόμου για το Κεφάλι προκειμένου να τοποθετηθεί και να προτείνει. Πρόκειται για ένα θέμα που απασχολεί τους Μεγανησιώτες, που δημιούργησε αντιθέσεις και εντάσεις και που παραμένει σε εκκρεμότητα.
Το video του Σπύρου του Νιάγκα και το άρθρο του Γ. Κατωπόδη, που πρόσφατα προβλήθηκαν στο Μeganisi Times και αποκάλυψαν ότι σήμερα στο Κεφάλι η διάνοιξη του δρόμου συνεχίζεται απρόσκοπτα, έφερε το θέμα και πάλι στο προσκήνιο.
Η τελευταία επίσημη πληροφόρηση για το τι συμβαίνει, έγινε με την υπ’ αρ. 105/06-09-2010 απόφαση-καταγγελία του προηγούμενου Δημοτικού Συμβουλίου και το δημοσίευμα της Αθηναϊκής Εφημερίδας “Ελευθεροτυπία” με τον τίτλο “ Δρόμος στρωμένος με αντιδράσεις”. Χαρακτηρίζουμε την απόφαση, καταγγελία, γιατί με αυτήν καταγγέλλονται παράνομες πράξεις.
Προκειμένου να συμπληρώσουμε την πληροφόρηση μας και να σχηματίσουμε συνολική εικόνα, απευθυνόμαστε στην Δημοτική Αρχή, στο πλαίσιο ενός δημόσιου διαλόγου και θέτουμε τα ακόλουθα ερωτήματα:
- Έχουν κατατεθεί στον Δήμο νεότερα (από 06-09-10 μέχρι σήμερα) στοιχεία σχετικά με τον δρόμο για το Κεφάλι; Ειδικότερα, κατατέθηκε το επενδυτικό σχέδιο και η περιβαλλοντική μελέτη που ζητούσε ο Δήμος με την απόφαση 105/2010 του Δ.Σ. ;
- Πως σχολιάζει η Δημοτική Αρχή την συνέχιση των εργασιών διάνοιξης του δρόμου ενώ έχουν εκδοθεί δύο εντολές διακοπής των εργασιών;
- Ποια στοιχεία και μελέτες συνόδευσαν την αρχική αίτηση του επενδυτή; Υπάρχει η δυνατότητα πρόσβασης μας στα στοιχεία αυτά;
- Mε ποια διαδικασία και ποια απόφαση Δ.Σ. ανατέθηκε στον Μελετητή Σούνδια (?) η σύνταξη μελέτης διάνοιξης δασικής οδού επί υπάρχοντος μονοπατιού καθώς και περιβαλλοντικής μελέτης, που αναφέρει η απόφαση 105/2010 του Δ.Σ.; Oι μελέτες αυτές κατατέθηκαν, ελέγχθηκαν, εγκρίθηκαν, πληρώθηκαν και πόσο;
- Eχει κάνει ο Δήμος νομικό έλεγχο των στοιχείων του επενδυτή, των τίτλων κυριότητας που προσκόμισε καθώς και των εμφανιζομένων ως εκπροσώπων του; Υπάρχει σχετικό έγγραφο αρμοδίου φορέα;
- Το παρόν Δημοτικό Συμβούλιο συμφωνεί με την απόφαση 105/2010 του προηγούμενου; Ποια η θέση της αντιπολίτευσης;
- Μετά επτά μήνες άρνησης του επενδυτή να συμμορφωθεί στις αποφάσεις του Δ.Σ. o Δήμαρχος προτίθεται να εισηγηθεί την ανάκληση της άδειας διάνοιξης του δρόμου που χορηγήθηκε στον επενδυτή με την απόφαση 90/2008; Θυμίζουμε ότι ο πρώην Νομάρχης Λευκάδας Αραβανής είχε δηλώσει στην Ελευθεροτυπία (24-10-10): “Aν ανακαλέσει ο Δήμος την ομόφωνη απόφαση του Δ. Σ. για την έγκριση του δρόμου και εξεταστούν τα νέα στοιχεία από το Σ,Χ,Ο,Π, υπόσχεται να ανακαλέσει και ο ίδιος”.
- Ποια μέτρα έλαβε ο Δήμος και σε ποιες Αρχές προσέφυγε για να εφαρμοσθεί η νομιμότητα; Ποια Αρχή ανταποκρίθηκε και πώς; Υπάρχει σχετική αλληλογραφία;
- Έχει ο Δήμος επιδιώξει νομική κάλυψη, συμβουλή, γνωμάτευση για το συγκεκριμένο θέμα; Και ο απλός πολίτης στην περίπτωση που παραβιάζονται τα δικαιώματα του προσφεύγει στην Δικαιοσύνη. Έχει ο Δήμος ανάλογη πρόθεση προσφυγής προκειμένου να προστατεύσει τα δικαιώματα της κοινωνίας του νησιού που εκπροσωπεί;
Η πρωτοβουλία μας αυτή, να ανακινήσουμε το ζήτημα του δρόμου, εντάσσεται μέσα στο γενικότερο πλαίσιο της διακηρυγμένης πρόθεσης μας να βοηθήσουμε τον Δήμο , αλλά και όλη την κοινωνία του νησιού, για να αντιμετωπισθούν τα χρονίζοντα προβλήματα.
Πιστεύοντας ότι, είναι αναγκαία η συνεργασία και η συμμετοχή των πολιτών σε μια τέτοια προσπάθεια, ελπίζουμε ότι η Δημοτική Αρχή θα απαντήσει στα ερωτήματα μας.
Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
ΕΝΕΡΓΟΣ ΜΕΓΑΝΗΣΙΩΤΗΣ
18 Μαρτίου 2011 @ 18:27
Διαβαζοντας την παραπανω ανακοινωση,έχω την εντυπωση,οτι το υφος της ειναι καθαρα εισαγγελικο και καθε αλλο , παρα ενωτικό φαίνεται.
Ειναιγια μενα ξεκαθαρο-ειναι πολύ ευκολο να το καταλαβει και ο τελευταιος νοημων νους-οτι δεν εντασσεται μεσα στο γενικοτερο πλαισιο της διακηρυγμενης προθεσης σας, να βοηθησετε τον Δημο(συμπολιτευση & αντιπολιτευση) και τους λοιπους Μεγανησιωτες,γιατι αν ηταν αυτη η προθεση , θα ειχε συνταχθει διαφορετικα.
Το ίδιο διαπιστωσα και απο την σημερινη σας ανακοινωση στο δικοσας site ,με την μεθοδο που αναλύετε την παρουσα κατασταση στο Μεγανησι,για τα πρασινα καφενεία κλπ και το συμπέρασμα σας οτι για αυτους τους λόγους δεν κατεβηκαν οι Μεγανησιωτες τις αποκριες στο νησι(και οχι λογω καιρου πχ ή λογω της οικονομικης κρίσης)
Ενα παλι σκοτεινο σημειο ,ειναι η μη δημοσιευση της συνθεσης (μελη) της κινησης σας και τη γραμματεία της,τι ειναι αυτό που σας απαγορευει την κοινοποιηση?
Ti ειστε ? συλλογος ? ομαδα ? έχετε καταστατικο?
ειστε αυτοι που δεν ψηφισαν κανενα στις εκλογες ? πεστε μας και μας , να καταλαβουμε.
Εσεις τι θεση εχετε για την επενδυση στο Κεφαλι,για τα τριωροφα του Βαθιου ,για τις καντινες στις πλαζ ,για τις πολεοδομικες παραβασεις σε ολο το νησι,για τις «φυλακες ανηλικων του Σπαρτοχωριου»,για τη φοροδιαφυγη που υπαρχει ασύστολη σε ολο το νησι , για τα τεχνικά παρανομα λιμανια,για τον πολιτισμο ,για τα ναρκωτικα ,για τα δημοτικα παρκιν,για την αστυνόμευση ,για την καθημερινοτητα στο νησι(αν τη ζητε) ?
Ισως αν ξεκαθαρισετε καποια πραγματα( οχι με γενικες αναφορες),να οδηγηθούμε σε εναν πολιτισμενο διαλογο και συλλογικη προσπαθεια επιλυσης χρονιων προβληματων.
Δυστυχως η εμπειρία μου, απο μιά άλλη «κίνηση πολιτων» κατα το προσφατο παρελθον (οχι των ενεργων),δεν ηταν και τοσο καλη,συγχωρεστε με..
Σπύρος Ε. Κατωπόδης
19 Μαρτίου 2011 @ 09:10
Κατηγορείτε την Κίνηση ότι δεν ανάρτησε στο blog της τα ονόματα των μελών της και της γραμματείας της την στιγμή που μας λέτε ότι έχετε διαβάσει την διακήρυξή της (όπου υπάρχουν αναλυτικά τα ονόματα των μελών της ) και κυρίως την στιγμή που εσείς ο ίδιος εμφανίζεστε με ψευδώνημο;;;
Διερωτάστε αν η Κίνηση έχει θέση για τα συνολικά προβλήματα του νησιού (μεταξύ άλλων και για το κεφάλι)την στιγμή που έχετε διαβάσει την διακύρηξη (όπου αναφέρετε σε μία σειρά θεμάτων που αφορούν το νησί και παίρνει θέση ) και κυρίως την στιγμή που το σχόλιό σας βρίσκεται ακριβώς κάτω από την ανακοίνωση της Κίνησης για το κεφάλι;;;
Ο πανικός ποτέ δεν ήταν καλός σύμβουλος…
ΕΝΕΡΓΟΣ ΜΕΓΑΝΗΣΙΩΤΗΣ
19 Μαρτίου 2011 @ 11:34
Η προσπάθεια που κάνετε να μην απαντάτε επί τις ουσίας είναι γνωστή, η λίστα που ανακοινώσατε , περιέχει ονόματα που έχουν δηλώσει ..άσχετοι (και εγγράφως)!,όσο για την.. διακήρυξη σας περιέχει γενικόλογες αναφορές(έκθεση ιδεών) και καμία θέση ,το «ΕΝΕΡΓΟΣ ΜΕΓΑΝΗΣΙΩΤΗΣ» γιατί το χαρακτηρίζετε ψευδώνυμο και όχι κάποια κίνηση ανάλογη με την ΚΙΝΗΣΗ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕΓΑΝΗΣΙΟΥ ?? και ενοχλήστε ,(Επειδή έλλειπε η φράση ¨»από τη γραμματεία»)? εσείς σαν τι μου απαντάτε ? από όλα τα ερωτήματα που έβαλα και αφορούν τον πολιτισμένο διάλογο γιατί δεν παίρνετε θέση ?
Τελικά ο «αναλυτής σας» ,επιμένει στη θέση ότι η μη παρουσία των Μεγανησιωτων στο νησί τις Αποκριές οφείλεται στα μπλε και πράσινα bar και όχι στην οικονομική κρίση και στον χειρότερο χιονιά της τελευταίας τριετίας ?
Απάντηση στον χαρακτηρισμό «εισαγγελικό τόνο» του κειμένου σας ,δεν πήρα
και όσο για τον.. πανικό μου έχω να σου απαντήσω με ένα απόσπασμα από τον έμπορο της Βενετίας:
«Δεν είμαι θλιμμένος γιατί σκέφτομαι τα εμπορία μου και ευχαριστώ τη τύχη μου γι αυτό ,όλα μου δεν τα ριψοκινδυνεύω σε ένα μόνο πλοίο ,ούτε στα έσοδα ετούτης της χρονιάς ,γι αυτό δεν είναι τα εμπορία μου που με θλίβουν»
Σπύρος Ε. Κατωπόδης
19 Μαρτίου 2011 @ 15:44
Εγώ σας απαντώ ως ο Σπύρος Κατωπόδης του Λευτέρη του Βεζενέ . Εσύ ποιανού είσαι ψυχή μου , που λένε και στο χωριό μου ;
΄Αντε γιατί αυτό το παραμυθάκι με τον ανώνυμο σχολιασμό πολύ κράτησε .
Όποιος είναι σωστός εκθέτει τις απόψεις του δημόσια και ενυπόγραφα . Όποιος δεν το κάνει είτε φοβάται ( κακώς διότι κανένας δεν διεκδικεί το αλάθητο του Πάπα ) είτε έχει δόλο ( κακώς πάλι διότι ουδέν κρυφόν υπό τον ήλιο )
Όσον αφορά για τις απόκριες αν διαβάσετε μία δεύτερη φορά το κείμενο θα διαπιστώσετε ότι ο συντάκτης του κειμένου αναφέρετε στην μονόπλευρη ή καθόλου συμμετοχή του κόσμου στις εορταστικές εκδηλώσεις και όχι στην μη έλευση Μεγανησιωτών στο νησί .
«Πριν λύσουμε τις ασκήσεις διαβάζουμε πολύ καλά και πολλές φορές την εκφώνηση τους «
ΝΙΚΟΣ
22 Μαρτίου 2011 @ 17:27
να σας ενημερώσω, γιατί ίσως δεν το ξέρετε,Στο Μεγανήσι όταν υπάρχει πένθος συνηθίζεται να μην συμμετέχουν οι συγγενείς σε γκρουπ.Δυστυχώς φέτος υπηρχαν πολλά τέτοια γεγονότα και μάλιστα ακετά σοβαρά (ρωτήστε να μάθετε).Το βάρος των εκδηλώσεων έπεσε στα παιδιά και αυτά δεν ανήκουν σε καμμιά παράταξη.Αλλά και οι γονείς τους, που ανήκουν,πολύ πρόθυμα τους επέτρεψαν να λάβουν μέρος στις εκδηλώσεις του πολιτιστικού.
ΕΝΕΡΓΟΣ ΜΕΓΑΝΗΣΙΩΤΗΣ(capri)
19 Μαρτίου 2011 @ 19:53
Καλά τα λες ,αλλά για το..μάρμαρο τίποτε!
εγω είμαι της …γραμματείας ,ανώνυμος, όπως και η δικιά σας γραμματεία!!
Πως λέμε….by grammateia news!!
κατάλαβες έτσι??
ΠΑΩ ΝΑ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΩ ΤΩΡΑ!
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ!
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΑΝΤΖΑΡΗΣ
20 Μαρτίου 2011 @ 22:04
Α, ρε Σπυροπάνο, ή capri, ή ενεργέ «Μεγανησιώτη». Πού να ‘σουν και Μεγανησιώτης
Μιχάλης Μπακουνίνης
21 Μαρτίου 2011 @ 20:28
*Μακρινός ξάδερφος του Βλαδίμηρου Λενινίδη…
Δεν καταλαβαίνω γιατί ενοχλούν οι ψευδόνυμες κριτικές και οι διάφορες απόψεις χωρίς όνομα όταν δεν προκαλλούν, δεν βρίζουν και δεν συκοφαντούν… όσο για τις απόκριες όσοι ήταν κάτω είδαν ξεκάθαρα την ύπαρξη μαγαζιών με σαφή ταυτότητα όσο αναφορά τις δημοτικές εκλογές (δυστυχώς)… όμως αυτό είναι ένα φαινόμενο που πάντα λαμβάνει χώρα το πρώτο έτος μετά από δημοτικές και εμένα προσωπικά δε με ανησυχεί…
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΑΝΤΖΑΡΗΣ
21 Μαρτίου 2011 @ 21:08
Λοιπόν, όταν κάποιος εμφανίζεται ως Μεγανησιώτης χωρίς να είναι, κι απ’ ό,τι φαίνεται λειτουργεί σε διατεταγμένη υπηρεσία ως εγκάθέτος και προβοκάτορας, δεν ενοχλεί απλά, προκαλεί … μετό!
Aλέξανδρος Βλακίδης(ξαδελφος του αλεκου βλακα)
22 Μαρτίου 2011 @ 02:48
Η μόνη λύση είναι η ΔΡΑΜΑΜΙΝΗ (αλλά λείπει ο φαρμακοποιός) γαμώτο.
ΣΕΡΣΕ ΛΑΦΑΜ!
Νίκος Κουλούρης
22 Μαρτίου 2011 @ 17:35
κυριε Βλακιδη κατι τετοιο εγραψα και γω και,εγινε χαμος,προσοχη!
ΝΙΚΟΣ
21 Μαρτίου 2011 @ 23:02
και που να δεις τι προκαλεί ένας «ενεργός» που προσπαθεί με το ζόρι να δημιουργήσει εντυπώσεις
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΑΝΤΖΑΡΗΣ
21 Μαρτίου 2011 @ 23:27
«Ὀροι χῤησης (του εν λόγω blog)
……………………
Ενδεικτικά δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που:
………………………
β) δεν συνοδεύονται από το αληθές ονοματεπώνυμο (προσποιούμενοι τρίτο πρόσωπο)»
Όχι Νίκος, ούτε καν κοινός δεν είσαι.
Αρκετά κύριοι Νικοσπυροπανομιχάληδες, καταλάβαμε ποιοι είστε.
ΝΙΚΟΣ
22 Μαρτίου 2011 @ 17:19
κοινός δε θα ήθελα να είμαι σε καμμία των περιπτώσεων,αλλά δεν καταλαβαίνω εσείς γιατί εκνευρίζεστε;
Νίκος Κουλούρης
22 Μαρτίου 2011 @ 17:33
συγνωμη μηπως ειστε ο..επωνυμος
Νικος Κατεβας?
ΝΙΚΟΣ
24 Μαρτίου 2011 @ 14:09
Όχι δεν είμαι, άλλος Νίκος είμαι, αυτό δεν έχει τόσο σημασία. Έχω όμως μια απορία, τι είναι πιο συνετό ένα ανώνυμο σχόλιο που είναι όμως κόσμιο και δεν προσβάλει κανέναν, που ο συντάκτης του απλά διατυπώνει μια σειρά απο απορίες του, που προβληματίζει αν θέλετε, ή ενα επώνυμο σχόλιο που είναι γεμάτο από ύβρεις και κακοήθειες; Ποιο νομίζετε ότι πρέπει να αναρτηθεί;
Νίκος Κουλούρης
24 Μαρτίου 2011 @ 16:54
Aσφαλως δεν χρειαζεται η απαντηση μου,το κακο ειναι ομως ,απ’οτι βλεπω
οι επωνυμοι συμπατριωτες σας καλλιεργουν και προστατευουν την… ανωνυμια !!!!!!
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΑΝΤΖΑΡΗΣ
21 Μαρτίου 2011 @ 23:38
«Το θέμα της ανωνυμίας είναι μεγάλο και πλατύ. Η πείρα μου μου λέει ότι τα ιστολόγια που τηρούν αυτόν τον κανόνα έχουν υψηλότερο δείκτη επιπέδου συζήτησης, αν και κάτι τέτοιο μπορεί να τους στοιχίζει σε επισκεψιμότητα. Η τελευταία όμως δεν είναι το πρώτο μέλημα της συντακτικής επιτροπής, άρα προσπαθείς να διασφαλίσεις πρώτα τη σοβαρότητα. Αυτό δε σημαίνει σε καμιά περίπτωση ότι έχω κάτι να φοβάμαι από τα ανώνυμα σχόλια, εξάλλου στο προσωπικό μου μπλογκ επιτρέπω ακόμα και τα spam! Μια άποψη μπορεί κάλλιστα να είναι ανώνυμη και να είναι πολύ-πολύ σοβαρή και εμπεριστατωμένη. Σε αυτή την περίπτωση θα ζητούσα μόνο ένα υποτυπώδες ψευδώνυμο (προς αποφυγή παρεξηγήσεων) για να την δημοσιεύσω. Ξέρω καλά ότι εσύ ο ίδιος γράφεις πάντα επώνυμα και έχεις διαδικτυακή εμπειρία, οπότε καταλαβαίνεις και τα κίνητρα που μπορεί να υποκρύπτει η ανωνυμία. Μεγάλη κουβέντα, όπως προείπα, ευχαρίστως κάποια στιγμή να την κάνουμε εκτενέστερα.»
«τα κίνητρα που μπορεί να υποκρύπτει η ανωνυμία»
Από σχετικό σχόλιο ενός εκ των διαχειριστών του blog.
Μια ζωή να κρύβεστε έχετε μάθει. Μείνετε κρυμμένοι όσο θέλετε. Αυτή είναι και η θέση που σας ταιριάζει. Πέραν αυτού μηδέν, για τα μηδενικά.
CAPRI
22 Μαρτίου 2011 @ 01:38
Έχετε απόλυτο δίκιο για την ανωνυμία, είναι ένα πολύ σοβαρό ζήτημα , το θέμα των κινήτρων είναι και αυτό εξίσου σοβαρό, θα έλεγα όμως -εξετάζοντας διαχρονικά την εξέλιξη των «ανωνύμων «-στο παρόν blog, φαίνεται ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΑ ότι, εμφανίστηκαν, από την στιγμή που, το MEGANISINEWS, ενώ άλλαξε
«συντακτική ομάδα», ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΑΚΟΜΗ!!
Όλοι γνωρίζουμε ποιοι είναι από πίσω, και εσείς φυσικά γνωρίζετε, αλλά κανείς δεν το λέει ..ευθέως ,(εκτός του κου ΣΠ. ΚΑΤΩΠΟΔΗ),ο οποίος το deal το διέρρευσε εν τη γενέσει του!! (αυτόν που εσείς αποκαλείτε προβοκάτορα, αυτός είπε την αλήθεια,
tην αλήθεια που αποκρύπτει το ίδιο το blog)
Oι «Νικοσπυροπανομιχάληδες,» ,όπως τους αποκαλείτε –και ίσως να έχετε δίκιο
-ή ο ΑΛΕΚΟΣ ΒΛΑΚΑΣ παλαιότερα ,λέω εγώ – είναι το ίδιο πράγμα , (κατά την άποψή μου) ,με το “by MEGANISI NEWS” και με το «ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ».
Η άποψη αυτή ενισχύεται, από το γεγονός, ότι με παρέμβαση της ομάδας Κ.Α.Π.Ρ.Ι αναγκάστηκε, ο κύριος Κατωπόδης Γεράσιμος του Αριστείδη, μετά από πολλές ερωτήσεις να βγει και να πει ένα απλό πράγμα :
Παιδιά εγώ είμαι ένα μέλος της γραμματείας . Απλά πράγματα.
Αν συνέβαινε αυτό νωρίτερα και εννοώ με υπογραφή στη ίδια την ανακοίνωση ,θα υπήρχε λόγος να ρωτάμε ποια είναι η γραμματεία ?
Εσείς τι λέτε ?
Αν η συντακτική ομάδα του meganisi news έβγαινε απο την αρχή και έλεγε «παιδιά αυτοί ήμαστε»
Υπήρχε λόγος η ομάδα Κ.Α.Π.Ρ.Ι να γράφει ειρωνικά σχόλια τύπου «by GABRIELNEWS” κλπ ?? Όχι βέβαια.!
Άρα την ανωνυμία κάποιοι άλλοι την εξέθρεψαν και να αφήσετε τους «λεονταρισμούς και τα μεγάλα λόγια».
Σας καλώ λοιπόν να ξεκαθαρίσετε (αν θέλετε να μην ρωτάει ο κόσμος) είναι π.χ στην κίνηση ενεργών πολιτών ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ του Πάνου, ο οποίος βγήκε δημοσίως και είπε αυτά που είπε? Και αν δεν είναι γιατί αναφέρεται ακόμη στη λίστα?
Υπάρχουν και άλλοι συμπατριώτες ,που ενώ αναφέρονται στην λίστα που μας παρέπεμψε ο Κος Σπύρος Ε. .Κατωπόδης ,λένε σε πηγαδάκια ότι δεν έχουν υπογράψει. Είναι κακό που ρωτάμε?
Καλώ επίσης και την συντακτική ομάδα του meganisi news να μας ενημερώσει, από ποιους αποτελείται ,είναι κακό αυτό να το γνωρίζουμε?
Ίσως με αυτές τις διευκρινήσεις να σταματήσουν να υπάρχουν ΑΝΩΝΥΜΟΙ,
ένθεν και ένθεν.
Καλώ επίσης και το Δημοτικό Συμβούλιο (συμπολίτευση και αντιπολίτευση),να πάρουν θέση ,στα ερωτήματα και στις επισημάνσεις της ΚΙΝΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕΓΑΝΗΣΙΟΥ, ή στο φινάλε να μας εξηγήσουν το λόγο που μέχρι σήμερα δεν τοποθετούνται .
Ελπίζω να υπάρξουν απαντήσεις ,γιατί αν δεν υπάρξουν ,φοβάμαι ότι πλέον ,η ανωνυμία…θα πάει σύννεφο.
STRATOS KATOPODIS
22 Μαρτίου 2011 @ 18:02
Διαλογοι χωρις ουσια απο τα ιδια ανωνυμα προσωπα.Κυριοι γιατι το επιτρεπετε αυτο;Σας διαβαζει ολος ο κοσμος.Επιτελους βαλτε ενα τελος.ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΚΑΤΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΕ……..Δεν ηταν ετσι το blog.ΚΡΙΜΑ……..
Νίκος Κουλούρης
24 Μαρτίου 2011 @ 16:55
Εχω και μια παρατηρηση καθαρα φιλολογικου περιεχομενου,επιτρεψτε μου :
To αιδως Αργειοι ,οταν ειναι εκτος παρενθεσης ,απευθυνεται σε κατοικους του Αργους,γι’αυτο δεν παρεξηγηθηκα ως Κερκυραιος!
Κατωπόδης Στρ. Γιώργος
24 Μαρτίου 2011 @ 19:59
μια υπενθύμιση :
»Ερωτήματα προς την Δημοτική Αρχή από την Κίνηση Ενεργών Πολιτών Μεγανησίου»
Φωτεινη Πολιτη
26 Μαρτίου 2011 @ 12:30
Ωραια η ανωνυμια σας κυριοι.Πισω απο αυτο θα κρυβεστε μιας και δεν εχετε τιποτα να δωσετε σε αυτο το τοπο.Μηπως ομως εμεις οι Μεγανησιοτες να τους αφησουμε στην «ακρη» τους ανωνυμους και να ασχοληθουμε με τα θεματα που πραγματικα μας απασχολουν?δυστυχως οποιος θελει γραφει,σε ενα blog αποκλειστικα για τα ζητηματα του Μεγανησιου.Να σταματησουν να γραφουν ασχετοι δε γινεται.γινεται ομως αυτοι που ενδιαφερονται για το νησι μας να «ριξουν» στο τραπεζι πολυ ενδιαφερουσες αποψεις και ιδεες.Οποτε ας ενδιαφερθουμε για το νησι μας και οχι για ασχετους ανωνυμους.