Νέα τροποποίηση για την οικοδόμηση σε περιοχές Natura
Σε νέα τροποποίηση όσον αφορά στην οικοδόμηση σε περιοχές Natura προχώρησε πριν από λίγο στη Βουλή, η υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Τίνα Μπιρμπίλη, κάνοντας δεκτές σχετικές προτάσεις βουλευτών που αντιδρούσαν στην αρχική ρύθμιση που προέβλεπε αρτιότητα 10 στρεμμάτων.
Σύμφωνα με τη ρύθμιση άρτια και οικοδομήσιμα θα θεωρούνται όλα τα οικόπεδα με έκταση τουλάχιστον 4 στρεμμάτων σε εκτός σχεδίου περιοχές Natura, τα οποία έχουν μετεγγραφεί νόμιμα μέχρι την 1η Μαρτίου 2011.
Συγκεκριμένα, η νέα τροποποιημένη διάταξη που εισηγήθηκε η υπουργός και θα προστεθεί στο συζητούμενο στην Ολομέλεια της Βουλής νομοσχέδιο για τη βιοποικιλότητα ορίζει: «Κατ΄ εξαίρεση, θεωρούνται άρτια, κατά παρέκκλιση, χωρίς δυνατότητα περαιτέρω κατάτμησης, γήπεδα έκτασης τουλάχιστον 4.000 τ.μ. τα οποία, σύμφωνα με τίτλους ιδιοκτησίας, που έχουν μεταγραφεί νόμιμα μέχρι και την 1η Μαρτίου 2011, θεωρούνταν άρτια και οικοδομήσιμα, σύμφωνα με τις οικείες πολεοδομικές διατάξεις».
(Πηγή: Ναυτεμπορική, via ΑΠΕ-ΜΠΕ)
Ευχαριστούμε τον Γιώργο Αυγερινό για την επισήμανση.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΗΛ.ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ
8 Μαρτίου 2011 @ 23:07
Την άλλη είδηση θα την πεις:::
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΗΛ.ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ
9 Μαρτίου 2011 @ 19:27
Σε νέα βελτιωτική αλλαγή στο επίμαχο άρθρο 9 του νομοσχεδίου για την βιοποικιλότητα, που αφορά τους περιοριστικούς όρους οικοδόμησης σε περιοχές Natura ενδέχεται να προχωρήσει στην απογευματινή και τελευταία συνεδρίαση, η υπουργός Περιβάλλοντος, Τίνα Μπιρμπίλη.
«Θα είναι μια ρύθμιση που πιστεύω ότι όλοι οι βουλευτές θα συμφωνήσουν γιατί όλοι θέλουν την προστασία του περιβάλλοντος» ανέφερε χαρακτηριστικά ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος, Ν. Σηφουνάκης, επιβεβαιώνοντας το ενδεχόμενο περαιτέρω αποσαφήνισης της διάταξης.
Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που δεν έμειναν ικανοποιημένοι με τη δυνατότητα που έδωσε η κ. Μπιρμπίλη, να θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα όλα τα οικόπεδα με έκταση τουλάχιστον 4 στρεμμάτων τα οποία έχουν μετεγγραφεί νόμιμα, μέχρι την 1η Μαρτίου 2011, συνέχισαν και σήμερα τις πιέσεις για «περισσότερες νομικές αποσαφηνίσεις».
Για «νομοτεχνικές διατάξεις με ατέλειες, που μπορούν να προκαλέσουν σοβαρότερη ζημιά και να ρίξουν τη ζυγαριά υπέρ της ανάπτυξης σε βάρος του περιβάλλοντος» έκανε λόγο ο πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος και βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Κώστας Καρτάλης.
Οι νομικές ασάφειες εμπεριέχουν τον κίνδυνο, να ερμηνευτούν υπό προϋποθέσεις οι διατάξεις κατά το δοκούν, σημείωσε από την πλευρά της η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Αθανασία Μερεντίτη.
Περαιτέρω αποσαφηνίσεις ζήτησαν και βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης, όπως ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Κώστας Κιλτίδης.
Ο πρώην πρόεδρος της Βουλής Απόστολος Κακλαμάνης, έκανε λόγο για «στοχοποίηση της υπουργού Περιβάλλοντος» με αναφορές για δογματικές αντιλήψεις, που, όμως, όπως είπε, δεν υπάρχουν, καθώς η ίδια απέδειξε ότι ακούει τους βουλευτές.
«Σε μια χώρα που έχει βαριά βιομηχανία τον τουρισμό της δεν μπορείς να κάνεις εκπτώσεις στο περιβάλλον», παρατήρησε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Π. Κουκολόπουλος.
Τέλος, ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος Νίκος Σηφουνάκης, υπεραμύνθηκε της τροπολογίας που θέσπισε ειδικούς κανόνες δόμησης σε νησιά, απαντώντας στο βουλευτή της ΝΔ Πάνο Καμμένο που την χαρακτήρισε «θανατική εκτέλεση 24 νησιών».
ΑΠΟ
NAFTEMPORIKI.GR
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Κατωπόδης Στρ. Γιώργος
9 Μαρτίου 2011 @ 20:41
Θείε,θες να γίνεις συντάκτης ? είσαι πολύ καλός !
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΗΛ.ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ
9 Μαρτίου 2011 @ 21:16
Και όχι μόνο αυτό ανηψιέ,αλλά κάνω και «πρωτιές» στο ρεπορτάζ !!!
Ακου κι’αυτό..
«Την παραίτηση του υπέβαλε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Οικονομικών κ. Δ. Γεωργακόπουλος, επικαλούμενος προσωπικούς λόγους»
Πως με βλέπεις ,ν’αλλάξω δουλειά?
Παναγιώτης Κονιδάρης
9 Μαρτίου 2011 @ 21:30
Έπρεπε να την είχες αλλαμένη! 🙂
ΜΑΚΗΣ ΚΑΤΩΠΟΔΗΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ
10 Μαρτίου 2011 @ 08:49
Καλημέρα σε όλους,
Η τροποποίηση που αναφέρεται παραπάνω έχει τροποποιηθεί και πάλι. Αυτή που ισχύει τώρα (?) μέχρι της επόμενης νέας τροποποίησης (!!!!) έχει ανέβει στο Meganisi News, όπου μπορείτε να την δείτε.
Μάκης Κατωπόδης του Αριστείδη
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΗΛ.ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ
10 Μαρτίου 2011 @ 10:06
Καλημέρα Μάκη.
όταν θα απαντάς σε μένα σε συμβουλεύω να διαβάζεις προσεκτικά το τι γράφω ,αν δεν το κάνεις ..εκτίθεσαι,
αν προσέξεις στο… ρεπορτάζ μου (και καλά) !! αναφέρω:
«Σε νέα βελτιωτική αλλαγή στο επίμαχο άρθρο 9 του νομοσχεδίου για την βιοποικιλότητα, που αφορά τους περιοριστικούς όρους οικοδόμησης σε περιοχές Natura ενδέχεται να προχωρήσει στην απογευματινή και τελευταία συνεδρίαση, η υπουργός Περιβάλλοντος, Τίνα Μπιρμπίλη» κλπ,κλπ
ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΈΓΡΑΦΕ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΗΣ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΣΤΙΣ
19,27 ΩΡΑ ΤΗΣ 9/3/11.
ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.
Επίσης και στην ανάρτηση του meganisinews λείπει το εξής
(το λέω επειδή το…είδα)
«Προβλέπεται ακόμη ότι άρτια και οικοδομήσιμα είναι τα οικόπεδα 10 στρεμμάτων που έχουν πρόσοψη σε κοινόχρηστους δρόμους τα 25 μέτρα και τα 45 μέτρα πρόσοψη στους υπόλοιπους εθνικούς ή επαρχιακούς, δημοτικούς ή άλλους δρόμους»
Ρευστές οι καταστάσεις όπως βλέπεις Μάκη
Δεν είμαι μηχανικός ,αλλά δεν ξέχασα να διαβάζω (Ελληνικά)..ακόμη.
Περίμενε λοιπόν να ψηφιστεί ο νόμος ,να βγουν 2-3 διευκρινιστικές εγκύκλιοι,
και μετά να χαίρεσαι!
Δεν έχεις ακούσει ότι πολλές φορές ..αποσύρονται και τροπολογίες την τελευταία στιγμή ??
ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΧΕ ΠΟΛΥ ΔΙΚΙΟ Ο…ΣΠΥΡΟΠΑΝΟΣ…
ΚΑΛΗΜΈΡΑ……….
ΜΑΚΗΣ ΚΑΤΩΠΟΔΗΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ
10 Μαρτίου 2011 @ 12:22
Γιώργο καλημέρα,
Για πληροφόρησή σου, το σχόλιό μου δεν ήταν απάντηση στην τοποθέτησή σου, αλλά πληροφορία για τον συντάκτη του αρχικού άρθρου το οποίο δεν ίσχυε την στιγμή που έγραφα το σχόλιό μου, ώστε να δει ξανά το θέμα. Το ερωτηματικό στο κείμενό μου εκφράζει την έλλειψη σιγουριας μου για το τι ίσχυε την στιγμή που έγραφα το σχόλια μου, ακριβώς λόγω της ταχύτητας και της συχνότητας με την οποία τροποποιείται το νομοσχέδιο (γι αυτό και τα θαυμαστικά). Συμφωνώ ότι μόνο όταν το νομσχέδιο γίνει νόμος θα μάθουμε τι ισχύει.
Όμως με εξέπληξε αρνητικά ο επιθετικός τόνος της απάντησής σου και οι συμβουλές σου τις οποίες και θα ακολουθήσω στο μέλλον.
Αλήθεια, ποιος είναι ο Σπυροπάνος και που έχει δίκιο και μάλιστα πολύ?
Μάκης Κατωπόδης του Αριστείδη
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΗΛ.ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ
11 Μαρτίου 2011 @ 09:10
Μάκη μου καλημέρα
Επιθετικό τόνο δεν θα τον έλεγα (εγώ),ίσως η απάντηση μου να έβγαζε μία προφανή πικρία, για την σπουδή σου να μας παραπέμψεις στο «άρτιο ρεπορτάζ» του meganisinews (γιατί άραγε?)-το οποίο όπως διαπίστωσες-ήταν…. ελλιπές στις 08.49 της 10/3/2011,λόγω νέας προτεινόμενης τροποποίησης, που σου ανέφερα.
Υπάρχει και το ενδεχόμενο(συγχώρεσέ με) ,να ήμουν λίγο.. αγχωμένος ,γιατί είχα διαβάσει το άλλο άρθρο του meganisinews για την επιστροφή στην δραχμή στις 25/3/2011 που σε συνδυασμό με παλαιότερο άρθρο του για την καταστροφή του κόσμου το 2012 (με την ευθυγράμμιση των πλανητών) και πελαγωμένος
σκεφτόμουν να αποσύρω τις καταθέσεις μου?? να πουλήσω τις μετοχές μου??
να αγοράσω δολάρια ή χρυσό και εμπορεύματα??
Ας σοβαρευτούμε λίγο, μας πρότεινες να δούμε την «λειψή τροποποίηση» στο ανωτέρω blog, λες και ήταν το site του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας!
Περίμενα κάτι πιο υπεύθυνο από σένα (σαν μηχανικό).
Όπως και να έχει όμως, καλώς όρισες στα Μεγανησιώτικα δρώμενα ,μετά τη
«μακρά αποχή σου», όπως θα έλεγε και ο Πάπής .
ΜΑΚΗΣ ΚΑΤΩΠΟΔΗΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ
11 Μαρτίου 2011 @ 10:07
Εντάξει Γιώργο κατάλαβα,
Δεν ήσουν επιθετικός αλλά προφανώς πικραμένος, λίγο..αγχωμένος και σκεφτόσουνα την διαχείρηση των οικονομοκών σου.
Προφανώς η προτροπή σου «Ας σοβαρευτούμε» είναι αυτοκριτική γιατί εμένα δεν με αφορά.
Ευχαριστώ για τις ευχές σου παρά το γεγονός ότι δεν με βρίσκεις όσο υπεύθυνο θα περίμενες.
Δεν μου απάντησες όμως στο ποιος είναι ο Σπυροπάνος (δεν τον ξέρω, βλέπεις η «μακρά αποχή μου») και πού έχει δικιο και μάλιστα πολύ.
Καλημέρα.
Μάκης Κατωπόδης του Αριστείδη
Γεράσιμος Περ. Πάλμος
12 Μαρτίου 2011 @ 14:06
Ποιός είναι αυτός ο Σπυροπάνος; Είναι υπαρκτό πρόσωπο ή όχι; Ο φαντομάς να ήταν θα είχε κάνει την εμφάνιση του.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΗΛ.ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ
12 Μαρτίου 2011 @ 11:48
ΑΠΟ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ NAFTEMPORIKI GR
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
12/3/2011
«»Τη διενέργεια κατεπείγουσας προκαταρκτικής εξέτασης για αναρτήσεις στο Διαδίκτυο περί επικείμενης χρεοκοπίας της χώρας διέταξε η προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών, Ελένη Ράικου.
Ο εισαγγελέας που θα διενεργήσει την έρευνα έχει εντολή να εξακριβώσει αν έχει διαπραχθεί το αδίκημα της διασποράς ψευδών ειδήσεων και να εντοπίσει τους υπευθύνους.»»
……………………………………
(Η έννοια τηε φράσης μου «ας σοβαρευτούμε»)
CAPRI
17 Μαρτίου 2011 @ 10:17
……Εντοπίστηκε από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ο αποστολέας του περιβόητου e-mail με τις δήθεν πληροφορίες περί χρεοκοπίας της χώρας στις 25 Μαρτίου, που αναρτήθηκε την περασμένη Πέμπτη στο διαδίκτυο, με αποτέλεσμα να προκαλέσει πανικό σε χιλιάδες πολίτες.
Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για έναν 40χρονο φανοποιό από την Κρήτη, ο οποίος φέρεται ότι παραδέχτηκε την πράξη του και ισχυρίστηκε ότι επρόκειτο για φάρσα.
By bouzokleido news!!
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΗΛ.ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ
12 Μαρτίου 2011 @ 11:55
Συμφωνία για το ελληνικό χρέοςNAFTEMPORIKI.GR Σάββατο, 12 Μαρτίου 2011 09:52
Τελευταία Ενημέρωση : 12/03/2011 10:08
Σε συμφωνία για την επιμήκυνση του ορίου αποπληρωμής των δανείων των 110 δισ. ευρώ στα 7,5 χρόνια και τη μείωση του επιτοκίου από το 5,2% σε 4,2% κατέληξαν οι Ευρωπαίοι ηγέτες, έπειτα από μαραθώνιες διαβουλεύσεις, οι οποίες ολοκληρώθηκαν τα ξημερώματα του Σαββάτου.
«Οι σημερινές αποφάσεις είναι ξεκάθαρη απόδειξη ότι αναγνωρίζεται η προσπάθεια που καταβάλλει ο ελληνικός λαός» δήλωσε από τις Βρυξέλλες ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, λίγο μετά τη λήξη της Συνόδου Κορυφής της Ευρωζώνης.
«Κερδίσαμε αυτή τη μάχη με όπλο τη σοβαρότητα και τη συνέπειά μας. Θέλουμε να κρατήσουμε τη συνέπεια της χώρας μας απέναντι στο πρόγραμμα που εφαρμόζουμε», ανέφερε ο πρωθυπουργός, προσθέτοντας ότι «θα πρέπει να σταματήσουμε να αδικούμε την προσπάθεια του ελληνικού λαού».
Ο κ. Παπανδρέου τόνισε ότι «η Ελλάδα προσήλθε στη συζήτηση με την αξιοπιστία που έχει κατακτήσει τον τελευταίο χρόνο» και συνέχισε λέγοντας πως η χώρα έχει πάρει δύσκολες και επώδυνες αποφάσεις για να βάλει τάξη στα του οίκου της, για να αντιμετωπίσει χρόνιες παθογένειες και να δημιουργήσει μία βιώσιμη και σταθερή οικονομία.
«Σε αυτή την προσπάθεια ζητήσαμε τη στήριξη των εταίρων μας στην ευρωζώνη» συνέχισε ο πρωθυπουργός, προσθέτοντας ότι η Ελλάδα ζήτησε χαμηλότερα επιτόκια για να μην είναι δυσβάσταχτο το κόστος δανεισμού. «Διεκδικήσαμε, αγωνιστήκαμε και τα καταφέραμε. Όλα αυτά αποτυπώνονται στη σημερινή απόφαση», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Σε ό,τι αφορά ειδικότερα τα ελληνικά αιτήματα, ο πρωθυπουργός τόνισε ότι επετεύχθη η επιμήκυνση της αποπληρωμής των δανείων των 110 δισ. ευρώ στα 7,5 χρόνια καθώς και η μείωση του επιτοκίου για το σύνολο του δανείου κατά 100 μονάδες βάσης (από 5,2% σε 4,2%). Σύμφωνα με τον πρωθυπουργό, «σήμερα η Ελλάδα κέρδισε περισσότερα από 6 δισ. ευρώ».
Εξάλλου, ο Γ. Παπανδρέου τόνισε ότι στα μέτρα που υιοθέτησε η Ελλάδα για να εξυγιάνει τα δημόσια οικονομικά της, περιλαμβάνονται διαρθρωτικές αλλαγές, αποκρατικοποιήσεις και αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας ύψους 50 δισ. ευρώ, κάτι το οποίο, όπως είπε, «θα ελαφρύνει την πλάτη του ελληνικού λαού από το χρέος κατά 20%».
«Αυτό που θέλουμε είναι να αναδείξουμε τι θα κάνει η Ελλάδα το επόμενο χρονικό διάστημα, διότι έτσι μόνο θα πεισθούν οι αγορές ότι η χώρα μπορεί να διαχειριστεί το χρέος της με τρόπο ομαλό» ανέφερε ο Γ. Παπανδρέου, προσθέτοντας ότι αυτό είναι πολύ σημαντικό για να βγει η χώρα, το συντομότερο δυνατό, στις αγορές, να βγει από τη διαδικασία της επιτήρησης και να σταθεί στα δικά της πόδια.
Σήμερα ελήφθησαν «ιστορικές αποφάσεις για το μέλλον της ευρωζώνης», ανέφερε ακόμη ο πρωθυπουργός, τονίζοντας ότι έγινε ένα μεγάλο βήμα για να αντιμετωπιστεί η κρίση χρέους και να αποκατασταθεί η ηρεμία στις αγορές.
Αναφορικά με το μηχανισμό στήριξης της ευρωζώνης, ο πρωθυπουργός τόνισε ότι η Σύνοδος αποφάσισε να προικοδοτηθεί με 440 δισ. ευρώ ο σημερινός μηχανισμός και με 500 δισ. ευρώ ο μόνιμος μηχανισμός, ο οποίος θα ισχύσει από το 2013 και μετά.
Όπως είπε, χαρακτηριστικά, «αυτό σημαίνει ότι έχουμε μια ασπίδα για τα κράτη απέναντι στις ορέξεις των αγορών. Επιπλέον, ο Γ. Παπανδρέου τόνισε ότι ο μηχανισμός θα έχει τη δυνατότητα να αγοράζει κρατικά ομόλογα στην πρωτογενή αγορά, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για την Ελλάδα.
Ο πρωθυπουργός ξεκαθάρισε ότι οι αποφάσεις της συνόδου δεν συνεπάγονται νέα μέτρα για την ελληνική κυβέρνηση.
Σημείωσε επίσης ότι στη Σύνοδο αποφασίστηκε να φορολογηθούν οι χρηματοπιστωτικές συναλλαγές, ώστε, όπως είπε, να πληρώσουν οι τράπεζες ένα ασφάλιστρο για το μέλλον αλλά και να συγκεντρωθούν σημαντικά ποσά για επενδύσεις.
Ο πρωθυπουργός τόνισε ακόμη ότι οι 17 ηγέτες της ευρωζώνης υιοθέτησαν το «Σύμφωνο για το Ευρώ», το οποίο, όπως είπε, περιλαμβάνει κανόνες και πολιτικές που η Ελλάδα ήδη εφαρμόζει με το πρόγραμμα οικονομικής πολιτικής που υλοποιεί.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Γεράσιμος Περ. Πάλμος
12 Μαρτίου 2011 @ 14:40
Το άρθρο της Ναυτεμπορικής συνεχίζεται και με επιπλέον σχόλια και καλό θα είναι εάν αναφερόμαστε σε ένα άρθρο να το δημοσιεύουμε αυτούσιο. Για την πλήρη ενημέρωση των αναγνωστών η ολοκλήρωση του άρθρου συνεχίζεται με τα παρακάτω:
Αλ. Παπαρήγα: Σικέ θρίλερ
Α. Παπαρήγα: Αντιδραστικότατη συμφωνία
«Δεν πιστέψαμε ούτε λεπτό αυτό το κατασκευασμένο θρίλερ που δημιουργήθηκε, ότι πια τα πράγματα για την Ελλάδα είναι ή του ύψους ή του βάθους στην ΕΕ και ο κ. Παπανδρέου ως άλλος «Κολοκοτρώνης» θα δώσει μία μάχη για να την κερδίσει», δήλωσε η γ.γ. της Κ.Ε. του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα [Βλέπε άρθρο] .
«Σας υπενθυμίζουμε, ότι το ΚΚΕ εδώ και πολλές μέρες λέει, ότι κάποια συμφωνία θα επέλθει. Ο πρωθυπουργός, βεβαίως, εμφανίζεται πολύ ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα και για την «περήφανη» νίκη που σημείωσε», πρόσθεσε η κ. Παπαρήγα.
Γ. Καρατζαφέρης: Ποιος θα διαχειριστεί τη νέα ευκαιρία;
Από την Ευρώπη μπορεί να μην πετύχαμε το μάξιμουμ των επιδιώξεων μας, αλλά πήραμε πολλά περισσότερα από ό,σα υπολόγιζαν οι πεσιμιστές, δήλωσε ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ. Γ. Καρατζαφέρης σχολιάζοντας το αποτέλεσμα της Συνόδου Κορυφής στις Βρυξέλλες.
«Το θέμα είναι τώρα ποιος θα διαχειριστεί τη νέα ευκαιρία που μας δόθηκε. Προφανώς η δομή αυτής της κυβέρνησης που απέτυχε παταγωδώς στο δεκάμηνο του Μνημονίου, δεν αποτελεί την καλύτερη εγγύηση για το μέλλον της Ελλάδος, που τόσο έχει ανάγκη ο ελληνικός λαός».
Aλ. Τσίπρας: Nέα βάρη στον ελληνικό λαό
«Καλό είναι να μη βιαστούν όσοι θέλουν να πανηγυρίσουν. Διότι η επιμήκυνση των 110 δις ήταν κάτι το αυτονόητο για να μπορέσουν να εξασφαλίσουν από εμάς ότι θα πάρουν πίσω τα λεφτά τους. Επιπλέον, ότι θα τα πάρουν μέσα στα επόμενα 7,5 χρόνια με πολύ υψηλούς τόκους».
Τα παραπάνω δήλωσε ο πρόεδρος της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας για τα αποτελέσματα της Συνόδου Κορυφής προσθέτοντας πως «ο ελληνικός λαός πρέπει να γνωρίζει ότι η επιμήκυνση των 110 δις δίνεται ως αντάλλαγμα με το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας και με νέα Μνημόνια και νέα βάρη στον ελληνικό λαό» [Βλέπε άρθρο] .
Φ. Κουβέλης: Θετική εξέλιξη η επιμήκυνση, μείωση του επιτοκίου
Φ. Κουβέλης: Δύο θετικές και μία αρνητική εξέλιξη
Η επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής και η μείωση του επιτοκίου, παρά το ότι αναμένονταν να είναι μεγαλύτερης διάρκειας και μεγαλύτερου εύρους αντιστοίχως, αποτελεί θετική εξέλιξη, δήλωσε ο πρόεδρος της Δημοκρατικής Αριστεράς, Φώτης Κουβέλης, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της συνόδου κορυφής της ευρωζώνης.
Ωστόσο, αρνητική εξέλιξη συνιστά, σύμφωνα με τον κ. Κουβέλη, η νέα απόρριψη έκδοσης του ευρωομολόγου.
Όπως τονίζει ο πρόεδρος της Δημοκρατικής Αριστεράς, το μείζον ζήτημα παραμένει στο περιεχόμενο του «Συμφώνου για το Ευρώ». «Η οικονομική διακυβέρνηση όπως προωθείται με τη συμπίεση των μισθών, με τη αποδιάρθρωση των εργασιακών σχέσεων και την απομείωση του κοινωνικού κράτους δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή», σημειώνει.
Επίσης, ο κ. Κουβέλης χαρακτηρίζει «γόνιμη ιδέα» την πρόταση Τρισέ για τη δημιουργία ενός Πανευρωπαϊκού Οργανισμού Διαχείρισης Χρέους ο οποίος θα αναλαμβάνει να εκδίδει κρατικά ομόλογα εκ μέρους των χωρών μελών της ευρωζώνης.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ
12 Μαρτίου 2011 @ 15:47
Εχεις απόλυτο δίκιο για τα σχόλια,ο κάθε πολιτικός σχηματισμός το βλέπει απο δικιά του σκοπιά,το ζητούμενο είναι οτι όταν δημοσιεύουμε κάτι για την «κρίση χρέους»,να μην αναφερόμαστε ΜΟΝΟ στα καταστροφικά (δραχμή κλπ),υπάρχουν και διαφορετικές απόψεις,(μισογεμάτο ποτήρι όχι μισοάδειο)!
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ
12 Μαρτίου 2011 @ 15:58
Α!! και κάτι ΄΄αλλο που ξέχασα!
φίλτατε συμπατριώτη ,επειδή προσπαθώ να είμαι προσεκτικός σ’αυτά που γράφω,
ανέφερα στην ανάρτηση μου:
«»»Συμφωνία για το ελληνικό χρέοςNAFTEMPORIKI.GR Σάββατο, 12 Μαρτίου 2011 09:52
Τελευταία Ενημέρωση : 12/03/2011 10:08 «»»
αυτά που αναφέρεις στις 14,42 προτέθηκαν αργότερα στο site της ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ !!
ΒΛΕΠΕ ΑΝΩΤΕΡΩ
Αυτά για να μην υπαρχουν παρερμηνίες!
Ευχαριστώ..
Γεράσιμος Περ. Πάλμος
12 Μαρτίου 2011 @ 20:01
Εγώ έκανα μία αντιγραφή σχολίων. Οι απόψεις του καθενός για την κρίση μπορούν να συζητηθούν σε άλλο χώρο. Οι θέσεις των κομμάτων δεν είναι ανάγκη να ταυτίζονται.Άλλωστε τα πολιτικά κόμματα τοποθετήθηκαν στην βουλή για το μνημόνιο. Δεν είναι θέμα πως βλέπουμε το ποτήρι αλλά εάν θα υπάρχει νερό στο ποτήρι.
Απ. Γατής
13 Μαρτίου 2011 @ 13:47
Αυτοί που αρπάνε το φαΐ απ’ το τραπέζι, κηρύττουν λιτότητα.
Αυτοί που παίρνουν όλα τα δοσίματα, ζητούν θυσίες.
Οι χορτάτοι μιλούν στους πεινασμένους για τις
μεγάλες εποχές που θά’ ρθουν.
Μπέρτολτ Μπρεχτ
Γιωργος Δαγλας
17 Μαρτίου 2011 @ 14:33
….κι εμείς τρομάρα μας πανηγυρίζουμε για το καινουριο ξεπούλημα της χώρας.
Αλλά τι να γίνει, πράγματι έχουμε αυτούς που μας αξίζουν.