Δαιάβσέ το γήρογρα μροπείς
Σνφμύωα με μαι έυρενα σοτ Πμανιπσητετο τυο Κμτρπιαιζ, δνε πεαιζι ρλόο με τι σριεά ενίαι τοθοπεμετενα τα γταμαμρά μσέα σε μαί λξηέ, αεκρί το πώτρο κια το ταελείτυο γάμρμα να ενιαί σητ στωσή θσέη.
Τα υλοπιόπα μροπούν να ενίαι σε τχίυεας θιέεσς κια να μροπετίε να τςι δαβαιάεστε χρωίς πλβημόρα. Ατυό γνίταει γαιτί ο απρώνθονις εκέγλφοας δνε δαεβζιάι γάμρμα γάμρμα κθάε λξηέ αλλά τνη λξηέ σνα σνύλοο.
Ατίπτσυεο ε;
(Πηγή: www.madata.gr)
Γιωργος Δαγλας Ραχη
17 Ιανουαρίου 2011 @ 14:36
Gestalt.
Ψυχολογια της μορφης
Ο εγκεφαλος αντιλαμβάνεται τα οπτικα (και οχι μονο ) σύνολα με τη δυναμικη σχεση Μορφης – Φόντου και αμέσως επικρεμα το νεο ερεθισμα στα ηδη υπαρχοντα γνωστικα σχηματα , ειτε σημασιολογικα αλλά και μορφολογικα καμμια φορα , επιτυγχανοντας ετσι καλυτερη μνημονικη ικανοτητα.
Καπου εκει στηριζεται η απόπειρα του εθνικου (;) συστηματος [(παλι (;)] παιδειας [(ματαπάλι (;)] στην ολιστικη εκμαθηση της ξενης γλώσσας στα παιδακια του δημοτικου με απογοητευτικά αποτελεσματα καθως η θεωρια ειναι μεν σωστη αλλα η πρακτικη της εφαρμογη δεν γινεται τοσο ευκολα κι ανοργανωτα, οπως στο Ελλαδιστάν.
Παναγιώτης Κονιδάρης
18 Ιανουαρίου 2011 @ 22:42
Το θμέα είανι νίζομω να υρχάπει κια μαι σολικερόνυτη κλουρούτα, κι όιχ μνόο ασπονημόνευμη.